Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

Roanldos jubel efter hans scoring mod os i SuperCup lignede også noget i stil med : "Me, im the best, im the best" - og det var dagen før kåringen af årets spiler vel og mærket :) Se selv jubelcenterne på youtube, hvor han scorede.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Kan være han er ved at få en depression?

Først var Messi foran ham og nu Iniesta. Det er op ad bakke Christiano...

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Ifølge rygterne på Twitter skulle Christiano være sur på Marcelo efter at denne inden SuperCup returen havde sagt at de stod overfor et hold med verdens bedste spiller og senest at have sagt at Casillas fortjente prisen som Ini vandt. Åbenbart føler Cristiano sig ikke værdsat. Blot rygter, men kunne have noget i sig.
Allez...

TheOnlyOne

Re: Sv: Real Madrid

Indlæg af TheOnlyOne »

emo skrev:Ifølge rygterne på Twitter skulle Christiano være sur på Marcelo efter at denne inden SuperCup returen havde sagt at de stod overfor et hold med verdens bedste spiller og senest at have sagt at Casillas fortjente prisen som Ini vandt. Åbenbart føler Cristiano sig ikke værdsat. Blot rygter, men kunne have noget i sig.
Læs mere om dette her: http://soccernet.espn.go.com/blog/_/nam ... 02?cc=5739

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Hel klart fordi Iniesta tog titlen.

Jeg har sjældent set så sur en grimasse, som Cristiano under ceremonien. Manden vidste hvad der ventede ham, og det er jo tydeligt, at han undlader at juble, som en protest mod den manglende anerkendelse, han mener han ikke får.

Jeg kan umuligt se hvad det ellers skulle være, når han siger at problemet er af en professionel karakter. Det er simpelthen så dumt af Ronaldo, og det er altså lidt sigende for hans personlighed, at han er SÅ påvirket af mindreværdet i forhold til Iniesta, Xavi og Messi.

Hans attitude under EM lugtede også langt væk af et brændende ønske om personlig succes. Manden sparkede på ALT hvad der var af muligheder fra midten af og nedefter.

Jeg tror ikke det har noget med Inis pris at gøre, han er måske også sur over det, men hvad kan Real gøre i den situation. De har ingen indflydelse på prisen, overhovedet. Det kan så være, at han forventer samtlige af hans holdkammerater skal ud og sige hver uge, at Cristiano er den bedste, og fortjener alle de indivuíduelle priser, sådan som han træner gør. Det kan godt være at han forventer, at sådan noget har en indflydelse, men helt ærligt, jeg tror ikke det er dét.

Jeg tror mere på, noget ala det Emo har postet, altså de rygter fra twitter. Det kan godt være det er Marcelo, men jeg tror det er mere end bare Marcelo. Kan i huske at der var mange rygter sidste sæson om en splittelse i omklædningsrummet, især kan de spanske spillere med Ramos og Casillas i spidsen har problemer med portugiserne. Jeg kan ikke huske hvor Marcelo stod i den situation, mener han ved med Cristiano. Der skete dog noget mærkeligt, sidste år. Kan i huske at både oversætteren selv og hans idiotisk talsmand var fremme med nogle kommentarer om Dani og hans oprindelse, der kunne opfattes lidt nedladende og fordømmende, endda lidt racistiske (oversætteren sgade noget med, at det var hans landsmand der opdage Brasilien og bla bla. Talsmand sagde noget om at et æsel er stadig et æsel..... ). Efter disse udtalelser, har jeg kunne mærke forskel i Marcelos attitude. Han er blevet en lille smule mere rolig, plus han overdriver ikke når han skal udtale sig. Det kan være han har skiftet side, efter de udtalelser, og forståelig nok.

Nårh men som sagt, det kan godt være at Cristiano føler han ikke er i centrum i Real. Måske vil han have at alle i Real fremhæver ham, hver gang de vinder, ligesom han måske havde foventet at Casillas og CO. gik og sagde, at Cristiano var bedre nu, fordi de vandt S.C og ligaen sidste år. Men det arbejde udfører hans træneren til perfektion alligevel, måske er der ikke brug forCasillas og de andre, selvom han føler det.

Jeg synes det er virkelig dumt, at melde sådan noget ud, nu hvor sæsonstarten ser ud til at være vendt, og hvor man vinder samlet over Barca. Nu er sagen i hvert fald, når de kommer tilbage fra landsholdslejren, virkelig dumt. Omvendt, jeg nægter at tro at en mand som Cristiano som er så eksponeret og har så mange Pr. folk og rådgivere, ville melde sådan noget, uden at han har fået instrukser på det. Det virker lidt planlagt, men ikke desto mindre er det dumt for Real, og det må da også være irriterende for Real fans at høre på den slags.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Kan sagtens huske det med Alves - Jeg mener at det var fordi Alves optrådte offentligt med et par briller og dertil udtalte RM-lejren at "Et æsel med briller på er stadigvæk bare et æsel". Eller noget i den stil og dét er det niveau Mourinho opererer på.
Og derfor kan det vel også forventes at tonen er anderledes i omklædningsrummet og da mange af RM spillerne er venner med Barcaspillerne (Via landshold osv), må man vel forvente at de godt kan føle sig en anelse trådt over tæerne.

Oh well, det er blot spekulation. Det drejer sig nok bare om noget så simpelt som opmærksomhed.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Interessant hvis Æsel kommentaren har ændret Marcelos opfattelse af Mourinho og co.

En kommentar i den boldgade er noget af det mest nedladende man kan sige til en Brasiliener når én fra den fallerede kolonimagt, Portugal, kommer med den.

Repekt til Marcelo hvis han virkelig har ændret attitude herfra og ikke opfører sig som en lakaj for Mourinho....meeeen, jeg tror næppe at Marcelo alene kan være skyld i Cristianos depression.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg tror heller ikke, det er alene Marcelo, som er skyld i hans utilfredshed. Det er måske den spanske klikke, men Marcelo tipper det måske over, da han efter sigende var tættest på Cristiano i omklædningsrummet, man mener endda de to er/var bedstevenner.

http://www.madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Men som man kan læse på madridista.dk så kan det være andet end opmærksomheden. Han siger jo selv, at det er et spørgsmål om professsionelt anliggende, han og hans agent (går jeg ud fra) har så hold møde præsidenten i går, jeg tænker, kan det være at han og hans rådgivere laver en slags "Rooney". Han vil efter sigende have ny og sikkert forbedret kontrakt, Rooney spillede også utilfredsheds kort (selvom det var ambitioner), og som resultat deraf, får han nu en fed stor lønchek. Kan det være, det er dét Cristiano og hans rådgivere prøver på nu?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:Jeg tror heller ikke, det er alene Marcelo, som er skyld i hans utilfredshed. Det er måske den spanske klikke, men Marcelo tipper det måske over, da han efter sigende var tættest på Cristiano i omklædningsrummet, man mener endda de to er/var bedstevenner.

http://www.madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Men som man kan læse på madridista.dk så kan det være andet end opmærksomheden. Han siger jo selv, at det er et spørgsmål om professsionelt anliggende, han og hans agent (går jeg ud fra) har så hold møde præsidenten i går, jeg tænker, kan det være at han og hans rådgivere laver en slags "Rooney". Han vil efter sigende have ny og sikkert forbedret kontrakt, Rooney spillede også utilfredsheds kort (selvom det var ambitioner), og som resultat deraf, får han nu en fed stor lønchek. Kan det være, det er dét Cristiano og hans rådgivere prøver på nu?
Jeg nægter at tro, at Ronaldo ville fortælle pressen om en utilfredshed, som bagefter skulle vise sig at være lønniveau. Som jeg ser det er der 2 muligheder
1. Han ville gerne have vundet den individuelle pris, men kalder det så et professionelt anliggende for at camouflere det lidt.
2. Det er spin.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Det med lønnen virker bare så ufattelig grådigt... Men måske?

Vi andre havde nok set os tilfreds med 10 mill euro om året + sponsorindtægt
Forumlegende

KongJohn

Re: Real Madrid

Indlæg af KongJohn »

I mit hovede giver det ingen mening, hvis det er utilfredsheden over, at han ikke fik prisen her sidst, der er grundlaget for hans udtalelser. Hvert fald ikke direkte. Det er jo direkte dumt at så tvivl om det interne sammenhold i klubben, hvis det ikke er relateret til det. Sådan noget er altid pisse dårligt for en klub!
Det er dog muligt, at det er relateret til prisen - samtidig lyder det ekstremt dumt, at komme med sådanne udtalelser, fordi han (CR) ikke synes, hans holdkammerater giver ham nok opbakning i pressen. Jeg mener, hvor barnlig kan man være. Det er ligesom at skyde over målet, hvis det er det, der er grunden.

Jeg tror nærmere på enten:
1) Der er interne stridigheder på holdet. Det kan muligvis delvist være udsprunget af den manglende opbakning, men jeg tror ikke, det alene kan gøre det. Det virker simpelthen for dumt, småligt og barnligt!
2) Løn/ledelse-relaterede stridigheder. Det være sig lønnen konkret, manglende opbakning fra ledelsen (men hvorfor skulle den være manglende...?) eller en utilfredshed - der nok er en mellemting mellem 1) og 2) - med den (måske i hans hovede) dårlige behandling af fx Kaka.

Det kan også være en sammenblanding af masser af ovenstående ting, men at prisen, han ikke modtog, skulle være direkte grund til at udvise utilfredshed med noget internt, tror jeg ikke et øjeblik på!

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

U-AN-SET hvad, så hører det ikke hjemme i medierne, medmindre det har stået på i flere måneder. Medierne må vel nærmest være sidste ikke-voldelige udvej i sådan en sag.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Ifølge Pablo Brotons fra Marca, så handler det om at Ronaldo føler sig forbigået - han ville gerne have vundet Uefa prisen; det skriver EB

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... they-dont-


"He did not win the Ballon d'Or last year and, perhaps, he did not feel the full support of his club."

hvis det virkelig er grunden, bliver jeg nød til at græde af grin...

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Daluigi skrev:Hel klart fordi Iniesta tog titlen.

Jeg har sjældent set så sur en grimasse, som Cristiano under ceremonien. Manden vidste hvad der ventede ham, og det er jo tydeligt, at han undlader at juble, som en protest mod den manglende anerkendelse, han mener han ikke får.

Jeg kan umuligt se hvad det ellers skulle være, når han siger at problemet er af en professionel karakter. Det er simpelthen så dumt af Ronaldo, og det er altså lidt sigende for hans personlighed, at han er SÅ påvirket af mindreværdet i forhold til Iniesta, Xavi og Messi.

Hans attitude under EM lugtede også langt væk af et brændende ønske om personlig succes. Manden sparkede på ALT hvad der var af muligheder fra midten af og nedefter.

Hel klart, ligefrem?

Manden afviser jo netop, at det har noget med denne titel at gøre, og han ved jo, at problemet på et eller andet tidspunkt nok skal komme ud, så tror ikke det har noget at gøre med at Iniesta vinder titlen.

Hans attitude under EM? Han var klart en af de bedste ved EM, og havde Portugal nu vundet den straffesparkskonkurrence, så var han også blevet kåret til EMs bedste spiller. Så kan det være han havde et brændende ønske om personlig succes, men han skaffede i hvert fald resultater til sit hold.

Ellers skal jeg da heller ikke forsvare Ronaldo mere, men nu begynder alle teorierne, men jeg nægter at svine Ronaldo til, før jeg ved, hvad det her drejer sig om. Hans far døde jo for syv år siden på denne tid, og han siger jo heller ikke andet end, at han er ked af det, og derfor ikke fejrede sine mål.

Alt i alt, er det selvfølgelig dårlig håndtering af Ronaldo, men lad os nu lige se.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster