Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

TheOnlyOne

Re: Real Madrid

Indlæg af TheOnlyOne »

Ikke at han nødvendigvis gør det, men han kunne jo rent faktisk bare mene, at hullet til Barca allerede startede i første runde...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Pinligt!... Mest af alt når han udtaler at sidste år var deres fokus på ligaen, men nu er det på de andre titler... Hahaha ynkeligt!
Forumlegende

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

"Last year the league was our main focus, but we have now set our sights on the Copa and Champions League. We want to win both trophies."
Ja, nu hvor det er svært måske umuligt at vinde ligaen. Men det var næppe jeres mål fra start af, selvf. skal du sige det på den måde.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

emo skrev:
"Last year the league was our main focus, but we have now set our sights on the Copa and Champions League. We want to win both trophies."
Ja, nu hvor det er svært måske umuligt at vinde ligaen. Men det var næppe jeres mål fra start af, selvf. skal du sige det på den måde.
Jeg mener det er imageødelæggende for hans klubben hvis han er blevet citeret korrekt.

Historisk har La Liga altid haft stor prestige og udadtil været den vigtigste titel for alle klubber RM og Barca inklusiv. Alle klubber har en interesse og pligt i at ære de nationale titler, både for ikke at være med til at underminere konkurrencerne og for den kommercielle betydning. CHL er speciel og hvad mange spillere personligt går efter hvis de aldrig har vundet den før, men hans udtalelse sætter lidt hans dannelse eller mangel på samme i relief. En bitter lille dreng.

Iøvrigt er dét at vinde ligaen to år eller mere i streg en langt større bedrift end at vinde den første gang efter en længere periode, men hans udtalelse ville nok også være anderledes hvis ikke de trailede med 18 point.

Xabi Alonso var anderledes dannet i sin udtalelse for et par sæsoner siden, hvor hans største drøm var at vinde ligaen, selvfølgelig fordi det var en titel han aldrig havde vundet før, men alligevel.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Hvornår er det egentlig, vi møder Madrid på Bernabéu? Vi bliver forhåbentligt klappet på banen.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Quaresma skrev:Hvornår er det egentlig, vi møder Madrid på Bernabéu? Vi bliver forhåbentligt klappet på banen.
Der sort ud for det, møder dem ret tidligt, omkring Marts mener jeg.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Quaresma skrev:Hvornår er det egentlig, vi møder Madrid på Bernabéu? Vi bliver forhåbentligt klappet på banen.

Vi har "kun" 11 point ned til 2. pladsen. Vi skal føre med noget der ligner 39 point hvis RM skal lave æresport.

Uanset hvad, så tror jeg at enhver Madridista med respekt for sig selv ville være 2008-klapsalven foruden, hvis de havde vidst at de kunne have undgået det kommende års ydmygelser, da Barca hævnede sig med en historisk treble og 2-6 på Berna-fukin-beu ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

emo skrev:
Quaresma skrev:Hvornår er det egentlig, vi møder Madrid på Bernabéu? Vi bliver forhåbentligt klappet på banen.
Der sort ud for det, møder dem ret tidligt, omkring Marts mener jeg.
3. Marts, efter hvad jeg husker. Samme dag møder OB og FCK nemlig hinanden!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

TheOnlyOne skrev:Ikke at han nødvendigvis gør det, men han kunne jo rent faktisk bare mene, at hullet til Barca allerede startede i første runde...
Jeg tror mere og mere, den er plantet på dommerne, især efter at have læst Di Marias udtalelser. PÅ det sidste er de stille og roligt begyndt at fokusere på dommerne, og skjult hentyder til, at vi får fordel mens de bliver straffet for groft og forfordelt. Oversætteren har sagt det, hans spillere er begyndt på det også. Jeg tror tidspunktet ikke er tilfældigt, da de skal ind i den afgørende fase i CDR f.eks.. Marca har f.eks lavet denne video (ved dog ikke hvornår den er fra)

[youtube]orulVe7lybk[/youtube]

Når de ikke kan vinde selv, så vil de gøre alt for at pille ved Barcas succes (ikke noget nyt i det), plus de måske håber at kunne påvirke resultater på denne måde. Jeg mener det har virket før, Oversætterens bitching og endda direkte konfrontationer betød i sidste ende, at hans hold samt han oftest får lang snor til at lave sine svinestreger, især når de møder os.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Det er en sammensværgelse!! :eek:
Sådan er det nemlig når Mourinho ikke vinder, så er det nemlig de andres skyld. Og i særdeleshed kæledæggerne fra Barcelona, som jo får lov til at spille med 4 målmænd og en automatisk 2-måls føring når kampene fløjtes igang. Alt imens de gæve, hvidklædte riddere må leve med knytnæve-store hæmorider, sammenbundne snørebånd og INGEN hårcreme til Ronaldo. Det er jo umenneskeligt.


Iøvrigt er der også tale om FUSK når Messi bliver kåret som verdens bedste for fjerde år i træk. Madridfolk ved udmærket godt at der bliver snydt, da de jo ellers ville se folk fra DERES klub løbe med æren og hæderen - Hver gang. Uanset hvad der bliver stemt om. For hvis det er rivalen, så er det snyd! Det er jo tydeligt for enhver.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

B-Freak skrev:Så er rygterne igang igen:

http://m.sporten.dk/touch/article.pml?guid=24064692
"Real Madrid har faktisk en lige så god ungdomsafdeling som Barcelona"


:!: :?:

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Ville være fint med Laudrup hos de hvide. I mine øjne hellere sende ham dertil end vores klub. Kan godt være han var uvenner med cruyff, men da han skiftede til Real i sin tid, vendte han på sin vis Barca ryggen.

Og så ville det være en god historie med ham dér. Ikke siden Gravesen har vi haft en dansk superstjerne i Real.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jamial »

Elbarca skrev:Ville være fint med Laudrup hos de hvide. I mine øjne hellere sende ham dertil end vores klub. Kan godt være han var uvenner med cruyff, men da han skiftede til Real i sin tid, vendte han på sin vis Barca ryggen.

Og så ville det være en god historie med ham dér. Ikke siden Gravesen har vi haft en dansk superstjerne i Real.
Suk.

*Edit* Undskyld, det var måske en lettere provokerende respons. Suk FORDI: Laudrup vendte Barca ryggen kun pga. den behandling han fik. At han valgte at gå til Madrid var i mine øjne bare et voksent valg. Han gik til en klub hvor han kunne få lov at spille, fortsætte med det han gjorde allerede i Barca, og vinde titler - Hvilket alle spillere vil.

Jeg er barca-fan, og blev barca-fan i årene Laudrup spillede der. Men at sige at han ikke kan blive træner fordi han har spillet i begge klubber er idioti.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster