La Liga 2015/2016

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2015/2016

Indlæg af Piquénbauer »

De får sindssygt travlt med at hente spillere nu... Men hvor er det smukt at de ikke kan købe ind til sommer hvor real ellers skulle på markedet og skifte ud i truppen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: La Liga 2015/2016

Indlæg af Sir Suiram »

Piquénbauer skrev:De får sindssygt travlt med at hente spillere nu... Men hvor er det smukt at de ikke kan købe ind til sommer hvor real ellers skulle på markedet og skifte ud i truppen.
Jeg vil tro, de appelerer ligesom os, så de får tid til at købe ind til sommer :( Men det er nu stadig rigtig fedt. Ikke mindst for at visse Real-fans kan komme ud af deres moralske højborg.

Edit: Der er andre, der melder, at det er et transfer ban i dette og næste vindue. Det ville være noget bedre.
Senest rettet af Sir Suiram tors jan 14, 2016 2:32 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2015/2016

Indlæg af Piquénbauer »

Sir Suiram skrev:
Piquénbauer skrev:De får sindssygt travlt med at hente spillere nu... Men hvor er det smukt at de ikke kan købe ind til sommer hvor real ellers skulle på markedet og skifte ud i truppen.
Jeg vil tro, de appelerer ligesom os, så de får tid til at købe ind til sommer :( Men det er nu stadig rigtig fedt. Ikke mindst for at visse Real-fans kan komme ud af deres moralske højborg.
Tvivler på at det tager CAS så mange måneder at få appellen afvist?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: La Liga 2015/2016

Indlæg af Sir Suiram »

Piquénbauer skrev:
Sir Suiram skrev:
Piquénbauer skrev:De får sindssygt travlt med at hente spillere nu... Men hvor er det smukt at de ikke kan købe ind til sommer hvor real ellers skulle på markedet og skifte ud i truppen.
Jeg vil tro, de appelerer ligesom os, så de får tid til at købe ind til sommer :( Men det er nu stadig rigtig fedt. Ikke mindst for at visse Real-fans kan komme ud af deres moralske højborg.
Tvivler på at det tager CAS så mange måneder at få appellen afvist?
Nej, det burde det hvert fald ikke. Det er heller ikke fordi, jeg er inde i det, men de har sikkert et stykke tid til at afgøre om de vil appellere, og er CAS den første og eneste domstol de kan appellere til?

Men forhåbentlig kan de ikke twiste den sådan :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2015/2016

Indlæg af Piquénbauer »

Det er først FIFA og så CAS. Men der præcedens for denne slags sag nu så tvivler på at det tager dem så lang tid. Det vigtigste er at de misser sommerens transfervindue.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: La Liga 2015/2016

Indlæg af Sir Suiram »

Ja, sommervinduet er det afgørende... Men ja, det kan godt være, at den præcedens, vi har været så venlige at skabe, gør hele forskellen :D

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: La Liga 2015/2016

Indlæg af Luis Enrique »

Værst for Real, lykkeligvis. Til gengæld tror jeg svingdøren kommer i gang her i januar måned. Vi byder 7 mio. € for Isco ;-)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: La Liga 2015/2016

Indlæg af Skydefinten »

Hazard til RM her i januar? Men han vil vel gerne spille.

Zidanes søn ryger ind under karantænen og må ikke spille nu.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2015/2016

Indlæg af Piquénbauer »

Det er så sjovt at følge med i hvad realfansene skriver for tiden. Først er Zidane deres svar på Pep/Lucho og nu er transferkarantænen godt for klubben. Jeebus.

Jeg kan på ingen måder se det positive i det her for real. De har en urutineret træner som nu skal forsøge at få tjek på en masse primadonnaer og han kan ikke engang smide nogle af dem på porten da der ikke kan købes andre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: La Liga 2015/2016

Indlæg af emo »

Gælder det begge veje, kan de hellere ikke sælge? Kunne vi hellere ikke sælge hvis vi ville i den periode? Hmm, husker ikke...
Allez...

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: La Liga 2015/2016

Indlæg af Luis Enrique »

I praksis bliver der vel tale om at forhindre indskrivning af nye spillere. Det udelukker vel ikke salg?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2015/2016

Indlæg af Piquénbauer »

De kan godt sælge! Men da de ikke kan hente nye ind så er det tvivlsomt om de vil lave den udskiftning der var snak om (ronaldo ud blandt andet).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: La Liga 2015/2016

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Det er så sjovt at følge med i hvad realfansene skriver for tiden. Først er Zidane deres svar på Pep/Lucho og nu er transferkarantænen godt for klubben. Jeebus.

Jeg kan på ingen måder se det positive i det her for real. De har en urutineret træner som nu skal forsøge at få tjek på en masse primadonnaer og han kan ikke engang smide nogle af dem på porten da der ikke kan købes andre.
Det er godt for et hold som mangler stabilitet, og det mener jeg Real gør.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2015/2016

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:Det er så sjovt at følge med i hvad realfansene skriver for tiden. Først er Zidane deres svar på Pep/Lucho og nu er transferkarantænen godt for klubben. Jeebus.

Jeg kan på ingen måder se det positive i det her for real. De har en urutineret træner som nu skal forsøge at få tjek på en masse primadonnaer og han kan ikke engang smide nogle af dem på porten da der ikke kan købes andre.
Det er godt for et hold som mangler stabilitet, og det mener jeg Real gør.
De mangler spillere der vil arbejde for holdet. Og spillere som fungerer sammen. Jeg har svært ved at se hvordan det her bliver positivt for dem.

Nu var det jo forresten heller ikke fordi at real skiftede voldsomt ud i sommers. De har efterhånden haft den samme rygrad på holdet i en del år. Problemet er bare at disse spillere ikke fungerer sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: La Liga 2015/2016

Indlæg af Jesni »

Er det ikke mere trænerne, der har været problemet? Og her tæller Ancelotti naturligvis ikke med, da det var et - selv efter real standarder - virkelig retarderet move.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster