Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Jbninc skrev:Nu hvor vi snakker om, hvad der giver mening, så kan man måske anfægte fornuften i at påråbe sig retten til at kalde sig for verdens bedste klubhold, når man hverken har vundet CL- eller La liga-trofæet. I hver fald i aktuelitetens navn.
... så er spørgsmålet vel bare: Hvad giver dig i så fald retten til at kalde dit hold for verdens bedste? Hvis det ikke er Verdensmesterskabet, hvad er det så? Champions League? For så kunne det ligeså vel være Copa Libertadores. Premier League? Så kunne det ligeså vel være La Liga. Hvis ikke Verdensmesterskabet giver dig retten til at kalde dit hold for verdens bedste, er der ikke noget der gør.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madbassen »

Giraldez (Madrid youth director, last year): "For all who love football, all who are dedicated to formation, Guardiola is a real blessing."
Real Madrid youth director Alberto Giraldez will be fired because Mourinho never forgave him he praised Guardiola last year. [confidencial]
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Jeg nægter simpelthen at tro på det!!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Personligt er jeg lykkelig over at Barcelona har valgt at implementere en spillesystem hele vejen ned gennem rækkerne, fordi det efterlader dem i en usædvanlig ubehagelig situation i de kommende år, fordi nu ved folk hvordan man skal spille mod Barcelona og det er først fra næste sæson, at man kommer til at se det tydeligt. Barcelona får mange uafgjorte 0-0 og 1-1 kampe i den kommende sæson (Yes I called it hehe), fordi modstanderholdet ved hvordan man holder Barcelona fra at score og hvordan man skaffer sig de tre store chancer i løbet af kampen, som er blevet overraskende nemt mod netop Barcelona.

Real Madrid har heldigvis den luksus, at de altid har:
1. Historien med dem. Været Barcelona overlegne i alle årtier.
2. Økonomien på deres side. Real Madrid kommer aldrig i de problemer, som Barcelona har nu.
3. Alsidig spillestil. Real Madrid skal altid dominere sine kampe, men de gør det på vidt forskellige måder hver sæson, fordi deres spillemateriale kan så meget forskelligt.

Næste sæson bliver mere overlegent end denne har været. Ni point er jo uhørt, når man tænker på at Barcelona lige sneg sig til en La Liga titel i 2010 med 3 point ned til os og i 2011 med 4 point ned til os. Næste sæson bliver 10+.
Wow kassow-rossing bliver ved med at flotte sig..

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Hvorfor er det han glemmer at vi har smidt flere point efter mesterskabet var vundet? "Sneg" sig til mesterskabet... Han skulle have en kindfed for at være så dum.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

1. Historien med dem. Været Barcelona overlegne i alle årtier.

... det der er så gennemført dumt, at det næsten gør ondt. Det er ret svært at se hvordan Real Madrid var os overlegne i løbet af 90'erne eller 00'erne. Nu har jeg godt nok kun kigget på La Liga, Copa del Rey og Champions League (jeg synes de er mest relevant at kigge på), og her vandt vi i alt 9 trofæer i løbet af 90'erne (6 x La Liga, 2 x Copa del Rey, 1 x Champions League) mod Madrid's 5 (2 x La Liga, 1 x Copa del Rey, 2 x Champions League).

I 00'erne vandt vi i alt 7 gange et af de tre trofæer (4 x La Liga, 1 x Copa del Rey, 2 x Champions League), mod Madrid's 5 (4 x La Liga, 1 x Champions League). Indtil videre har vi også vundet flere trofæer end de har i dette årti.

I løbet af 50'erne vandt vi 9 gange et af de tre trofæer (4 x La Liga, 5 x Copa del Rey), og det var svært at vinde Champions League (Europa Cup'en) efter de første 2 La Liga sejre, da den ikke eksisterede dengang. Real Madrid vandt ligeledes 9 (4 x La iga, 5 x Champions League).

I 1920'erne vandt Real ikke et eneste af de tre trofæer, mens vi vandt La Liga en enkelt gang (den første udgave) og Copa del Rey 4 gange. Det er svært at se hvordan Madrid har været os overlegne i alle årtier. Det er en ommer, Kassow.

I øvrigt gør det mig ikke noget at han forventer at Madrid er os totalt overlegne næste sæson. Man kan jo ikke andet end at håbe at den form for arrogance også er tilstedeværende hos Mourinho og spillerne.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Jeg tror at man som Barca fan, skal vænne sig til at de hedder Bla Bla Bla...for jeg har erfaret desværre at flere tilhængere af de respektive store klubber, ikke er til at diskutere med. Eller jeg er stødt ind på disse individer, da der i deres øjne altid er et eller andet galt med Barca. Og når det gælder de hvides tilhængere, ja de har nogle rigtige sjove typer, så derfor hedder det Bla Bla Bla.

Det skal dog siges at når jeg skriver Flere, så er det ikke ensbetydende med at det er alle, men at det er de fleste jeg er stødt ind i.

vamosbarca

Re: Real Madrid

Indlæg af vamosbarca »

er der en specifik grund jeg ustandselig skal negøres på dette forum? :mad:
det er jeg pissetræt af!!!!!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

vamosbarca skrev:er der en specifik grund jeg ustandselig skal negøres på dette forum? :mad:
det er jeg pissetræt af!!!!!
Hvor bliver du nedgjort. Er det nu her?

Skydefinten skrev:Storken er teemuss på madridista.dk, tror jeg.
Er det dette? Det ser jeg da kun som et kompliment, Storken er velartikuleret.

Daluigi skrev:Storken er da ingenlunde teemus.. Storken anvender da komma.
Måske nærmere dette? Ærlig talt, og alt sjov til side, så er det jo rigtigt?

Det sagt, betyder det dog ikke, at jeg ikke synes at det er lavt at konsekvent nedgøre andre, fordi det gør jeg.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Real Madrid youth director Alberto Giraldez will be fired because Mourinho never forgave him he praised Guardiola last year. [confidencial]
Giraldez (Madrid youth director, last year): "For all who love football, all who are dedicated to formation, Guardiola is a real blessing."
Det er virkelig til grin, hvis det passer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Mourinho opfører sig jo som et lille barn der ikke får sin vilje.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=17217

Nogle klubber er bange for at blive overset så de føler derfor behov for konstant at snakke nedladende om andre....

... Jeg tror egentlig ikke jeg nogensinde før har oplevet SÅ hyklerisk en opførsel! Altså, Mourinho bestiller jo ikke andet end at snakke om Barca og Messi i medierne.

Skal vi ikke snart stable en kampagne sammen mod deres propaganda maskine? Der SKAL simpelthen være en lov mod at fyre så meget hykleri og løgne af på en hjemmeside! Ytringsfriheden til side et øjeblik - Der må være en grænse for hvor stor en idiot man må være bag et tastetur.
Forumlegende

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Hvorfor skulle han også kende ham, Zeman står for alt det Mou ikke gør. Offensiv fodbold hvor man ikke er resultat orienteret, men bare skal score mere end modstanderen.

Zeman er dog lidt kontroversiel. Mener at Zemans kritik var på den måde Mou vandt chl med Inter, og som kæmpe modstander af defensiv fodbold forstår man ham måske lidt.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Jeg forstår bestemt at Mourinho ikke har nok karakter til blot at ignorerer kritik fra hans kolleger. Det er mere måden man igen skriver artiklen på, når deres egen træner uden sammenligning er den mest kontroversielle person i fodbold, hovedsageligt fordi han evig og altid skal demonstrere hans mindreværd ved verbale udbrud i pressen mod Barca, Unicef, UEFA og mange andre
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Mourinho burde i øvrigt se op til Zeman. Han har leveret langt mere taktisk nytænkning end Mourinho nogensinde kommer til. Zeman er på flere måder innovativ rent taktisk, hvor man vel i bedste fald kan kalde Mourinho for konservativ.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster