Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Jeg forstår dig til fulde, men PSG’s kontrakter er ikke anderledes end andres. Kører du den ud, så er du fri. Så spørgsmålet er selvfølgelig om han vil til en anden liga/klub, eller de ekstra millionær som han selvfølgelig kun kan få hos PSG (han får sikkert også ret sorte sponsor tilskud gennem div lyssky Qatar foretagener!) er for indbydende.?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig. Men min pointe er at haaland kan købes for 75 mio mens Dortmund ikke kan være med på evt kontrakter. Mbappe SKAL gå på en fri eftersom psg aldrig vil sælge og psg kan desuden matche og byde langt over alle kontrakter han ellers får tilbudt. Og ja psg smider masse penge efter spillerne under bordet.

Det skal selvfølgelig siges at real ligeså godt kan købe haaland. Det er imo en handel vi sagtens kan se. Men jeg skal se psg miste en profil før jeg tror det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Den franske liga virker til at gå lidt frem i de her år, samtidig udvikles CL sikkert også yderligere ift antal kampe (lidt ala europæisk liga), så måske disse ting, samt selvfølgelig muligheden for en ekstra yacht og en håndfuld ekstra årlige Bugatti’er, kan få ham hil at blive?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg tror ikke Reals økonomiske situation er meget bedre end Barca´s. F.eks så forfalder de sidste 64 mio euro af Hazard´s trnsfer sum til sommer. Da tallene omkring Barca´s gæld på de knap 1.2 mia euro kom i medierne, blev det samtidig meldt ud at Reals lå knap 200 mio euro lavere. De skal dog ikke ud og finde så mange lønkroner i budgettet, som Barca skal, men bortset fra det, så tror jeg de skal ud og låne til deres transfers, ved at skyde udgifterne for dem foran sig.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

The humble
Indlæg: 11
Tilmeldt: tors feb 20, 2020 1:45 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 9 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af The humble »

Som real mand kender jeg ikke Barca's nøgletal, men foruden stadion udgifterne, så har Madrid brugt 956 millioner euro i løbet af de sidste 5 år, og haft en indtægt på 801 million euro. Kilde: https://www.realmadrid.com/StaticFiles/ ... rid2020.pd
Dette gælder alle indtæger + alle investeringer omkring klubben ifølge Real Madrids årlige rapport.

Dette er blot til info da jeg synes debatten er mega spændende, og fedt når der en spændende debat at følge:)

Mit eget indspark til debatten: Så har jeg en formodning om Madrid har et pænt budget til sommerens transfer vindue, jeg mindes at have læst de har et råderum på mellem 70-100 millioner euro, + dem de nu engang måtte sælge (eller lader gå mht løn (bale)). Deruodver er deres lønninger noget lavere end Barca's, og så vidt jeg ved går de lidt mere ned i % i løn end barca gør (hæng mig ikke 100% op på det).
Jeg er personligt meget splittet omkring deres transfers. De har gjort klogt i at invistere i fremtiden kvag de unge talenter, problemet er bare de ikke slår til (endnu). som nævnt tidligere kan tingene vende RIGTIG hurtigt. Viunicius er et bæst når det kjører for ham, hvis han begynder at få et ordentligt slut produkt på tingene, så kan han blive guld værd. Rodrygo er også hentet, han er ekstremt ung og forhåbningen er da der kommer et spring i hans udvikling. Jeg har en stærk formodning om der bliver hentet en angriber, personligt håber jeg på en mbappe eller hålaand, men det virker lidt uklart om der er nogen i La liga der rent faktisk har råd til nogen af dem? Derudover tror jeg at Ramos smutter, så der skal invisteres i en CB, med mindre de vælger at køre 3-5-2, med nacho, militao og varane i forsvaret. Hvis varane vælger at smutte også, så er det ved at være lidt kritisk :razz:
Hvad angår talent massen på castilla og udlån, så er det lidt en blandet land handel føler jeg.
Jovic har ikke lsået til endnu må man sige, han er på udlån til Frankfurt igen, jeg har svært ved at se han kommer til at slå til.
Kubo: Kan blive en fantastisk spiller, samtidig har han ikke gjort sig gældende på sine lejeophold endnu, så frygten for et evigheds talent er der jo altid.
Dani Ceballos: Var jo forrygende for nogle år tilbage, siden Madrid skiftet dog ikke imponeret og er i Arsenal. Jeg tror Madrid udlåner ham indtil Modric ikke kan mere, og så kommer han tilbage og får en sidste chance, med mindre en CM indkøbes eller et talent hopper ud af det blå.
Der jo også flere, Brahim Diaz i Milan, Kubo i Getafe, derudover råder de over Odriozola på en HB der er skadet PT der er rigtig spændende også.
Blev lidt længere end planlagt, håber infoen kan bruges til noget, ellers så my bad:D
PS. har prøvet at holde dette så objektivt som mulgit ud fra egen optik, og håber et opslag fra en Madrid mand går an - ellers sletter jeg det:)

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Diabolito »

The humble, jeg synes kun det nuancerer debaten at have fans herinde fra andre klubber - særligt RM. Så bliv endelig ved med at deltage i debaterne og hold endeligt ikke dine synspunkter tilbage, selvom nogle brugere nok vil forsøge at æde dig levende ;).
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Diabolito skrev:
man mar 22, 2021 6:31 pm
The humble, jeg synes kun det nuancerer debaten at have fans herinde fra andre klubber - særligt RM. Så bliv endelig ved med at deltage i debaterne og hold endeligt ikke dine synspunkter tilbage, selvom nogle brugere nok vil forsøge at æde dig levende ;).
Helt enig, det er sgu meget fedt med nuancering, så længe det ikke bliver til mudderkast, dillermåling og hvad man nu ellers kan finde på af spændende ting.
Jeg er personligt meget splittet omkring deres transfers. De har gjort klogt i at invistere i fremtiden kvag de unge talenter, problemet er bare de ikke slår til (endnu). som nævnt tidligere kan tingene vende RIGTIG hurtigt.


Spørgsmålet er blot om talentet forløses eller det forbliver nærved og næsten. Som du skriver længere nede, vil de bærende kræfter på holdet (måske) smutte snart og så bliver det spændende, hvordan ZZ vil gribe det an.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af DeanCassady »

Enig, det er altid brugbart med input fra fremmede fronter, og vi er (forhåbentligt) en smule mere omfavnene end rivalerne fra Madridista, så fortsæt endelig!
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ramos ude i en måned. Så ingen clasico eller pool kampe til ham...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Real har 10-3-4 uden Ramos. 13-4-3 med Ramos. Lidt ringere uden.

Men sund fornuft siger selvfølgelig at det er en svækkelse

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af DeanCassady »

Det bliver forhåbentligt Militao, der overtager hans plads.
Robert Zimmerman

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af VicValde »

DeanCassady skrev:
tors apr 01, 2021 5:11 pm
Det bliver forhåbentligt Militao, der overtager hans plads.

Nok nærmere Nacho og Varane. Men alt andet lige er Real ikke længere en del af mesterskabskampen, jeg er sikker på en Barca-sejr når de to hold mødes.

Og med Atléticos nuværende form in mente kan man vist godt begynde at fylde champagne glassene i Barca.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af DeanCassady »

Ja, det bliver antageligt Nacho, men håbet lever halvanden uge endnu, og skulle Zidane belønne os med spilletid til brasilianeren, ville jeg tage imod med kyshånd.

Champagneglassene må dog pænt vente i skabet, indtil pokalen er spillet hjem. Det er håbløst allerede at afskrive de to Madrid-klubber.
Robert Zimmerman

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af VicValde »

DeanCassady skrev:
fre apr 02, 2021 9:21 pm
Ja, det bliver antageligt Nacho, men håbet lever halvanden uge endnu, og skulle Zidane belønne os med spilletid til brasilianeren, ville jeg tage imod med kyshånd.

Champagneglassene må dog pænt vente i skabet, indtil pokalen er spillet hjem. Det er håbløst allerede at afskrive de to Madrid-klubber.
Ja, det vil være håbløst, men med den måde Barca spiller på i øjeblikket vs. Real/ATM er det mere end realistisk.
Derudover er Real ramt af afgørende skader på et afgørende tidspunkt i sæsonen og spiller stadig med i CL - kan bare ikke se det ske.

ATM kan få en opblomstring igen, men deres form har været stødt nedadgående siden nytår, hvor Barcas ditto er gået den anden vej.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »



De går virkelig all in på det UCL trofæ.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster