Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Ja han har været usynlig den sidste måneds tid ;-)
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »



Flere spanske medier skriver at Cristiano Ronaldo skulle have været vist ud i går, for sin tackling på Hugo Mallo kort inden Celta's 1-0 scoring. Det skulle han vel også. Tacklingen kan ses i ovenstående video efter 1:29. Det er nok ikke til direkte rødt, men Cristiano havde jo også allerede et gult kort - og gult er den i hvert fald til, den der.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Jeps, den burde have kostet. Den ser ud til at gøre rigtigt ondt.

Madridista.dk lægger ikke fingre imellem :cool:
Real Madrid var idéforladte, tandløse, uinspirerede, pinagtige, uoplagte, uengagerede og alt muligt andet negativt. Det var – sagt lidt mere firkantet – direkte pinligt at se på Real Madrids optræden i aftenens kamp.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

Og igen er oversætteren ude og give spillerne skylden for nederlaget. Den mand forstår virkelig at tage ansvar.



"Verdens bedste træner til mandskabspleje"

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Afellay99 skrev:Og igen er oversætteren ude og give spillerne skylden for nederlaget.
Har du et link?


Havde slet ikke opdaget, at Real tabte igår. Selv om de sikkert nok skal få klemt sig videre til næste runde, er det jo nok ikke med til at højne moralen hos tropperne.
I øvrigt et ret så glimrende 2-0 mål :cool:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

JonasV skrev:
Afellay99 skrev:Og igen er oversætteren ude og give spillerne skylden for nederlaget.
Har du et link?


Havde slet ikke opdaget, at Real tabte igår. Selv om de sikkert nok skal få klemt sig videre til næste runde, er det jo nok ikke med til at højne moralen hos tropperne.
I øvrigt et ret så glimrende 2-0 mål :cool:
Her er den nye undskyldning:
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... esponsible
"People are always entitled to their own opinion and have the right to criticise the coach. But perhaps it's not always the coach who shoulders all the responsibility... I took my responsibility and that's that," Mourinho said at a press conference.

"Some players have disappointed me, but you cannot expect me to comment on the performance of individual players.
Den sidste undskyldning har fået Ben Hayward til at lave en Mourinho undskyldnings-top-10:
http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... d-displays

Jeg kan f.eks. godt lide at han kalder en bane for en kartoffelmark, når han selv går efter at få Bernabeus bane omdannet til en majsmark op til Barcas besøg.

Man bliver lige reminded om at manden er fodboldens ultimative hykler ;-) Med hans medie- og mandskabspleje kan jeg ikke se ham som en langtidsholdbar løsning nogen steder, medmindre han både bliver klubejer og træner.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

http://www.madridista.dk/index.php/193- ... diskussion


Godt med respekt for hinanden i Madrid, det er virkelig en klub der kører på skinner.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:
JonasV skrev:
Afellay99 skrev:Og igen er oversætteren ude og give spillerne skylden for nederlaget.
Har du et link?


Havde slet ikke opdaget, at Real tabte igår. Selv om de sikkert nok skal få klemt sig videre til næste runde, er det jo nok ikke med til at højne moralen hos tropperne.
I øvrigt et ret så glimrende 2-0 mål :cool:
Her er den nye undskyldning:
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... esponsible
"People are always entitled to their own opinion and have the right to criticise the coach. But perhaps it's not always the coach who shoulders all the responsibility... I took my responsibility and that's that," Mourinho said at a press conference.

"Some players have disappointed me, but you cannot expect me to comment on the performance of individual players.
Den sidste undskyldning har fået Ben Hayward til at lave en Mourinho undskyldnings-top-10:
http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... d-displays

Jeg kan f.eks. godt lide at han kalder en bane for en kartoffelmark, når han selv går efter at få Bernabeus bane omdannet til en majsmark op til Barcas besøg.

Man bliver lige reminded om at manden er fodboldens ultimative hykler ;-) Med hans medie- og mandskabspleje kan jeg ikke se ham som en langtidsholdbar løsning nogen steder, medmindre han både bliver klubejer og træner.
Han sagde også dette efter kampen
- Der er spillere, der har skuffet mig. Nogle ville ikke spille, fordi det var koldt, fordi det regnede, og fordi det var en pokalkamp, siegr Mourinho i følge nyhedsbureauet AP.

Spillere som Iker Casillas, Sergio Ramos, Fabio Coentrao, Kaka og Mesut Özil var blandt dem, der sad over, men om det er dem, Mourinho hentyder til, vil han ikke ud med. Han konstaterer bare, at han burde have skiftet endnu mere ud på holdet.
LINKhttp://www.sporten.dk/fodbold/mourinho-kritise ... for-tuderi:
Spændende, hvem mener han? Ramos måske?

Men ja, manden er fodboldens hykler nummer 1.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

José Mourinho fik i går nok af Marcas løgnagtige historier, som i en periode har kørt på ugebasis.



Derfor blev Radio Marcas journalist, Antón Meana, hevet i enrum efter det officielle pressemøde forud for dagens kamp og her fik han et par sandheder at vide. Antón Meana forklarer selv, at han efter pressemødet blev kontaktet af Real Madrids presse-ansvarlige, som bad ham følge med hen på et kontor, hvor José Mourinho ventede sammen med Silvino Louro, Luis Campos og to andre ansatte i træner-staben og her skulle The Only One have sagt følgende:



- I fodboldverdenen er jeg og mine folk toppen og i journalistverdenen er du en lort. Man har fortalt mig, at du er et røvhul og en rigtig dårlig person, men jeg har valgt ikke at tro dem og i stedet har jeg en anden overbevisning. Du er antimadridista, antomourinhista og dine spørgsmål er altid med negative intentioner.
Det er officielt... Han er psykopat.
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Eller virkelig, virkelig træt af pågældende.. Havde han nu stukket ham i låret med en kniv, eller skudt ham med en pil, se, så havde det været noget andet ;-)

Jeg glæder mig bare over, at den spanske presse ikke gider lege med ham, som de ville i England.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Ja det er ret tydeligt de ikke orker hans opførsel mere.
Forumlegende

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Spørgsmålet er om han ikke laver så meget ballade nu at Perez vælger at fyre ham. På den måde kan Mourinho i pressen fortsætte med at beskylde alle andre, mens Perez kan prøve at redde lidt ansigt.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Tolquhon »

zqa skrev:Eller virkelig, virkelig træt af pågældende.. Havde han nu stukket ham i låret med en kniv, eller skudt ham med en pil, se, så havde det været noget andet ;-)
...eller prikket ham i øjet. :roll:

Og for at føje spot til skade er RM lige nu bagud 0-1 mod Espanyol. Det kan nå at blive en absolut fantastisk aften det her...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Snuppet fra Madridistas forum. Omhandlende hændelsen mellem Mourinho og journalisten, Antón Meana.
Det er autoriseret i toppen af Real Madrid. Ellers kommer disse historier ikke ud. Det kan du være helt forvisset om. Det er et stort spil og alle parter har en finger med i det. Det er naivt, at tro andet.

Situationen havde taget overhånd. Det var ikke til at overse. Pludselig lækkes der historier i AS - og ikke mindst MARCA - som er meget personlige. Endvidere startes der rygter om en ny træner i Real Madrid og emner kommer sågar på bordet. Det er jo ikke tilfældigt.

Men sagen er den, at det tager overhånd. Og det bliver for meget, selv for Pérez. Netop derfor - og alene derfor - går han ud og viser sin støtte. Sjovt nok går han først ud, "off the record", og udtrykker sin støtte igennem et portugisisk medie, 'A Bola'. Besynderligt, men snedigt nok.

Støtter Pérez egentlig Mourinho? Pressens historier taler sit eget tydeligt sprog. Offentligt vil og kan han selvfølgelig ikke selv gå ud og udtrykket andet, end sin støtte til Mourinho. Med mindre han fyrer ham. Han bruger pressen, hvis der er noget "galt". Og det er ikke kun selve nyhederne og historierne i pressen. Det er ligeledes klummeskribenterne, der - især siden november - har været ude efter Mourinho i mere markant grad end tidligere. Det sker kun i en sådan grad, hvis der gives grønt lys.

Pérez bruger medierne på den måde. Og vi må erkende, at det var begyndt at gå skævt. Det er en mulighed for Pérez, der giver pressen grønt lys til at gå efter Mourinho. I bund og grund er det et stort skak-spil. Og Pérez har formentlig følt, at han har haft det under kontrol, indtil nu.

I sidste uge var der i øvrigt angiveligt et møde mellem de to. Og kun de to. Hvad der foregik der - bag facaden - kan vi kun gisne om.

Og pressen har netop blæst det op. I en sådan grad, at det selv blev for meget for Pérez. Det var netop min pointe. Men det var ikke startet i første omgang, hvis Pérez ikke havde haft nogen som helst indflydelse. Som sagt. Det er et stort skak-spil.

Kan det rettes op igen? Kig på Mourinhos ageren fra november og frem til nu. Manden er på krigsstien i en sådan grad, at det halve kunne være nok. For ikke at glemme, at holdet - det samme hold der var historiske i sidste sæson - ikke er sig selv. Og hvad tænker spillerne ikke i forhold til trænerens evige kampe med pressen og præsidenten.

Vi kan gisne om hvad der kommer til at ske. Men jeg synes ikke det er til at overse, hvad der sker, i og omkring klubben. Det taler sit eget tydelige sprog. Man kan altid læse et eller andet ud af Mourinhos pressemøder, hvis man læser mellem linierne. Og det har især været tilfældet den sidste måneds tid.

Jeg tror det er begyndelsen på enden. Der er efterhånden gjort så meget skade, at det bliver svært at reparere. Men tiden vil vise hvad der sker. Jeg har før sagt (i Madridista.dk mener), om end senere på sæsonen, at det var begyndelsen på enden. Der måtte jeg æde mine egne ord.

Og én ting må jeg gøre klart. Man skal være ualmindelig naiv hvis man ikke tror på, at pressen og præsidenten ikke er i kontakt. Man skal være ualmindelig naiv hvis man ikke tror på, at der bliver givet og taget, begge vej. Og at Pérez' agegeren spiller en rolle. Det er hans baghave og man kan være forvisset om, at han agter at have fuld kontrol over den. Selvfølgelig styrer han ikke pressen helt og det ser vi ligeledes i denne situation, hvor det bliver for meget, selv for Pérez.

Der er noget, der ikke fungerer og er som det burde være. Både på og uden for banen. Det står rimelig klart.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af drømmefodbold »

Det her er ved at udvikle sig til det fedeste drømmescenarie nogensinde.

Real sætter point rekord sidste år som Barca måske kan smadre allerede i år. De halter langt efter i ligaen og presset for at vinde CL bliver større og større. Kombineret med alt det interne fnidder og skriverier kunne det ende med en nedsmeltning :)

Mangler sku lige et billede af en A-bombe eksplosion her :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster