FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Har også fået et par kommentarer. Og ift Brøndby. Børn er ulækre.
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det har jeg også.. Fra en Arsenal og en West Brom fan...

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Michman skrev:Jeg blev mobbet af et barn idag.. En puta fan.. Så bankede jeg ham..
To drenge kom løbende ned af gangen på den skole hvorpå jeg arbejder; "åååååh, Barcelona Barcelona! Til min p** Barcelona!"

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Tello skrev:
Michman skrev:Jeg blev mobbet af et barn idag.. En puta fan.. Så bankede jeg ham..
To drenge kom løbende ned af gangen på den skole hvorpå jeg arbejder; "åååååh, Barcelona Barcelona! Til min p** Barcelona!"
Hvordan forstod du hvad de sagde? Det giver ikke engang mening på skrift. Eller er det taget fra en af de der hip-hop sange?

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Storken skrev:
Tello skrev:
Michman skrev:Jeg blev mobbet af et barn idag.. En puta fan.. Så bankede jeg ham..
To drenge kom løbende ned af gangen på den skole hvorpå jeg arbejder; "åååååh, Barcelona Barcelona! Til min p** Barcelona!"
Hvordan forstod du hvad de sagde? Det giver ikke engang mening på skrift. Eller er det taget fra en af de der hip-hop sange?
Jeg har en indbygget Urban Dictionary. Ej, når man har hørt på sådan noget i 2 år, så kan man forstå hvert et ord, selv det helt uforståelige.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Seneste 6 kampe.
Billede

Hjemmekampen mod ATM svier lidt i øjnene.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Og så har sociedad lige tabt til fucking Getafe. Godt gået, barca.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Kampen mod Sporting Gijon kunne godt gå hen og blive grim. Med Granadas sejr i aften samt Getafes og Levantes sejr, tror jeg, at kampen om nedrykning er åben.

Jeg ved ikke om 37 eller 38 point er nok for at sikre sig fra nedrykning, men jeg mener, at det burde være nok, hvilket vil sige at Depor og Espanyol muligvis har sikret sig.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

I øvrigt kunne Espanyol-kampen også blive en svær kamp. De vil give sig det ekstra, for at sikre, at Barca ikke løber med mesterskabet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er ærlig talt ikke særlig "bange" for vores hjemmekampe. Gijon må ikke give problemer selvom de kæmper for overlevelse og Espanyol har sandsynligvis ikke mere at spille for end æren på det tidspunkt. Og der tror jeg at vores mesterskabsdrømme vil give os lidt mere lyst til sejr.

Udekampene er derimod lidt mere tricky. Betis har forhåbentligt ikke noget at spille for men Granada er en anden snak. Jeg tror dog at vi vender sæsonen nu og gør hvad der skal til for at vinde de resterende kampe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Og vigtigst: Efter Gijon kampen så har vi en hel uge mellem kampene. Det giver altså lidt at spillerne kan slappe lidt mere af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg ved sgu ikke med Espanyol. Og jeg er også lidt nervøs for Granada-kampen, især hvis de skal have en uafgjort eller sejr for at overleve. Gijon burde man vinde over på hjemmebane, selvom de kæmper om nedrykning, men de kommer til at kæmpe røven ud bukserne og vil sikkert spille meget kompakt. Man må bare håbe, at dem i fronten er skarpe, ligesom man var mod Depor. Betis har heldigvis ikke noget at spille om, så jeg håber, at det bliver en nem kamp.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nej vi ved ikke helt hvor vi har Espanyol. Jeg tror dog ikke at de kan stoppe os når det er på camp nou. Og omkring Granada kampen så må vi håbe at ATM og Real har smidt point inden så vi allerede har mesterskabet der... For ellers bliver det uden tvivl en hård og alt for spændende kamp!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ja, lad os håbe, at Espanyol ikke volder problemer, og Granada enten har sikret sig, man ikke behøver en sejr/uafgjort for at blive mestre eller har intet at spille for.

FCBSOCI
Indlæg: 2491
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Det kunne bare være sjovt, hvis vi med sejr over Espanyol kunne blive mestre, hvis det samtidigt betød at Espanyol rykker ned. Ikke sandsynligt, da Espanyol (næsten) er i sikkerhed, men hvor ville det fryde mig, hvis det skete.

¡Visca el Barca!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster