Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »



Real Madrid bør også straffe ham. Det er sådan noget som kan destabilisere et hold. Casillas var tydeligvis i chok over Pepes opførsel.

Nix0z

Re: Real Madrid

Indlæg af Nix0z »

Pepe the psycopat in action ...-> http://www.hellofooty.com/pepes-red-card-vs-getafe
Han er jo gal i knolden den spasser, sparker en liggende spiller hårdt i ryggen, for derefter at smadre en knytnæve i fjæset på en anden. Ud med ham resten af sæsonen, han skal straffes HÅRDT.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Flax_Generous skrev:Pepe bør ikke spille i resten af den her sæson. Grotesk overfald. Han skal være glad for, at det foregik på en fodboldbane, og ikke ude i det virkelige liv, hvor han ville være blevet anmeldt.
Det overfald han laver ligger ikke inden for det forventlige på en fodboldbane. Det er svært at argumentere for, at en fodboldspiller ved at betræde banen har accepteret at lignende opførsel. Det er aboslut intet i vejen for at rejse en voldstiltale, og det håber jeg sker. Går ud fra, at det strafferetlige system i Spanien hviler på samme grundlag som det danske. 30 dages betinget fængsel.

Angående kampen så var jeg også ved at smide med både telefon og fjernbetjening. Vil nærmest sige at jeg fik det fysisk dårligt, da Higuain scorede. Reals sejr kan ikke kaldes heldig, men det er fuldstændig sindsygt at de kan komme tilbage på den måde - og at det er sket så mange gange. Men ja - som det er sagt, så er der meget positivt at tage fra kampen for os. Nu når man har fået det lidt på afstand. Reals forsvar er meget svækket, især hvis også Cannavaro er ude. Og Robben, ham har Real et kæmpe dependencia med. Langt større end Barcas er med Messi. Den måde barca i første halvleg totalt udspillede Getafe, og den måde Real med nød og næppe trækker den hjem, må da vise noget om, at vi spiller bedre bold. Jeg har nerver på for kampen mod Sevilla. Har en fornemmelse af, at vi taber den. Men jeg tror omvendt, at vi vinder over Real i deres hytte.

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Nogen status på Robben?

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af benjamin »

Guardiola skrev:
Flax_Generous skrev:Pepe bør ikke spille i resten af den her sæson. Grotesk overfald. Han skal være glad for, at det foregik på en fodboldbane, og ikke ude i det virkelige liv, hvor han ville være blevet anmeldt.
Det overfald han laver ligger ikke inden for det forventlige på en fodboldbane. Det er svært at argumentere for, at en fodboldspiller ved at betræde banen har accepteret at lignende opførsel. Det er aboslut intet i vejen for at rejse en voldstiltale, og det håber jeg sker. Går ud fra, at det strafferetlige system i Spanien hviler på samme grundlag som det danske. 30 dages betinget fængsel.
Jeg ville trække mig tilbage fra fodboldens verden i mindst en sæsons tid, og hvis Pepe bare ejer den mindste form for moralsk forståelse, ville han gøre det samme.

Real Madrid er som en flok hyæner, der som ådselædere aldrig selv udfører det værdige arbejde, men med beskidte kneb og lidt held, alligevel får tillokket sig gevinst.
Stick to your guns.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af benjamin »

Jbninc skrev:Nogen status på Robben?
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... cle-injury

Sounds great!
Stick to your guns.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Hvis Robbens skade holder ham ude længe, har Real et problem. Tror mange neutrale udenforstående fans, efterhånden ser det spanske mesterskab som en kamp for flot fodbold. Vinder Barca handler det om meget mere end et trofæ til Katalonien.

Angående Pepes overfald, så kommer der formentlig ikke nogen voldtiltale. Påtalemyndigheden ligger helt givet hos politiet. Derfor kan det stadig godt anmeldes af civile - Getafe eller Casquero ville være oplagt. Jeg tror Pepe får 5 eller 6 spilledages karantæne, og det er det. Formentlig får han også en bøde af både forbundet og Real. Men det rammer ikke desto Real hårdt.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af benjamin »

Guardiola skrev:Men det rammer ikke desto Real hårdt.
Det gør det vel i den forstand, at han stort set vil være ude af billedet i de resterende kampe i La Liga. Men igen, så måtte det da gerne ramme klubben endnu hårdere, hvis dette kan lade sig gøre?
Stick to your guns.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

benjamin skrev:
Guardiola skrev:Men det rammer ikke desto Real hårdt.
Det gør det vel i den forstand, at han stort set vil være ude af billedet i de resterende kampe i La Liga. Men igen, så måtte det da gerne ramme klubben endnu hårdere, hvis dette kan lade sig gøre?
Ja enig - Personligt syntes jeg der skulle rejses en voldstiltale. Også selvom den senere blev frafaldet, men om ikke andet så for at vise alvoren af det skete. Desværre tror jeg ikke det sker.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af benjamin »

- Pepe blev irriteret på sig selv, da han begik straffesparket, og ville så sparke ud i luften, ikke på spilleren. Jeg er sikker på at de (disciplinærudvalget, red.) vil se, at han tabte hovedet, og ikke ville sparke ham, siger Ramos ifølge Reuters.
:shock:
Stick to your guns.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Gudfaderbevar's

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af Kenneth »

Ja, ligesom da han gav Albin et knytnæveslag i ansigtet bagefter. Det var også helt utilsigtet. Mmhmm, yeah right...
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Nix0z

Re: Real Madrid

Indlæg af Nix0z »

Der vil altid komme en løgnhistorie bagefter, fordi de i realmadsucks godt ved hvad en evt straf vil betyde for dem.

Der er ingen tvivl om at han går efter manden da han sparker, det er så tydeligt. Og det bliver endnu mere tydeligt da han derefter sætter en knytnæve direkte i fjæset på en anden spiller, han er altså ude af kontrol den idiot, og at gå ud og lyve om det bagefter, gør bare ham og realmadsucks endnu større tabere

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

At sparke 2 gange efter en mand der allerede ligger ned er i sig selv utrolig strafbart og burde medføre 3-4 kampdagens karatæne. At derefter at slå en anden spiller - som løber over for at stoppe det - i hovedet med en knyttet næve er endnu mere strafbart og burde give 5 måneders karantæne.
Håber det er så tydeligt for det spanske fodbold forbund som det er for mig.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Ifølge SPORT har pepe karantæne i 6-8 kampe, dvs han ikke er med mod barca.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster