FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Når nu man allerede har solgt ud, så kan man da også lige så godt gå all-in..
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »



Er de alle sammen La Masia-drenge det her, eller er det et privatfoto med Pique, Cesc og Messi på? I så fald, kan folk nævne hvem de andre er?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

MessiPogba skrev:

Er de alle sammen La Masia-drenge det her, eller er det et privatfoto med Pique, Cesc og Messi på? I så fald, kan folk nævne hvem de andre er?
Det er den gyldne generation 1987 fra La Masia!

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Interessant rygte i de spanske og franske aviser i dag.

Coutinho i bytte med Mbappe...:)
Neymar vil gerne have byttet om - og kan ikke med Mbappe.

http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... adrid.html

https://elpais.com/deportes/2018/02/25/ ... 90749.html
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Skydefinten skrev:Interessant rygte i de spanske og franske aviser i dag.

Coutinho i bytte med Mbappe...:)
Neymar vil gerne have byttet om - og kan ikke med Mbappe.

http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... adrid.html

https://elpais.com/deportes/2018/02/25/ ... 90749.html
Vildt rygte. I så fald der skulle være mulighed for det og sandhed bag det vilde rygte, at man kunne bytte ligeover, så ville jeg gøre det uden at tøve. Mbappe er for vanvittig og han er 6 år yngre end Cou.Mbappe er Balon d'or-kandidat om nogle år. Så god kan han blive.

Mbappe der løber Messis guldbolde op. Mums.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Jeg ville ihf have svært ved at sige nej til den handel. Tilgengæld så står vi endnu engang i en situation hvor der mangler en til, at tage overfor Iniesta.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Enten er Ney en virkelig besværlig spiller eller prøver man at sværte hans navn, sådan karaktermord. Jeg tror sgu på det sidste.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:Jeg ville ihf have svært ved at sige nej til den handel. Tilgengæld så står vi endnu engang i en situation hvor der mangler en til, at tage overfor Iniesta.
Anser du inderst inde Cou som Inis arvtager da?

Jeg kan forstå det, hvis vi skal spille 4-4-2 længe, hvor Ini har mest spillet som venstre, men i en 4-3-3, som den ene af de to centrale har jeg før argumenteret før, at Cou ikke er den rette. Cou er simpelthen for en offensiv tænkende spiller, der er bedst på den sidste tredjedel, end han er en, der kan styre en kamp med hans spilforståelse.

Iniesta er jo også et unikum, synes jeg. Han har dribleevner som en 10'er eller kantspiller, har en vild antrit på de første 3-5 meter, men han har overblik og forståelse som en moderne 6'er og han arbejder stenhårdt.

Det gode ved Mbappé ville også være. at vi kan både have ham som kant og spids, hvor han er vild i begge positioner.

Jeg elsker Cou som spiller, men hvis der bare er en snert af sandhed i det rygte der, så burde vi gå all-in. Mbappé er sgu ikke for sjov.

Ham, Dembele, Umtiti, Roberto, Semedo og MAtS. Det er fandme en god stamme. Så vil der være rutinerede kræfter som Alba og Busquets om 3-4 års tid og forhåbentligt stadigvæk Messi.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Jeg ville gerne have Mbappé i sommers og jeg vil gerne have ham nu, men hvis PSG er desperate efter at gøre Ney tilfreds med Coutinho, så kan de give os Mbappé plus 50 mio euro, så ville jeg gå med til det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er simpelthen ufatteligt hvad nogle journalister kan få sig selv til at skrive.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

klogfyr skrev:Jeg ville gerne have Mbappé i sommers og jeg vil gerne have ham nu, men hvis PSG er desperate efter at gøre Ney tilfreds med Coutinho, så kan de give os Mbappé plus 50 mio euro, så ville jeg gå med til det.
Ville du sige nej til et direkte bytte?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Det er simpelthen ufatteligt hvad nogle journalister kan få sig selv til at skrive.
Der må være en eller anden af repræsentanters lejr, der lækker info ud for at få et agenda igennem. Ellers skal man da være idiot for at for få sig selv til at skrive sådan noget.

Men, det har sgu tændt en lille ild i mig om Mbappé. Jeg er helt skudt i den knægt. No homo.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Det er simpelthen ufatteligt hvad nogle journalister kan få sig selv til at skrive.
Der må være en eller anden af repræsentanters lejr, der lækker info ud for at få et agenda igennem. Ellers skal man da være idiot for at for få sig selv til at skrive sådan noget.

Men, det har sgu tændt en lille ild i mig om Mbappé. Jeg er helt skudt i den knægt. No homo.
Hvem får noget ud af at sådan noget bliver lækket? Jeg kan virkelig ikke se det. Det er bare doven journalistik.

Og hvis det så endelig var rigtigt så skulle vi ikke engang tage telefonen. Cou har gjort så meget for at komme til klubben - det pisser man ikke på. Og ydermere er psg nogle fucking idioter. Så fuck dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Ifølge rygterne skal PSG efterhånden af med hele truppen og personalet for at gøre Neymar tilfreds.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster