FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:Hvis nu han havde været lidt mere langsigtet i sin behandling af Pedro, så han ikke havde haft så stort incitament til at skride. Det har jeg påpeget rigtig mange gange. Kæmpe brøler.
Og så havde vi heller ikke været så hårdt ramt, da Messi og Rafinha sad ude.. Munir er begyndt at vise lidt mere, men Sandro er helt væk. Pedro ville have været god at have i truppen endnu..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Hvis nu han havde været lidt mere langsigtet i sin behandling af Pedro, så han ikke havde haft så stort incitament til at skride. Det har jeg påpeget rigtig mange gange. Kæmpe brøler.
Ja men så skulle Pedro også fortsætte med at se sig tilfreds med en rolle som indskifter. Spørgsmålet er om han ville det.

Desuden passer Pedro ikke rigtigt ind mere. Han er ikke god nok en mod en hvilket er ekstremt vigtigt for dette hold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Men Pedro er rigtig god i det direkte spil, og en satans arbejdssom spiller som er fantastisk i presspillet. Han gør folk omkring sig bedre med sine løb uden bolden. Måske ikke selv den mest flashy spiller, men virkelig en god mand at have på et hold. Savner ham i Barca. Tror dog det er rigtigt, at han selv ville videre. Og kan ikke bebrejde ham. Er der ikke snart noget rigtig godt på vej fra La Masia

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Netop. Pedro var den spiller som ville løbe. Vi får næppe en offensiv spiller igen med det løbepensum.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Har lige købt billetter til Barca kampen via Barcas hjemmeside.

Det er første gang jeg gør det via deres side. Har fået en mail tilsendt, hvor mine billetter kan downloades. Er det nok bare at have billetten på min mobil, og så bare møde op på stadion? Eller skal de printes?
Mange tak.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg mener godt man kan have dem på mobilen, hvis man har sådan noget ... PassWallet eller hvad det nu hedder. Plejer dog at printe dem ud. Det er lidt sjovere at have det på papir. Ligesom med penge. Men ikke mornay.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Muddi12345 skrev:Har lige købt billetter til Barca kampen via Barcas hjemmeside.

Det er første gang jeg gør det via deres side. Har fået en mail tilsendt, hvor mine billetter kan downloades. Er det nok bare at have billetten på min mobil, og så bare møde op på stadion? Eller skal de printes?
Mange tak.
Jeg har prøvet at have dem på mobilen via passwallet og det virkede upåklageligt. De scanner det ved indgangen. Så det var der ingen problemer ved. Det er dog altid godt at have printet billetter med som backup, skulle der nu være en fejl.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Pas wallet appen kan klart anbefales. Man føler sig som en konge når man kommer til scanneren :)
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jeg har et par støvler, du kan låne!
Xavi: “I miss the dressing room at Barcelona, the jokes, the circle and the level of football.” #fcblive
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Ham kunne vi godt have brugt nu. Taktisk oplæg: giv Xavi bolden, se hvad der sker.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Passer det at vi har vundet 26 titler i sidste 10 år og Puta har kun 6?
MDCCCXCIX

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Så lige en i dag beskrive vores klub på en fantastisk intelligent måde ;-)

"jeg fatter så ikke hvordan man kan kalde uefalona verdens bedste hold, det er jo netop ikke et hold. i mine øjne er de ikke engang blandt de 10 bedste i verden og så spiller de så røvsygt så man falder i søvn."
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

B-Freak skrev:Så lige en i dag beskrive vores klub på en fantastisk intelligent måde ;-)

"jeg fatter så ikke hvordan man kan kalde uefalona verdens bedste hold, det er jo netop ikke et hold. i mine øjne er de ikke engang blandt de 10 bedste i verden og så spiller de så røvsygt så man falder i søvn."
han har ret, vi er ikke en gang i top20.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lopezzz skrev:Passer det at vi har vundet 26 titler i sidste 10 år og Puta har kun 6?
Har tjekket Wikipedia. Vi har vundet 24 titler og Real Madrid har vundet 10.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

FCBarcelonaChr skrev:
Lopezzz skrev:Passer det at vi har vundet 26 titler i sidste 10 år og Puta har kun 6?
Har tjekket Wikipedia. Vi har vundet 24 titler og Real Madrid har vundet 10.
Tak.
Der er en skide madridista på mit arbejde som er stadigvæk langt op i skyerne siden Clasico. Han er ret sikker på at det er omvendt :roll:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster