Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jakob »

drømmefodbold skrev:Efter det facebook stunt og den kloge udtagelse fra Dios røg de sidste få % respekt for de fans af den lorteklub. Fedt de ikke fik Maicon og jeg håber så meget city klapper dem i første CL kamp, og Dortmund ligeledes vinder over Ajax så de kommer under pres. Så vil vi begynde at se hvordan oversætteren og hans møgspillere igen går amok under pres.
Jeg er også rigtig glad for at City løb med Maicon. Dog forstår jeg ikke hvad der er blevet af Micah Richards som jeg synes er en klasse højre back og spillede glimrende for City da han fik chancen.
Jeg er sikker på at den klasse spiller som var foran Alves på landsholdet stadig er gemt i Maicon, så det ville være alt for farligt at have ham i Real Madrid.
For mig at se har Real Madrid 2 svage punkter:
Spilleren ved siden af Alonso på den defensive midt, (Khedira/Lass) og Arbeloa på højre back.
Dog kan det være Real Madrid vil bruge Modric ved siden af Alonso, men højre backen har de altså ikke fået forstærket, hvilket jeg er rigtig glad for. :smile:
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Micah Richards har kæmpet med ankelskade, han har problemer med den. Derudover er der forlydender om, at Mancini vil bruge ham i midterforsvaret, så skal Maicon og Zabaleta tage sig af backspladsen.

Hvad angår Reals svagheder, udover de to pladser du nævner, så synes jeg deres venstrebacks heller ikke er særlig gode. Hverken Coentrao eller Marcelo er gode nok defensivt, i hvert fald ikke imod os. Jeg kan stadig ikke forstå at der findes folk som synes Marcelo er verdens bedste venstreback, han har stadig problemer med at placere sig rigtigt, og han har det med at efterlade huller nede bagi. Det gjorde han også så sent som i onsdags. Han er dog en urtolig god venstreback offensivt, måske den bedste der findes.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jakob »

Visca El Barca skrev:Micah Richards har kæmpet med ankelskade, han har problemer med den. Derudover er der forlydender om, at Mancini vil bruge ham i midterforsvaret, så skal Maicon og Zabaleta tage sig af backspladsen.

Hvad angår Reals svagheder, udover de to pladser du nævner, så synes jeg deres venstrebacks heller ikke er særlig gode. Hverken Coentrao eller Marcelo er gode nok defensivt, i hvert fald ikke imod os. Jeg kan stadig ikke forstå at der findes folk som synes Marcelo er verdens bedste venstreback, han har stadig problemer med at placere sig rigtigt, og han har det med at efterlade huller nede bagi. Det gjorde han også så sent som i onsdags. Han er dog en urtolig god venstreback offensivt, måske den bedste der findes.
Ah okay, det var jeg ikke klar over.

Hmm, ja du har måske ret i de tit efterlader nogle huller efter sig, især Marcelo. Dog synes jeg faktisk Coentrao er rigtig god i langt de fleste kampe, både offensivt og defensivt. Især under EM imponerede han mig meget, men dog synes jeg stadig at han mangler at leve op til sit prisskilt på €30M(!).
Seneste Clásico på Camp Nou fik Alexis ikke et ben til jorden overfor Coentrao i 1mod1 duellerne. Pedro fik dog overløbet ham ved sin scoring til 1-1, hvor han måske ikke så for heldig ud, selvom det var en klasse bold fra Masche. Det er vel et meget godt eksempel på det du påpegede med at de efterlader rum i backkæden.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

vamosbarca

Re: Real Madrid

Indlæg af vamosbarca »

hvad vil de dog med essien?mærkeligt køb!!! :?

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Skydefinten skrev:
Daluigi skrev:http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=17618

Ret skal være ret. Dette er den mest fornuftige og objektive artikel jeg nogensinde har set på den side. Gad vide om de har fulgt med herinde, og lært en ting eller to? Herligt at se i hvert fald.
Helt klart en ny skribent. Er helt forvirret over kvaliteten...
Skribenten hedder "Oscar", klart mere kompetent læsning end ham "Jesper" med diktator-propagandastilen som forhåbentlig bliver taget af eller forandrer sin måde at skrive på, for han er pinlig for samtlige danskere, let alone RM fans...
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Didier Drogba er blevet fristillet i Kina og meldes til Real Madrid. Rimeligt køb hvis de får ham.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Hvorfor er han blev fritstillet?

Og jeg troede ikke man måtte optræde for tre klubber på under 6 eller 12 måneder, kan I huske reglerne for det?

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Drogba, tsk. tsk.., samme med Anelka.

Noget med økonomiske problemer, de der såkaldte rigmandsklubber der ikke har styr på en pind eller blot er rige udadtil. Nu er Juve måske kede af at de signede Bendtner.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

BarçaDK skrev:Hvorfor er han blev fritstillet?

Og jeg troede ikke man måtte optræde for tre klubber på under 6 eller 12 måneder, kan I huske reglerne for det?
Du må ikke spille for tre klubber i løbet af en sæson og ikke i løbet af et kalender år. Ergo må Drogba gerne spille for en ny klub.

Men Drogbas rådgivere har været ude og benægte, at han er blevet fristillet, da klubben angiveligt ikke har økonomiske problemer.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

# 23 skrev:
BarçaDK skrev:Hvorfor er han blev fritstillet?

Og jeg troede ikke man måtte optræde for tre klubber på under 6 eller 12 måneder, kan I huske reglerne for det?
Du må ikke spille for tre klubber i løbet af en sæson og ikke i løbet af et kalender år. Ergo må Drogba gerne spille for en ny klub.

Men Drogbas rådgivere har været ude og benægte, at han er blevet fristillet, da klubben angiveligt ikke har økonomiske problemer.
Drogba har spillet for Chelsea og Shanghai Shen(et-eller-andet) i 2012, så han må da først spille for en ny klub 1. januar 2013? :smile:

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jakob »

Ronaldo er lige blevet skiftet ud. Ikke noget man ser tit. Dog ville det ikke være første gang han desværre er "skadet" mens der er landsholdspause.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

En bruger på bold.dk skriver:

Hvad er det der foregår bag kulisserne i Madrid?

Ronaldo udtalte efter kampen, at han ikke fejrede sine scoringer når han var ked af det. Han siger samtidig at det er professionelle forhold i klubben, der er årsagen, og at folk i klubben godt ved hvorfor.

De nævnte det også på Canal+ under Barca kampen.

Er der nogen der ved hvad det går ud på???
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

Og ja, de spørgsmål fortsætter på madridista-dk. Der er åbenbart noget drama omkring Ronaldo og Madrid.

Mange bud

Behandling af kaka
Kontraktofrhandlinger
Manglende indkøb
At han ik vandt årets spiller.

Tja, gad vide hvad han moaner over?
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Hel klart fordi Iniesta tog titlen.

Jeg har sjældent set så sur en grimasse, som Cristiano under ceremonien. Manden vidste hvad der ventede ham, og det er jo tydeligt, at han undlader at juble, som en protest mod den manglende anerkendelse, han mener han ikke får.

Jeg kan umuligt se hvad det ellers skulle være, når han siger at problemet er af en professionel karakter. Det er simpelthen så dumt af Ronaldo, og det er altså lidt sigende for hans personlighed, at han er SÅ påvirket af mindreværdet i forhold til Iniesta, Xavi og Messi.

Hans attitude under EM lugtede også langt væk af et brændende ønske om personlig succes. Manden sparkede på ALT hvad der var af muligheder fra midten af og nedefter.
Forumlegende

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Messi1987 skrev: "I didn't celebrate my goals because I'm unhappy with some people," said Ronaldo. "They're in the club and know who they are."
Uha, det er sådan noget man ikke burde sige offentligt. Normalt ville klubben vel straffe sådan en udtalelse, men man skal virkelig holde det væk fra pressen, for det kan ødelægge meget omkring personen og holdet. Man frydes ikke engang som Barca-fan at han tydeligvis har det så skidt og viser en (blød) side. Under normale omstændigheder ville sådan en udtalelse skabe meget ravage, lad os se hvad der sker.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster