Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Jo, jeg sidder bare og forudsiger kampens resultat.
Jeg gætter på, at Ronaldo scorer til 0-2 efter '65 minutter :cool:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Siempre Barca »

teemuss skrev:øhh spiller aberne fra madrid ikke først kl 22?
Den vises først på 6'eren klokken 21:55, men den spilles oprindeligt klokken 18:00.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Blach skrev:Hvis Real vil have en chance mod os(hvis vi stiller med en sædvanlig 4-3-3) skal de stille op i en 4-4-2 med:

Iker
Arbeloa - Ramos - Pepe - Marcelo/Coentrao
- Xabi Alonso -
- Özil - Sahin -
- Kaka -
Ronaldo - Benzema

Defensivt: Ronaldo og Benzema skal stresse forsvaret og Kaka skal mandsopdække Busquets, så han ikke kan lave sine first timers, som Xavi vil kunne modtage hvis han blev mandsopdækket som den eneste. Özil og Sahin skal mandsopdække Xavi og Iniesta, mens Xabi skal være den der bryder afleveringerne og holder skansen mellem forsvar og midtbane. Midtbanen skal derudover sørge for at vi kun kan få plads på kanterne. Backsne skal sørge for at vi ikke kan komme til baglinjen og få et indlæg lige foran målet, mens de skal have en midtbane til at hjælpe så man ikke kan komme op i banen. Det vil se sådan ud:

............Arbeloa (tænker næsten kun mod baglinjen :op: )
Abidal......Xabi (tænker på hvis han prøver at drible igennem og op i banen :ned: :højre: )

Jeg har valgt Ramos og Pepe i midterforsvaret fordi at de er de mest rutinerede, samtid med at de har fart i benene, så ikke så meget at sige der.

Offensivt: hvis de modtager bolden i nærheden af vores forsvar skal de gå kraftigt efter kontra, ingen diskussion der. Hvis vi derimod når langt op på deres bane halvdel skal de spille den rundt, derfor den midtbane. De skal spille den rundt så lang tid de kan, og kun tage åbenlyse chancer. Det vil fuldstændigt tage broden af vores hold, udover at vi har Messi, Alexis og Villa som kan noget på egen hånd.

Jeg tror dog, heldigvis, at de stiller op med Xabi, Kheidira og en tredje defensiv mand. Det blev kort, så bare sig til hvis noget skal uddybes :smile:
Jeg tror ikke på at Sahin spiller i El Clasico. Han er alt for ny og utilpasset endnu. Jeg tror at at Mourinhos formation kommer til at ligne den fra supercup-kampene med få ændringer. I disse kampe havde de, på trods af resultatet, ret godt styr på os:

-----------Casillas-------------
Coentrao--Ramos--Pepe--Marcelo
-------Khedira---Alonso---------
--------------Özil-------------
Di María---------------CRonaldo
------------Benzema-----------

Modsat af hvad der er blevet sagt herinde, så mener jeg at Ozil spiller fremragende mod os. Han er den spiller som kan matche os teknisk og med hans spilforståelse og intelligens i det fremadrettede spil, kan han virkelig forvolde noget skade på os. Hvis han så samtidig ligger og stresser os i defensiven, så bliver han vigtig for Madrid. Da Carvalho ikke er helt i topform i øjeblikket, tror jeg Ramos spiller som CB. Jeg vurderer at Benzema er en anelse bedre kørende end Higuain pt., hvilket er grunden til han bliver valgt.

Jeg forventer at de kommer til at lægge et aggressivt pres på os. Det virkede rigtig godt for dem i supercup-kampene. Mourinho burde vide at den bedste måde at spille os på er at stresse os. Når vi bliver stresset, så mister vi bolde og det er her Madrid vil være allerfarligst - omstillingsspillet. Det er samtidig her vi har de største svagheder. Jeg tror derfor ikke vi kommer til at se et Madrid-hold i boldbesiddelse i længere tid. De kommer til at spille direkte og hurtigt mod vores mål med mange afslutninger.
Visca el Barca

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

bager fremragende oplæg,send det lige ned til pep,jeg kunne dog godt tænke mig at høre hvordan barca så skal spille hvis madrid spiller som du forudsiger.Jeg tror faktisk du rammer meget godt plet men de beskrivelse,jeg tænker osse at de nok vil spille noget ala det der. :smile:

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af fidanho »

Havde lige det værste mareridt :cry:: Vi spillede mod Real, og vi kommer foran efter 1. minut af Busquets. Pepe scorer så på straffespark efter 2. minut. (?) Btw. så starter Kovacic inde for os. (?) Busquets får så rødt efter en nævekamp med Alonso, hvor Alonso bare får et klap på skulderen af dommeren. Derefter får Real endnu et straffespark, hvor CR7 scorer efter 87 minutter. I overtiden bliver Casillas smidt ud, efter han sparker Kovacic ned i feltet, hvorefter Messi brænder straffesparket, akkurat på samme måde som mod Sevilla.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg er meget enig i din opstilling - jeg vil dog skifte Coentrao ud med Arbeloa, da jeg mener, at han er bedre rent defensivt. Med hensyn til Özil, så spillede han godt i Supercuppen (2-2), men ellers synes jeg, at han har været lidt tam. At jeg hakker sådan ned på ham, kan måske også skyldes mit had til ham efter hans D. Villa stunt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Mourinho havde før kampen sagt Sahin ville afløse Alonso der var karantæneramt, men han spillede med Lass.

Jeg tvivler på han spiller med Alonso, Khedira, Özil på midtbanen. Det tør han ikke.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Paa SkySportts sagde de i Barca optakt noget om, at han havde proevet nogle ting, med tanke paa El Clasico? Nogen der saa kampen, og ved hvad han gjorde anderledes, rent taktisk i kampen igaar?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blach »

Bager skrev:
Blach skrev:Hvis Real vil have en chance mod os(hvis vi stiller med en sædvanlig 4-3-3) skal de stille op i en 4-4-2 med:

Iker
Arbeloa - Ramos - Pepe - Marcelo/Coentrao
- Xabi Alonso -
- Özil - Sahin -
- Kaka -
Ronaldo - Benzema

Defensivt: Ronaldo og Benzema skal stresse forsvaret og Kaka skal mandsopdække Busquets, så han ikke kan lave sine first timers, som Xavi vil kunne modtage hvis han blev mandsopdækket som den eneste. Özil og Sahin skal mandsopdække Xavi og Iniesta, mens Xabi skal være den der bryder afleveringerne og holder skansen mellem forsvar og midtbane. Midtbanen skal derudover sørge for at vi kun kan få plads på kanterne. Backsne skal sørge for at vi ikke kan komme til baglinjen og få et indlæg lige foran målet, mens de skal have en midtbane til at hjælpe så man ikke kan komme op i banen. Det vil se sådan ud:

............Arbeloa (tænker næsten kun mod baglinjen :op: )
Abidal......Xabi (tænker på hvis han prøver at drible igennem og op i banen :ned: :højre: )

Jeg har valgt Ramos og Pepe i midterforsvaret fordi at de er de mest rutinerede, samtid med at de har fart i benene, så ikke så meget at sige der.

Offensivt: hvis de modtager bolden i nærheden af vores forsvar skal de gå kraftigt efter kontra, ingen diskussion der. Hvis vi derimod når langt op på deres bane halvdel skal de spille den rundt, derfor den midtbane. De skal spille den rundt så lang tid de kan, og kun tage åbenlyse chancer. Det vil fuldstændigt tage broden af vores hold, udover at vi har Messi, Alexis og Villa som kan noget på egen hånd.

Jeg tror dog, heldigvis, at de stiller op med Xabi, Kheidira og en tredje defensiv mand. Det blev kort, så bare sig til hvis noget skal uddybes :smile:
Jeg tror ikke på at Sahin spiller i El Clasico. Han er alt for ny og utilpasset endnu. Jeg tror at at Mourinhos formation kommer til at ligne den fra supercup-kampene med få ændringer. I disse kampe havde de, på trods af resultatet, ret godt styr på os:

-----------Casillas-------------
Coentrao--Ramos--Pepe--Marcelo
-------Khedira---Alonso---------
--------------Özil-------------
Di María---------------CRonaldo
------------Benzema-----------

Modsat af hvad der er blevet sagt herinde, så mener jeg at Ozil spiller fremragende mod os. Han er den spiller som kan matche os teknisk og med hans spilforståelse og intelligens i det fremadrettede spil, kan han virkelig forvolde noget skade på os. Hvis han så samtidig ligger og stresser os i defensiven, så bliver han vigtig for Madrid. Da Carvalho ikke er helt i topform i øjeblikket, tror jeg Ramos spiller som CB. Jeg vurderer at Benzema er en anelse bedre kørende end Higuain pt., hvilket er grunden til han bliver valgt.

Jeg forventer at de kommer til at lægge et aggressivt pres på os. Det virkede rigtig godt for dem i supercup-kampene. Mourinho burde vide at den bedste måde at spille os på er at stresse os. Når vi bliver stresset, så mister vi bolde og det er her Madrid vil være allerfarligst - omstillingsspillet. Det er samtidig her vi har de største svagheder. Jeg tror derfor ikke vi kommer til at se et Madrid-hold i boldbesiddelse i længere tid. De kommer til at spille direkte og hurtigt mod vores mål med mange afslutninger.
Min opstilling er også noget jeg ved aldrig vil ske med Mourinho, medmindre han så lyset en dag ;-)

Opstillingen er simpelthen den jeg tror vil virke bedst, da den har det hele! Kontra spillet i Benzema, CR7 og Kaka, og så Özil der kommer stomende som 4. manden. Tager brodden fra vores ball-posesion, med Sahin, Özil, Kaka og Alonso der kan spille den rundt, måske et niveau eller 10 under vores, men alligevel.
Og så er der det defensive, som vil fungere ved at lukke midten af, mandsopdække Xavi, Iniesta og Busquets. Og så samtid lukke for at vi kan gå til baglinjen og ligge bolden ind lige foran målet.

Men det sker heldigvis ikke med Mourinho ved roret :cool:

Og Özil er lort mod os! Han kan jo ikke så meget udenbolden, som vores kan, hvilket er hans store ulempe. Han skal altså have bolden, før han er god, og det får han ikke mod os.

Og jeg tror Mourinho stiller med Lass, Kheidira og Alonso på midten...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Hotnuk

Re: Real Madrid

Indlæg af Hotnuk »

Drømte i nat, at Messi ville brænde på et straffespark på lørdag...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Jeg tror at hvis vi kigger på onsdagens CL kamp mellem Ajax og Real Madrid, vil vi se en lineup fra RM, som kunne ligne den de stiller med mod os. Ajax spiller ikke svinsk, så chancer for skader hos dem er lav, samtidig er Ajax er vel det hold i Europa som stilmæssigt ligner vores mest, ergo er det en rigtig god opvarming for Mourinho.

Jeg frygter en spiller som Marcelo, da han var ret giftig frem ad banen i sidste sæson mod os, og gav Alves store problemer. Desuden er jeg bange for at RM kommer tordende fra start, og vi får svært ved at holde dem fra store chancer de første 15 min, hvor et 3-mands forsvar kan vise sig at være farligt, hvis vi ikke rigtigt får boldovertaget til at starte med. Med deres fremragende omstillingsspil skal vi godt nok passe på, når vi mister bolden midt på banen, og skal tage mand mod mand situationer med bl.a. C.R.

MEN!
#fcblive Reason to feel confident about the clásico: Barça have never lost at the Bernabeu under Guardiola
Senest rettet af Skydefinten man dec 05, 2011 9:45 am, rettet i alt 2 gange.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

barca spiller forhåbentlig heller ikke med 3 mand i forsvaret i den kamp.Barca skal spille deres eget spil og ikke tænke så meget på hvordan madrid spiller,det er 2 forskellige stilarter.Om RM kommer stormende fra start tja måske men øhh hvorfor gør barca ikke bare det samme :smile: at pakke sig ned er rent selvmord vi skal frem over stepperne.
Der skal lægges højt pres på dem fra start,hvis jeg var pep ville jeg blæse til angreb fra start,angreb er som sagt det bedste forsvar.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blach »

At Cristiano Ronaldo er helt og aldeles fantastisk er hævet over enhver tvivl.
Heheheh, så man må ikke tvivle på Ronaldo's evner? Nu er det ikke fordi jeg mener Ronaldo er dårlig, men det der er altså rimelig propaganda agtigt!

-bare lige dagens sjove linje fra madridista.dk :cool:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

på totaklbarca så jeg en der havde denne opstilling og den synes jeg er god.

alves tarzan pique abidal

busquests

xavi fabregas

alexis messi iniesta.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

Hans betydning for Real Madrid kan i alvorlig grad måles i hans scoringer, idet Real Madrid endnu ikke har prøvet at tabe en kamp, hvor portugiseren er kommet på måltavlen.

3-2, Camp Nou? Anybody?
Ronaldinho Gaúcho

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster