Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

barca76

Re: Real Madrid

Indlæg af barca76 »

Real Madrid kan bare ikke uden Ronaldo, angrebsmæssigt, de render rundt som forvirrede høns uden hoveder.
Deres forsvar var og er jeg stadig ikke imponeret over. Og de lå op af en decideret ydmygelse, hvis ikke det var pga Casillas, som nok engang viste sin klasse..han er altså god, det kan vi ikke komme udenom.
Jeg fatter heller ikke hvorfor de solgte Robben og Sneijder, og jo, de er meget bedre end VDV og Guti.

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

Jeg forstår heller ikke hvorfor Robben og Sneijder blev solgt, jeg tror det var fordi det ikke var Perez der selv hentede dem, de er begge klassespillere som vil komme til at få en vigtig rolle for Holland næste sommer, det var ærgeligt vi ikke fik fat på nogen af dem, de blev jo solg for en slik, samtidig solgte de også Negredo som er en spændende spiller vi helt sikkert også kommer til at høre mere om i fremtiden.

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

anolacrabcf skrev:Jeg forstår heller ikke hvorfor Robben og Sneijder blev solgt, jeg tror det var fordi det ikke var Perez der selv hentede dem, de er begge klassespillere som vil komme til at få en vigtig rolle for Holland næste sommer, det var ærgeligt vi ikke fik fat på nogen af dem, de blev jo solg for en slik, samtidig solgte de også Negredo som er en spændende spiller vi helt sikkert også kommer til at høre mere om i fremtiden.
1 punktum...?

ON:
Vi fik ikke fat på dem, for det første - fordi vores interesse aldrig blev konkret. Og for det andet - fordi Real Madrid aldrig ville sælge disse spillere til deres nærmeste konkurrent.
Men jeg vil dog give dig ret på to punkter. Jeg tror ligeledes at Sneijder og Robben bliver vigtige brikker for Oranje på VM i Sydafrika.
Negredo er bestemt også en spændende spiller, men jeg tror vidst at Sevilla prioriterer Luis Fabiano og Kanouté højere i rangordenen. Men du har ret, han er rigtig god.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af benjamin »

Toure skrev:
anolacrabcf skrev:Jeg forstår heller ikke hvorfor Robben og Sneijder blev solgt, jeg tror det var fordi det ikke var Perez der selv hentede dem, de er begge klassespillere som vil komme til at få en vigtig rolle for Holland næste sommer, det var ærgeligt vi ikke fik fat på nogen af dem, de blev jo solg for en slik, samtidig solgte de også Negredo som er en spændende spiller vi helt sikkert også kommer til at høre mere om i fremtiden.
1 punktum...?

ON:
Vi fik ikke fat på dem, for det første - fordi vores interesse aldrig blev konkret. Og for det andet - fordi Real Madrid aldrig ville sælge disse spillere til deres nærmeste konkurrent.
Men jeg vil dog give dig ret på to punkter. Jeg tror ligeledes at Sneijder og Robben bliver vigtige brikker for Oranje på VM i Sydafrika.
Negredo er bestemt også en spændende spiller, men jeg tror vidst at Sevilla prioriterer Luis Fabiano og Kanouté højere i rangordenen. Men du har ret, han er rigtig god.
Robben kan ikke spille en hel kamp uden, at blive skadet. Derfor ville han vel være en dårlig investering :)
Senest rettet af benjamin ons okt 07, 2009 3:37 pm, rettet i alt 1 gang.
Stick to your guns.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

benjamin skrev:
Toure skrev:
1 punktum...?
2000 posts på 8 måneder - hvornår sætter du dit punktum?
(Y) :lol: :lol: , griner lidt.
Allez...

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

Jeg bebrejder på ingen måde Barca ledelsen for at vi ikke fik fat på Robben eller Sneijder, så jeg forstår ikke hvorfor du svarer på det. Derfor kan man vel godt ærge sig over at 2 spillere som begge ville passe godt ind hos barca blev solgt for langt under deres værdi. Hvad angår både punktum og komma indrømmer jeg gerne det aldrig har været min stærke side

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:
benjamin skrev:
Toure skrev:
1 punktum...?
2000 posts på 8 måneder - hvornår sætter du dit punktum?
(Y) :lol: :lol: , griner lidt.
Den var faktisk ret go ja, og bør gi stof til eftertanke :lol:
Forumlegende

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Jeg skal nok blive ved med at skrive på forum.
Senest rettet af Toure ons okt 07, 2009 3:51 pm, rettet i alt 1 gang.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Toure skrev:Jeg skal nok lade være med at skrive mere på forum.
Ej, rolig nu. Folk er jo glade for at der er liv her på stedet, og det bidrager du til. Men jeg kan godt forstå du får nogle reaktioner på den kommentar med punktummet - det er måske ikke et problem der er så stort at man behøver respondere på den nævenyttige måde.

barca76

Re: Real Madrid

Indlæg af barca76 »

Mht at Perez ikke vil sælge til deres nærmeste konkurrent, så er det vel ikke kun hans beslutning. Han har vel en ledelse med bare lidt økonomisk snilde, sådan forstået at de lytter til ethvert bud på deres spillere, uanset hvem det så er. Ovenikøbet spillere de ikke vil beholde.

Hvis det er Perez´holdning ikke at sælge til Barca, men alle andre vil han gerne, er han ualmindelig dum. Han kunne ende med at lægge inde med disse to nok pænt løntunge spillere, bare fordi han er for "stolt" til at sælge til lige os.

Jeg kan selvfølgelig godt forstå at de ikke vil sælge en Raul eller Casillas, da de er indbegrebet af deres klub, lissom vi heller ikke sælger Xavi eller Messi til dem da de er vores ditto...men at afvise salg af spillere som klubberne alligevel ikke ser som gode nok og ikke vil bruge, til barca, mener jeg er usmart - af forretningsmæssige årsager.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Vi takker i hvert fald Real for at have taget imod Saviola med åbne arme - det var lidt af en lettelse at komme af med den lønpost.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Der er flere forlydener om lidt uro i truppen; http://indkast.dk/index.php?nyhed=58089

barca76

Re: Real Madrid

Indlæg af barca76 »

JonasV skrev:Der er flere forlydener om lidt uro i truppen; http://indkast.dk/index.php?nyhed=58089

Nå nå, der er vist en der er ved at få nykker. er egentlig ikke overrasket over det.

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Las os håbe at det får sindene i kog hos vores rivaler, og at deres sæson bliver en fiasko. Det ville bare være awesome!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Toure skrev:Las os håbe at det får sindene i kog hos vores rivaler, og at deres sæson bliver en fiasko. Det ville bare være awesome!
Det vil det da ikke! Er du bange for at Barcelona sportsligt ikke kan klare Madrid siden du vil ønske at Madrid går ned mentalt (det jeg læser udfra din kommentar).

Lad os da vinde ligaen fordi vi er det stærkeste hold på banen og ikke fordi det andet hold har konflikter.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster