Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Tello »

Kan absolut ikke se meningen. Tæt på 750 millioner kr. for en spiller de ikke engang har en plads til på det hold. Derudover skal man endelig ikke glemme frustrationen fra bl.a. Özil, Khedira, Di Maria og Benzema. For mig er det skam helt iorden at de fucker totalt op og imploderer, men det er stadig frustrerende at noget hold / en gruppe mennesker kan være SÅ STUPIDE. Christ.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Tello skrev:Kan absolut ikke se meningen. Tæt på 750 millioner kr. for en spiller de ikke engang har en plads til på det hold. Derudover skal man endelig ikke glemme frustrationen fra bl.a. Özil, Khedira, Di Maria og Benzema. For mig er det skam helt iorden at de fucker totalt op og imploderer, men det er stadig frustrerende at noget hold / en gruppe mennesker kan være SÅ STUPIDE. Christ.
Jeg er helt enig. Det tyder bare på at Bale mere er et investeringsprojekt end fodboldmæssigt. En stor Engelsk profil (ala Beckham) giver potentiale til big buck earnings X 2 til klubben i form af merchandising og sponsor indtjening. Det kan dog give bagslag for RM står i skyggen ifht Barca når det gælder image og bold, og for mange intriger kan blive dyrt for dem.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Det er stadig mange penge, selv hvis han skulle have den "marketings-værdi". Bale er dog slet ikke i nærheden at være et Beckham agtigt ikon, tror virkelig ikke at han er så "marketings-ombejlet" som Beckham var det, feks..

Det er hårdt at sige det, og er firkantet sat op, men overdrivelse fremme forståelsen, siger HBs dame ofte, så er Bale et no-name for mig i forhold til hvad en Beckham var det da han skiftede.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Real's officielle webshop sælger allerede Bale-trøjer med nummer 11.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »


Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Tello »

Omg de er værre end først antaget. Ifølge kilder er Ancelotti utilfreds med Benzema og et skifte til Arsenal virker nu mere og mere sandsynligt. Madrid skulle derfor være klar med et stort bud på Lewandowski eller Suarez for at få en bedre angriber til klubben. De er seriøst gale, har de ikke allerede brugt 750 mill på Isco, Illaramendi og Carvajal?

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Tello »

rummenigge skrev:
Tello skrev:Kan absolut ikke se meningen. Tæt på 750 millioner kr. for en spiller de ikke engang har en plads til på det hold. Derudover skal man endelig ikke glemme frustrationen fra bl.a. Özil, Khedira, Di Maria og Benzema. For mig er det skam helt iorden at de fucker totalt op og imploderer, men det er stadig frustrerende at noget hold / en gruppe mennesker kan være SÅ STUPIDE. Christ.
Jeg er helt enig. Det tyder bare på at Bale mere er et investeringsprojekt end fodboldmæssigt. En stor Engelsk profil (ala Beckham) giver potentiale til big buck earnings X 2 til klubben i form af merchandising og sponsor indtjening. Det kan dog give bagslag for RM står i skyggen ifht Barca når det gælder image og bold, og for mange intriger kan blive dyrt for dem.
Kan være at Bale har leveret varen i Tottenham og at han er et stort navn i Tottenham. Men hans trøje er ikke i top 10 over solgte i England, selvom han er Tottenhams største navn uden tvivl og Tottenham er en top 5 klub. Kommer han så til Spanien, ja lad os sige Ronaldo, Ozil & Benzema osv så smutter, så skal han kæmpe mod fan favorites som Ramos, Casillas og evt en ny klub darling i Isco om trøjesalg. Med mindre han på mirakuløs vis laver 65 scoringer i La Liga og 120 assists, så tror jeg ærligt talt ikke at trøjesalg, sponsorer og merchandise kommer til at indbringe dem det helt vilde. Hvis Ronaldo så også skrider, så er de fucked. De skyder sig selv så meget i foden og tror ærligt talt bare det er Fiorentinos vanvid og hans ønske om altid at iscenesætte sig selv og sin klub.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Hvis Real går all in på Suarez også, som alt tyder på, så burde Pool kræve mindst den samme sum som Real har givet for Bale. Det får de selvf. ikke, men de kan prøve. Det kan ikke passe at en Bale kan koste dobbelt så meget som en Suarez, som IMO pt. er en mere afgørende spiller end Bale.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Tello skrev:Omg de er værre end først antaget. Ifølge kilder er Ancelotti utilfreds med Benzema og et skifte til Arsenal virker nu mere og mere sandsynligt. Madrid skulle derfor være klar med et stort bud på Lewandowski eller Suarez for at få en bedre angriber til klubben. De er seriøst gale, har de ikke allerede brugt 750 mill på Isco, Illaramendi og Carvajal?
De har brugt cirka 550 millioner kroner på Isco, Illarramendi, Carvajal og Casemiro, men de har jo også solgt Higuaín, Albiol, Callejón og Pedro León for en del penge. Der er i hvert fald gang i svingdøren, men det gør nu ikke så meget. Jo flere nye spillere, jo bedre for os.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Michman »

Håber ikke at Bale vælger Madrid. Desværre mere og mere der tyder på at det sker..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Tello »

Blaugrana92 skrev: De har brugt cirka 550 millioner kroner på Isco, Illarramendi, Carvajal og Casemiro, men de har jo også solgt Higuaín, Albiol, Callejón og Pedro León for en del penge. Der er i hvert fald gang i svingdøren, men det gør nu ikke så meget. Jo flere nye spillere, jo bedre for os.
True, it's a slowly shinking ship, but that's aaaaaalright!

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Endelig er jeg enig i noget Qureshi skriver,
Det her er simpelthen Florentinos måde at sige til Barca - min er større end din...pissesur over Neymar røg til Barca...
Dette var min første indskydelse, ikke at det skal tage noget fra Bales kvaliteter. Men tydeligvis, og mange er enige, er han ikke pengene værd.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ancelotti: "Tata Martino’s criticism of the Bale fee? He doesn’t yet understand how European football works, and how his own club works"

Så er vi igang!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Med tanke på at Tata selv står i spidsen for klubben, der så sent som denne sommer spenderede 57 mio. € på Neymar, var hans kommentar da også et lille selvmål.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

Synes du ikke selv det er en anelse overdrevet, at Bale koster det dobbelte af Neymar ca.?
Ronaldinho Gaúcho

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster