Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Vidste I, at der er en Bøsselona spiller som har det samme efternavn som vores smukke stadion?
Kan I gætte hvem det er?
Højintelligent opslag på facebooksiden "Real Madrid Ultras Sur Danmark" af Abdul N. Mansoor Yusufi :lol:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

BarçaDK skrev:
Vidste I, at der er en Bøsselona spiller som har det samme efternavn som vores smukke stadion?
Kan I gætte hvem det er?
Højintelligent opslag på facebooksiden "Real Madrid Ultras Sur Danmark" af Abdul N. Mansoor Yusufi :lol:
Amen altså, i Bøsselona fans er da også irriterende, og holdet består da udelukkende af homoseksuelle, intet galt i at skrive det.

P.S ja det er Piqué der hedder Bernabeu til efternavn, Pique bøssen fra Bøsselona :lol: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ause-of-me. Nej lad da endelige vær med at give den unge angriber et klap på skulderen... Den mand tænker kun på sig selv! Kunne slet ikke forestille mig en fra barca sige noget så latterligt!
:roll: :roll: :roll:

Det er jo direkte latterligt og til grin, jeg ville skrive at det var pinligt, men manden har ingen skam, så....

Kan i forestille jer Tito sige sådan noget, eller Pep? Nej vel, men hay det er jo ikke hverdag at oversætteren giver debut til unge talenter, ikke overraskende at han lige skal påpege at det var ham der gav ham debut. Jamen helt sikkert kære oversætter, du har revolutioneret fodbolden, endnu engang, tillykke med det. Fordi du gav Morata debut, skrev kontrakt med ham og havde tiltro til ham, så fortjener du også Nobelprisen.

Me Me Me Me, det er trættende i længden, når portugiserne fra Madrid hele tiden skal gøre opmærksom på sig selv.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17798
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Pique, pretty-boy. Selvf. er han fimset.... :roll:
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:
Vidste I, at der er en Bøsselona spiller som har det samme efternavn som vores smukke stadion?
Kan I gætte hvem det er?
Højintelligent opslag på facebooksiden "Real Madrid Ultras Sur Danmark" af Abdul N. Mansoor Yusufi :lol:
... og da en svarer Piqué, bliver der skrevet:
Korrekt!
Jøden er Pique.
I don't even get it?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
BarçaDK skrev:
Vidste I, at der er en Bøsselona spiller som har det samme efternavn som vores smukke stadion?
Kan I gætte hvem det er?
Højintelligent opslag på facebooksiden "Real Madrid Ultras Sur Danmark" af Abdul N. Mansoor Yusufi :lol:
... og da en svarer Piqué, bliver der skrevet:
Korrekt!
Jøden er Pique.
I don't even get it?
HA HA HA HA..
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Det gør mig faktisk lidt vred.

At bruge * og jøde som skældsord er simpelthen så primitivt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Liga penalties awarded-conceded since Mourinho joined Madrid in 2010: Barcelona 17-11 (+6), Real Madrid 30-5 (+25) [via @xaviergluque]
Hvor er det alligevel vildt, at der er sådan en forskel. RM har kun begået (sorry dømt) 5 straffe, mens Mou har være i klubben?!
Barca har kun fået tildelt ca. halvdelen af de straffe, som RM har...det er fandme uhyggeligt. Det er jo ikke fordi at Barca ikke kommer til spil i modstanders felt?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Næ-æ.

Og real behøver slet ikke være i feltet for at få straffe :-)

Og så må Ramos, Alonso og Higuain også lege målmænd.

Ingen problemer dér.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Skydefinten skrev:
Liga penalties awarded-conceded since Mourinho joined Madrid in 2010: Barcelona 17-11 (+6), Real Madrid 30-5 (+25) [via @xaviergluque]
Hvor er det alligevel vildt, at der er sådan en forskel. RM har kun begået (sorry dømt) 5 straffe, mens Mou har være i klubben?!
Barca har kun fået tildelt ca. halvdelen af de straffe, som RM har...det er fandme uhyggeligt. Det er jo ikke fordi at Barca ikke kommer til spil i modstanders felt?
Det er sådanne statistikker der får den værste mistanke frem i mig...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Det ser alligevel rimelig vildt ud. :eek:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17798
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

#871: Michel | i dag 12:01

Messi skifter karakter når han møder os, det ser man tydligt i hans jubelscener når han scorer. Han tror nærmest ikke på han lige har scoret, og løber rundt som et vildt dyr, hvor imod Ronaldo når han gør det mod Barcelona i Barcelona er total cool og kold. Her vil jeg også sige jo mere glæde jo mere frustration og ondskab, igen det er kun mod Real Madrid jeg synes vi ser det. Hvis også han blander vores tilskuere ind i kampen, SÅ er der noget galt med knægten og ikke kun Pepe. Og vi ved at Barcas tilskuere ikke kan nå Real til knæ højden, man har altid taget pænt imod Barcelona, bukket hovedet og gået sin vej efter ydmygelser. Så igen, Messi er ikke Messi når han møder Real, men nærmest en PEPE II.
Jeg ved ikke hvorfor, eller hvordan... men endte derinde lige et kort øjeblik. Mest fordi jeg fulgte nogle links med Graneros udtalelser om akademiet i Madrid.

Men reaktionen til det ovenstående,
Billede
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, hans måde at argumentere på, får mig til at tro at det er ham her der er bag skærmen:

Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Så igen, Messi er ikke Messi når han møder Real, men nærmest en PEPE II.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Billede

(Keep it going, guys. Vi smadrer tråden med tusindvis af GIF's!)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster