Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

# 23 skrev:
Quaresma skrev:http://madridista.dk/main/forum/vis_tra ... 184#124872

Hehehe, som om de nogensinde får Touré.
Jeg vil aldrig sige aldrig, når Florentino Perez er præsident. Den mand kan nogle ting. Om han så bruger oversavet jagtgevær på tindingen, når han kontakter spillerne, eller om han blot bruger Casper Christensens teknik inden for mandeflirt skal være usagt, men Perez er et bæst, hvad angår transfer. Ham og Luciano Moggi ville have været ondskabsfulde sammen ved et forhandlingsbord.
Perez er kun god til at vifte med penge når bankerne er flinke ved de hvide, hvornår har han vist at han er en koldblodig forhandler der han få det ene scoop efter det andet?

...men Toures sandsynlige pris er ikke de hvides kop te ligenu. Kan de få ham til under €50mio, slippe af med Kaka OG samtidig ikke hente flere profiler ind dén sommer, så er der måske en chance. Toures løn er måske 30-40% højere end Kakas nuværende løn og på CR7 niveau, dét gør også at RM skal klemme deres royale ballerne rigtig hårdt sammen for at lande ham, og så kan de spekulere over om handlen også var det værd når man tænker på at Toure vil være 30 år til næste sommer.

Be my guest Real Madrid :cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Frisk fra pressen. (Sport)

http://www.sport.es/es/noticias/liga-bb ... ho-2213190

De spanske spillere på holdet, specielt Casillas og Ramos, er trætte af Mourinho. Ramos skulle have haft en alvorlig konfrontaton med Mou efter nederlaget til Sevilla.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Jeg har aldrig været fan af Mourinho - Kunne ikke døje ham i Chelsea og det blev ikke bedre da han som træner for Inter vimsede rundt på Camp Nou og viste sig fra sin dårligste side - Og så blev han træner for RM. Det mangler faktisk bare at manden udtaler: "Boller i karry er svansemad", så er mit had til manden komplet :mrgreen:

Med andre ord:
Jeg synes ikke Mourinho slår mig som typen der skaber ro og harmoni. Han vinder titler, ikke hjerter. So to speak.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Det kunne godt blive problematisk for mou at de spanske profiler går imod ham. Jeg håber der er noget om snakken. Det er som om Ramos og Casillas blev hjernevasket i sekt lignende tilstande de første år, men nu er ved at vågne op. Hvis ellers historien har noget på sig.

TheOnlyOne

Re: Real Madrid

Indlæg af TheOnlyOne »

Elbarca skrev:Det kunne godt blive problematisk for mou at de spanske profiler går imod ham. Jeg håber der er noget om snakken. Det er som om Ramos og Casillas blev hjernevasket i sekt lignende tilstande de første år, men nu er ved at vågne op. Hvis ellers historien har noget på sig.
Kan også være at de har været ragende utilfredse fra dag 1 - vi ved jo ikke noget om hvad der foregår internt i klubberne - det er alt sammen gætværk.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

At dømme ud fra deres opførsel i flere el classico virkede det ret overbevisende på mig at de var helt med på Mou's utiltalende linje.

Men ja i øjeblikket er der en del gætværk omkring hvad der foregår. Noget tyder på at tingene ikke er helt som de skal være.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Hey, der er én på Madridista.dk, der rent faktisk har noget ordentligt at sige:
#2055: Morientes2012 | i dag 16:42

"Jeg ved ikke hvad du snakker om. Di Maria (som han staves) og Higuaín har vist ikke ladet sig dive som en ægte Barcelona spiller i kampen mod Sevilla."

Er du ignorant af valg? Du ved udmærket godt, hvad han snakker om. Higuaín og di Mariá (som han rent faktisk staves, Kassow) optrådte voldeligt mod netop Sevilla for et par uger siden. Den kære Ángel besluttede sig derudover efterfølgende (efter guidance af Xabi Alonso), pludselig at simulere et smertehelvede, så dommeren ikke havde den mindste chance for at tackle situationen ordentligt.

Jeg har endda et link, der tydeligt viser (efter otte sekunder), at di Mariá i første omgang begynder at brokke sig over, at HAN sparkede Ivan Rakitić ned, hvorefter Alonso bestemt beder ham om at ømme sig lidt:



Er det så også Real Madrid-adfærd?
Hahhaa, han owner endda Kassow, der forsøgte at rette på en anden, men ikke formåede at stave navnet rigtigt selv.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Quaresma skrev:Hey, der er én på Madridista.dk, der rent faktisk har noget ordentligt at sige:
#2055: Morientes2012 | i dag 16:42

"Jeg ved ikke hvad du snakker om. Di Maria (som han staves) og Higuaín har vist ikke ladet sig dive som en ægte Barcelona spiller i kampen mod Sevilla."

Er du ignorant af valg? Du ved udmærket godt, hvad han snakker om. Higuaín og di Mariá (som han rent faktisk staves, Kassow) optrådte voldeligt mod netop Sevilla for et par uger siden. Den kære Ángel besluttede sig derudover efterfølgende (efter guidance af Xabi Alonso), pludselig at simulere et smertehelvede, så dommeren ikke havde den mindste chance for at tackle situationen ordentligt.

Jeg har endda et link, der tydeligt viser (efter otte sekunder), at di Mariá i første omgang begynder at brokke sig over, at HAN sparkede Ivan Rakitić ned, hvorefter Alonso bestemt beder ham om at ømme sig lidt:



Er det så også Real Madrid-adfærd?
Hahhaa, han owner endda Kassow, der forsøgte at rette på en anden, men ikke formåede at stave navnet rigtigt selv.
Hehe, Morientes2012 har jo ret i hans pointer, Kassow er langt ude at skide som han så ofte er. Gal(!) hvor de ellers flueknepper derinde.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Det bedste er jo så, at Morientes heller ikke selv formår at stave til "di María".
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madbassen »

Blev der lige sunget "Oh le le, oh la la , ser del Barça es , el millor que hi ha? :glad:
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Deportivooooooooo! Rikiiiiiiiiiiiii!

<3

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Olala! Kør på Deportivo!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Madrid gider jo ikke engang...
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Selvfølgelig skal de komme tilbage på straffe..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Hvordan spiller de ellers indtil videre? (orker ikke lige se på dem lige nu - bliver sikkert bare knotten)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster