Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

manden lider ganske simplet bare af et gigantisk barca komplex,længere er den faktisk ikke.morinho er vant til at vinde alt og så kommer han til madrid og vinder kun en pokalturnering,mens mesterskab og CL går til ærkerivalerne.
for en mand som ham er det jo et kæmpe nederlag,jeg kunne godt forestille mig at hvis madrid heller ikke vinder noget i år så går han selv fra madrid,hvis ikke han blir fyret.
alt i alt minder han meget om anja andersen som osse havde tendens til at opføre sig som et pattebarn :smile:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Mon ikke han forstår catalansk udmærket, som der også står i artiklen (uden at tillægge Goal.com nogen speciel vægt, men virker logisk nok)?

Synes dog, at det i grunden er fair nok, at han beder journalisten om at snakke spansk - Mourinho er jo trods alt ansat i Real Madrid, ikke i en catalansk klub, og det var den spanske liga, som pressemødet omhandlede.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Gad vide hvad Pep snakker når han er nede og spille imod hold der har "spansk" som deres sprog.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

emo skrev:Gad vide hvad Pep snakker når han er nede og spille imod hold der har "spansk" som deres sprog.
Formentlig spansk, når nu de spiller i en spansk liga, ikke en catalansk regionalliga... med mindre han bliver spurgt på catalansk, vel.

Pep har i øvrigt nægtet at snakke spansk efter en CL-kamp, da han blev spurgt på catalansk, selvom UEFA ikke stiller catalansktolk til rådighed, men har en spansktolk (dvs. de ukrainske journalister - var vist efter en Dinamo Kiev-kamp - kunne ikke få spørgsmål og svar at vide). Ikke at jeg er ude efter Pep, jeg siger bare, at jeg ikke vil dømme Mourinho hårdt pga. det her. Der er så rigeligt med ting at dømme ham på, uden at man behøver at opsøge forargelsen selv.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:At mandens IQ ikke tillader ham at forstå Catalansk på trods af hans ophold i Barcelona, skal han vel ikke klandres for? Vi ved allesammen han er en imbecil. Det kan ikke bringe mit pis i kog, tvært i mod kan man kun have lidt ondt af ham.
Man kan anklage Mourinho for rigtigt mange beskidte ting, men embecil er nok ikke en af dem.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:
emo skrev:Gad vide hvad Pep snakker når han er nede og spille imod hold der har "spansk" som deres sprog.
Formentlig spansk, når nu de spiller i en spansk liga, ikke en catalansk regionalliga... med mindre han bliver spurgt på catalansk, vel.

Pep har i øvrigt nægtet at snakke spansk efter en CL-kamp, da han blev spurgt på catalansk, selvom UEFA ikke stiller catalansktolk til rådighed, men har en spansktolk (dvs. de ukrainske journalister - var vist efter en Dinamo Kiev-kamp - kunne ikke få spørgsmål og svar at vide). Ikke at jeg er ude efter Pep, jeg siger bare, at jeg ikke vil dømme Mourinho hårdt pga. det her. Der er så rigeligt med ting at dømme ham på, uden at man behøver at opsøge forargelsen selv.[/quote]
Jeg er fuldstaendig enig, jeg kan heller ikke blive sur over det Oversaetteren har sagt. Han er traener for en spansk klub, og han skulle besvare nogle spoergsmaal vedroerende en kamp, som hans hold har spillet i den spanske liga, derfor er det forstaaeligt at han beder journalisten om at stille sit spoergsmaal paa spansk. Jeg kan ikke rigtig se, noget anti-Barca eller noget andet, i netop dete tilfaelde.
Senest rettet af Visca El Barca tirs okt 04, 2011 11:05 pm, rettet i alt 2 gange.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madbassen »

Jeg har som sådan ikke noget i mod, at han nok hellere ville have spørgsmålet på spansk når nu det er den spanske liga, men når han udmærket forstår, hvad der bliver spurgt om kan jeg ikke se, hvorfor han ikke bare svarer, hvad enten det er på spansk eller catalansk.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

morinho er blevet kåret til la ligas bedste træner,bahhhhhhhhh han er ikke i nærheden af pep,har han bestukket det spanske fodboldforbund?

http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=15586

den pris gir jeg ikke fem flade potter pis for :mad:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Så længe de ikke vinder noget - må han få titlen de næste 5 år for min skyld. Men flot at han får titlen for sin nu krøllede CDR-pokal...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

teemuss skrev:morinho er blevet kåret til la ligas bedste træner,bahhhhhhhhh han er ikke i nærheden af pep,har han bestukket det spanske fodboldforbund?

http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=15586

den pris gir jeg ikke fem flade potter pis for :mad:
Jaja, kåret af Marca ;-)

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

2 dages karantæne til Mourinho for øjeprikkeri.

Kilde: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... eprik.html

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Tænk han får så lidt.. det er fandme utroligt..

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Alchemist »

Det er utroligt at karantænen kun gælder for Supercopa :mad:
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

ulrich skrev:2 dages karantæne til Mourinho for øjeprikkeri.

Kilde: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... eprik.html
Det er sindsygt. Utroligt man ikke politianmelder ham.
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Det er bare pinligt, det der. Hvordan i alverden kan Titos dom være så marginalt mindre!? Pinligt, pinligt, pinligt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster