Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Jurij skrev:
Michman skrev:http://www.fcbayern.de/de/news/news/201 ... madrid.php


Toni Kroos til Real..
De har allerede gjort bedre køb end os ved at købe 1 spiller.
Slaaaap aaaaaf.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Deres nye udebanetrøje. Hahahaha. Den kommer til at være perfekt til Ronaldo.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:Deres nye udebanetrøje. Hahahaha. Den kommer til at være perfekt til Ronaldo.
Haha, det bliver kønt!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Culé »

Så fik Real tilsyneladende skudt Morata af til Juve for 18 mio. som dermed næsten har financieret købet af Kroos. Ku Zubi ik lige gå i lære til hvordan man får en skilling for det overflødige "Masia guld" vi ik selv kan bruge...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jurij skrev:
Michman skrev:http://www.fcbayern.de/de/news/news/201 ... madrid.php


Toni Kroos til Real..
De har allerede gjort bedre køb end os ved at købe 1 spiller.
:roll:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jurij »

Piquénbauer skrev:
Jurij skrev:
Michman skrev:http://www.fcbayern.de/de/news/news/201 ... madrid.php


Toni Kroos til Real..
De har allerede gjort bedre køb end os ved at købe 1 spiller.
:roll:
Altså. Vi har solgt Alexis og Fabregas samt skilt os af med spillere som Pinto. Vi har købt 2 nye målmænd, som vi skulle. Vi har ændret angrebet, som ikke var nødvendigt, men Suarez er god men et sats. Samtidig har vi erstattet Fabregas med Rakitic, hvilket kan gå godt eller dårligt. Det er ikke perfekte køb, Kroos er et perfekt køb.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Culé »

Jurij skrev:
Piquénbauer skrev:
Jurij skrev:
Michman skrev:http://www.fcbayern.de/de/news/news/201 ... madrid.php


Toni Kroos til Real..
De har allerede gjort bedre køb end os ved at købe 1 spiller.
:roll:
Altså. Vi har solgt Alexis og Fabregas samt skilt os af med spillere som Pinto. Vi har købt 2 nye målmænd, som vi skulle. Vi har ændret angrebet, som ikke var nødvendigt, men Suarez er god men et sats. Samtidig har vi erstattet Fabregas med Rakitic, hvilket kan gå godt eller dårligt. Det er ikke perfekte køb, Kroos er et perfekt køb.
Rakitic er et perfekt køb der har vist sit værd i La Primera! :smile:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Troll.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jurij »

Okay... har i overhovedet læst hvad jeg skrev? Jeg skrev at vi købte Rakitic og solgte Fabregas. Mens Madrid blot købte Kroos og ikke har solgt nogen midtbanespillere endnu. Derved er det super godt for dem. De har ikke mistet Di Maria eller andre gode spillere, det har vi.
Genopbygning status: færdig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jurij skrev:
Piquénbauer skrev:
Jurij skrev:
Michman skrev:http://www.fcbayern.de/de/news/news/201 ... madrid.php


Toni Kroos til Real..
De har allerede gjort bedre køb end os ved at købe 1 spiller.
:roll:
Altså. Vi har solgt Alexis og Fabregas samt skilt os af med spillere som Pinto. Vi har købt 2 nye målmænd, som vi skulle. Vi har ændret angrebet, som ikke var nødvendigt, men Suarez er god men et sats. Samtidig har vi erstattet Fabregas med Rakitic, hvilket kan gå godt eller dårligt. Det er ikke perfekte køb, Kroos er et perfekt køb.
Vi har ikke bare ændret angrebet. Vi har hentet verdens klart bedste angriber. At manden er psykopat har taget lidt af opmærksomheden fra det men der er ikke en realfan derude som ikke er ved at skide i bukserne over at skulle møde messi, neymar og suarez.

Desuden passer kroos ikke optimalt ind da real er et dynamisk kontrahold hvorimod kroos er en possession spiller. Og når de så ovenikøbet går full retard og muligvis sælger di maria, khedira og endda isco (for at hente wonderboy james som ikke har vist noget specielt udover et fremragende vm) så vil jeg mene at de er godt igang med at fucke op.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Real Madrid

Indlæg af zqa »

Jurij skrev:Okay... har i overhovedet læst hvad jeg skrev?
Nej, jeg er stoppet med det.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Både Alexis og Cesc ville væk. Deres salgspris går vel ca lige op med købet af Suarez. Formentlig sparer vi på lønnen. Valdes ville væk, Pintos tid er naturligt overstået - vi har købt to gode målmænd. Rakitic fik vi til en fornuftig pris, et godt køb til midtbanen efter Cesc efter min mening. Puyol stopper, og vi arbejder på to forsvarsspillere. Det har været et fint transfervindue indtil videre, efter min mening. Vi skal bare have de sidste brikker på plads. Tror også muligheden er der for at se mere til Masch på midten, hvilket er positivt.

Real har købt en god spiller til en position, hvor de allerede er overbefolket. Og de udstiller lidt hvad de gav for Illara. Isco må sidde og overveje, om han traf det rigtige karrierevalg. Men man ved jo heller aldrig helt med Real, Casemiro er godt eksempel på, at de er svære at gennemskue ;-)

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jurij »

zqa skrev:
Jurij skrev:Okay... har i overhovedet læst hvad jeg skrev?
Nej, jeg er stoppet med det.
Jeg har også følt mig uvelkommen de sidste 4 måneder på dette forum, meget uvelkommen. Jeg har ikke angrebet nogle personer herinde, og har kun ytret mine holdninger om fodbold, ikke brugere på forum - ikke en eneste gang. Alligevel bliver jeg gang på gang angrebet ad hominem og ikke på argumentet.
Genopbygning status: færdig.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Jurij skrev:Okay... har i overhovedet læst hvad jeg skrev? Jeg skrev at vi købte Rakitic og solgte Fabregas. Mens Madrid blot købte Kroos og ikke har solgt nogen midtbanespillere endnu. Derved er det super godt for dem. De har ikke mistet Di Maria eller andre gode spillere, det har vi.
De mister spillere, Di Maria har ytret ønske om at skifte væk. Alonso kan de ikke regne med, han er faldet igennem. Khedira er også meget tæt på st skifte, samt de har en Ilarra som ikke har slået til.

Statistisk set er Rakitic bedre end Kroos. Så hvor perfekt et købt de har lavet ved jeg ikke. De gør sig bare klar til st fylde hullerne ud, sådan ser jeg på det.

Ingen skal føles og uvelkommen herinde. Men man kan godt prøve at pakke nogle af sine kontroversielle meninger lidt blødt ind.
Allez...

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Jurij skrev:Okay... har i overhovedet læst hvad jeg skrev? Jeg skrev at vi købte Rakitic og solgte Fabregas. Mens Madrid blot købte Kroos og ikke har solgt nogen midtbanespillere endnu. Derved er det super godt for dem. De har ikke mistet Di Maria eller andre gode spillere, det har vi.
De mister spillere, Di Maria har ytret ønske om at skifte væk. Alonso kan de ikke regne med, han er faldet igennem. Khedira er også meget tæt på st skifte, samt de har en Ilarra som ikke har slået til.

Statistisk set er Rakitic bedre end Kroos. Så hvor perfekt et købt de har lavet ved jeg ikke. De gør sig bare klar til st fylde hullerne ud, sådan ser jeg på det.

Ingen skal føles og uvelkommen herinde. Men man kan godt prøve at pakke nogle af sine kontroversielle meninger lidt blødt ind.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 60 gæster