Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

20 :roll:

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af soul_pitcher »

Elbarca skrev:Som sagt var det hentydninger, du tydeligvis ikke fangede. Troede sagen om kommunalt "tilskud" i sagen om salg af træningsanlæg var bredt kendt. Men ok, med min korte sætning brænder budskabet nok ikke klart igennem.

Offentlige institutioner herhjemme har også mange penge. Men de performer fortsat pisse ringe. Hvor mange titler er det Real har vundet de sidste 10 år, i forhold til hvad der forventes af dem?
Ikke alene er maddingen på krogen, men jeg har også "fanget" dine hentydninger. Sagen om salget af deres træningsanlæg og deslige er ganske alment kendt, dog er det efterhånden ved at være nogle år siden, så den er nok ikke så relevant mere.
Det ændrer stadig ikke på det faktum, at de klarer sig absolut forrygende som en pengetjende virksomhed. De er i særklasse, hvis man kigger på tallene. Det er meget muligt, at dit "had" til dem, ikke vil lade dig se objektivt på dette, men så er det heldigt at du er i kyndige hænder ;-)

Hvorfor sammenligner du offentlige danske institutioner med Real Madrid?
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Jeg hader dem nok ikke mere end du tilsyneladende elsker dem.

Én ting er at du ikke ser det sjove i det jeg skriver, men hvorfor svare så bedrevidende og nedladende, når det eneste du siger, er at de omsætter store beløb? Du tager ikke stilling til de meget få titler de tager hjem. Det er trods alt titlerne det handler om, når vi skal måle en klubs succes? Derfor performer de elendigt.

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af soul_pitcher »

Wow, hey wow wow hey hey.. Easy now tigress.

Jeg anholdte kun dit udsagn vedrørende, at "de ikke performer fordi de er offentlige".
De har jo trods alt altid været "offentlige", som du påstår, og stadig vundet en del.
At du tager mine argumenter i diskussionen for 'bedrevidende og nedlandende' må stå for egen regning. Jeg prøver kun på at føre en saglig diskussion, hvori uoverensstemmelser kan udfordres.

Haha, så fordi jeg kan værdsætte deres evne til at omsætte penge, så elsker jeg dem? God humor.
Nu har jeg ikke nævnt titler på noget tidspunkt, eftersom jeg ikke vidste, det var omdrejningspunktet for denne samtale. Det hører sig vist et andet emne til.

Træk vejret en gang og husk på, at det kun er fodbold. :smile:
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

soul_pitcher skrev:
Træk vejret en gang og husk på, at det kun er fodbold. :smile:




:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Soul_pitcher, jeg skrev 2 gange efter dit første svar hvad jeg lagde i ordet performance, nemlig titler. Det med det offentlige var bare gas, og det hører da til på et Barca forum at gøre grin med rivalen, som ikke just har været engle mod os.

Reals 3 liga titler og 1 Copa del Rey de sidste 10 sæsoner er vel ikke imponerende i dine ører? Specielt når de fører sig frem som de nu gør.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Messi1987 skrev:
Elbarca skrev:Og hvor mange titler har vi, et hold Real sammenligner sig med
Real Madrid 9 Champions League titler :smile:
Hhaahhahaha, fuck nu ind på Madridsta.dk.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Næppe 9 du... Chl er fra 93.
Allez...

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af soul_pitcher »

Elbarca skrev:Soul_pitcher, jeg skrev 2 gange efter dit første svar hvad jeg lagde i ordet performance, nemlig titler. Det med det offentlige var bare gas, og det hører da til på et Barca forum at gøre grin med rivalen, som ikke just har været engle mod os.

Reals 3 liga titler og 1 Copa del Rey de sidste 10 sæsoner er vel ikke imponerende i dine ører? Specielt når de fører sig frem som de nu gør.
Jeg er ganske sikker på, at vi er enige et langt stykke ad vejen. Som sagt så anholdte jeg bare din sammenligning med det offentlige.
Jeg er ikke imod at gøre grin med rivalen, sålænge det er sagligt eller i hvert fald velbegrundet.

Igen - jeg sammenligner ikke titler eller andet. Så hold op med det.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

[i"I was manager for the first time in the 2000 year but, before that, I was assistant in big clubs and with big managers and coaching the best players in the world, so I was 30 and I was coaching Ronaldo, not this one [Cristiano], the real one, the Brazilian Ronaldo," Mourinho told ESPN.][/i]
Lille sviner fra deres tidligere træner mod stjernespilleren.
"I was coaching Rivaldo, I was coaching [Luis] Figo, I was coaching [Pep] Guardiola, I was coaching big players when I was very, very young.
Prøver han at blive gode venner med Pep?


http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=AR_RS_5
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Man han "trænede" dem ikke, han var jo assistent for træneren, ik!

Spydige tunger ville endda sige at han kun var oversætter for træneren..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Asier Illarramendi returned to Real Madrid training on Monday morning for the first time since it was revealed he is suffering from stress.
Damn, Carlo kører dem psykisk ned, med sin oldschool italiano stil.
Allez...

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

emo skrev:
Asier Illarramendi returned to Real Madrid training on Monday morning for the first time since it was revealed he is suffering from stress.
Damn, Carlo kører dem psykisk ned, med sin oldschool italiano stil.


Har læst mig til , at Asier Illarramendi faktisk skulle være rimelig skrøbelig og ikke så stærk mentalt når der er nedgang. Så bliver spændende , at hvad et par dårlige kampe eller afgørende boldtab gør ved ham.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Afellay99 skrev:
emo skrev:
Asier Illarramendi returned to Real Madrid training on Monday morning for the first time since it was revealed he is suffering from stress.
Damn, Carlo kører dem psykisk ned, med sin oldschool italiano stil.


Har læst mig til , at Asier Illarramendi faktisk skulle være rimelig skrøbelig og ikke så stærk mentalt når der er nedgang. Så bliver spændende , at hvad et par dårlige kampe eller afgørende boldtab gør ved ham.
Så er det dælme et dumt klubskifte, han har foretaget sig. Tror ikke der findes et værre sted at spille hos, hvis du ikke kan håndtere modgang og stress end Real.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster