Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Alchemist »

Lopezzz skrev:
fidanho skrev:[youtube]70f6oERyp7A[/youtube]
hahaha Alle kan se at det er aftalt og at de gør det med vilje.
Stakkels urinho som helt sikkert vil bliver gjort til grin af UEFA.
Glæder mig til UEFAs afgørelse

Det er så åbentlyst at se, hvem der har dirigeret de to røde kort. Hvis han nu alligevel ville gør det på den måde, hvorfor ikke aftale det i forvejen i omklædningsrummet? -for at se om han kan slippe for det? så uforståeligt for mig. Jeg håber dog, at UEFA ikke vil blindes af at det er Real de kigger på, men derimod tager det alvorligt og give en fair straf.
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Uefa har udtalt at de vil kigge på de to sager, og at de kan straffe dem hvis de finder deres optræden usportslig.
Allez...

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

Det skal lige bemærkes at de ikke klager, efter udvisningerne, ironisk.
Ronaldinho Gaúcho

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

UEFA kan ikke gøre noget andet end at give både Xabi, Ramos og Real en klækkelig bøde for usportsligt opførsel, kan de?

Som sagt, man er jo sikker på, at det er bevidst (og smart gjort), men UEFA kan jo ikke finde fældende beviser? Gud ved, hvad de snakkede om mellem Dudek, Mourinho, Ramos og Casillas. Altså vi ved jo godt, hvad der blev snakket om, men når man skal bevise, er UEFA og andre på bar bund. Det er sgu lidt sørgeligt. Men jeg så hellere, at de bliver udvist på denne måde, i stedet for at de bevidst flækker en midt over, som på den måde kan få sig en farlig skade. De gjorde det på "den bedste måde" hvis man kan sige det for at få sig den karantæne. Forstå den sætning ret :)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg tror også det bliver lidt svært at dømme dem, der er jo som sagt ikke et klokkeklart bevis på, at Mourinho beordrer dem til at få et rødt. Men jeg synes Uefa, ligegyldig hvad er lidt til grin i denne sag. Deres regler gøre, at man kan udnytte dem som de to gjorde, men det er også lidt uforståeligt hvordan de kan dømme Pinto to kampes karantæne men samtidig lade Xabi og Ramos går fri?

Såvidt jeg ved, var der jo ikke et klokkeklart bevis på, at Pinto fløjtede for at "snyde" Santin.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

UEFA skal vel heller ikke kunne bevise det med 100 procents sandsynlighed, men bare 51 procents sandsynlighed. Altså at forklaringen 'de gjorde det forsætligt' er mere plausibel end alle andre forklaringer, f.eks. 'det var et tilfælde og de gjorde det ikke med vilje'. Det burde ikke være så svært.

Min anke er i højere grad, at jeg er lidt betænkelig ved, at UEFA lægger op til at kunne bruge den der 'unsporting behaviour'-gummiparagraf til den her episode. Jeg hader gummiparagraffer, som kan bruges totalt vilkårligt og efter forgodtbefindende. De burde hellere lave en specifik regel som siger, at hvis det kan gøres sandsynligt, at spillerne fik en udvisning eller et gult kort forsætligt for at undgå karantæne videre i turneringen, så er det muligt at tildele en ekstra spilledagskarantæne. Eller også bare eksplicit specificere, at 'unsporting behaviour' dækker over dette.

Og så kunne UEFA også lige justere reglerne for karantæner og gule kort. F.eks. ville det passe mig fint, at man ikke kunne få karantæner i knockout-kampene, medmindre man blev vist ud eller fik 3-4 gule kort.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Jeg tror også det bliver lidt svært at dømme dem, der er jo som sagt ikke et klokkeklart bevis på, at Mourinho beordrer dem til at få et rødt. Men jeg synes Uefa, ligegyldig hvad er lidt til grin i denne sag. Deres regler gøre, at man kan udnytte dem som de to gjorde, men det er også lidt uforståeligt hvordan de kan dømme Pinto to kampes karantæne men samtidig lade Xabi og Ramos går fri?

Såvidt jeg ved, var der jo ikke et klokkeklart bevis på, at Pinto fløjtede for at "snyde" Santin.
Det har du helt ret i, men det hjalp slet ikke på Pinto, at Xavi og diverse sagde til pressen, at Pinto ofte til træning insinuerer dommerens fløjte. Det sætter ham ikke lige i det bedste lys desvære.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

hvis pinto kan straffes for at fløjte skal real fandme osse straffes for det der,plus morinho det fjols ellers vil jeg påstå uefa er i lommen på madrid. :x

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Én ting er selve episoden, som jo er helt til rotterne, men det bliver ved gud ikke mindre pinligt af deres sørgelige forklaringer (eller hvad man nu skal kalde det) efterfølgende.

http://politiken.dk/sport/fodbold/champ ... -skandale/

:roll: x 10.000

L'equip Blaugrana

Re: Real Madrid

Indlæg af L'equip Blaugrana »

Jeg har aldrig før haft en dårlig fornemmelse i maven til 'El Clasico' end denne gang :cry: .

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

fidanho skrev:[youtube]70f6oERyp7A[/youtube]
Lol hvor skummelt, de ligner en flok skolepiger som skal til at gøre noget de ikke må....hhaahaha, god underholdning.

UEFA skal da klart give dem ekstra karantæne for usportslig handling og for at sætte spillet i miskredit, det bliver næsten værre når de planlægger det så åbenlyst, ku tolken ikke ha intrueret dem før kampen i stedet for det der...dumt og deperate lavet, som om manden er huderæd for ikke at slå til i CHL knockout runderne, når jo, de er jo ikke kommet videre fra de 16 sidste i en menneskealder efterhånden :wink:

P.s. Jeg glæder mig SÅ meget til Clasico! Hvis vi vinder, som jeg mener er klart det mest sandsynlige så bliver sejren ekstra skæn ifht til de andre år.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Der ser ud til at være præcedens i sådanne sager, ifølge denne artikel:
Lyon's Cris and Juninho were fined for deliberately picking up yellow cards in a Champions League group game against Fiorentina in order to serve their suspension before the knockout phase; they bragged about it in television interviews.
Jeg ville dog stadig ønske, at der fandtes mere effektive og klare regler omkring dette, så Real Madrids spillere med det samme kunne straffes. UEFA's gummiparagraffer og ad-hoc-afgørelser samt adskillige kommentarer fra diverse spillere og trænere, som intet har med sagen at gøre, er ikke kønt.

LuisEnrique

Re: Real Madrid

Indlæg af LuisEnrique »

jeg syns måske der blir gjort lidt meget ud af den sag. den slags med at trække et taktisk valgt rødt kort har vi set så mange gange før og i forskellige situationer. at det så i lige det her tilfælde er så tydeligt at det er aftalt, er grimt at se på..
men det er altså sket før og jeg er rimelig sikker på at nogle af vores spillere før har gjort noget lignende, altså med henblik på at få karantæne i en betydningsløs kamp..it happens!

LuisEnrique

Re: Real Madrid

Indlæg af LuisEnrique »

det er simpelthen under al fucking kritik at de kun viser el clasico på canal 9 ... de r******** !

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af benjamin »

Ja, jeg er enig. Mener desuden også, at de godt kunne have vist den i aften i stedet for en mandag, så man har muligheden for at fejre en sejr med en tur i byen. Men hva' fa'en.
Stick to your guns.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster