Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

klogfyr skrev:vi kan jo så håbe Ronaldo får gult imod Gijon så han ikke er med mod os.
100 på at hvis Ronaldo får gult, så annullerer forbundet det.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Uha folk er godt nok sure, helt ærligt gutter, hvorfor tror/håber i at Atletico Madrid kan tage point fra Real? Real er allerede foran med 6 point, før sæsonen er gået igang, fordi de ved at de vinder deres to kampe mod Atletico Madrid. Jeg kan huske Atleticos præsident sidste sæson sagde, at Real kunne være sikker på nogle ting, de 6 point mod os, plus at vi tager point fra Barca.

De har 4 point, og det er alt for meget, den føring smider de ikke. Vi skal dog slet slet ikke give op eller hvad det nu hedder, vi skal kæmpe i ligaen, så de ikke vinder med 10 points margin eller lignende. Det vil være mærkeligt, at vi først kæmper røven ud af bukserne for at minimere deres forspring for derefter at skide på ligaen.

Ja Real ender med mesterskabet, men derfor skal de ikke have glæden af at vinde med 4-8 point eller mere. Vi skal kæmpe og tage alle kampe meget seriøst.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Billede
:lol: :lol: :lol: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Fordi de spillede mindst lige op med Real indtil 60. minut :(
Godnat

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

Hvor jeg kommer fra tror man på "onde øjne": Dvs. når man tager ting for givet, eller roser en situation for meget - så giver dt modsat virkning
Próxima Estación.... Parallel!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:Fordi de spillede mindst lige op med Real indtil 60. minut :(
Godnat
Ja men desværre er det ikke nok. Vi skal virkelig mange sæsoner tilbage, for at mindes en Atletico kamp mod Real, hvor de har presset dem nogenlunde. For nogle år siden spillede de en ok kamp, men det var efter at de var kommer bagud 3-0, Real spillerene tog en slapper og så reducerede Atletico til 3-2. Det er den eneste kamp i nyere tid, hvor jeg synes Atletico har givert Real noget, der minder om modstand.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af j´♥ le foot »

Tolquhon skrev:Hvor er det dog latterligt ufortjent... Gad vide om Mourinho's håndlangere kom sovepiller i Atleticos vandflasker i halvlegen? Suk. Det så ellers så lovende ud i de første 60 minutter.

Det er netop der, hvor træneren skal træde i karakter. Diego Simeone har godt af mere erfaring.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

abx skrev:Hvor jeg kommer fra tror man på "onde øjne": Dvs. når man tager ting for givet, eller roser en situation for meget - så giver dt modsat virkning
Det gør jeg også, især dem med blå øjne er man bange for, ved ikke hvorfor.

Tricket er dog, at man skal tro på det, altså man skal rose oprigtigt og ikke have en bagtanke med det. Med andre ord, hvis man roser Real eller tager Real sejren for givet, så skal man også mene det man siger, i stedet for at man inderst inde tror, at de kan tabe eller sætter point til.

Det hedder vist "Nazar".
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af j´♥ le foot »

overtroen begynder der, hvor fornuften stopper ;-)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Pisssssss, er lige kommet hjem og Madrid har fået en stensikker sejr. Det lyder som om at Atletico holdte godt stand indtil CR7 scorede igen efter 60-65 min. Så lød den ellers på semi-kollaps fra Atleticos side. Ærgeligt, deres forsvar viste ellers gode takter under Simeone, bl.a. imod os, men så er formen ellers røget. Madrid er solide og stabile mens Atletico ser ud til at være lidt til grin i La Liga igen. Først kan de vise Levante hvem det rigtige storhold er og som kommer med til CHL, og så får de store tæsk af lokalrivalen.

Suk...og Bayern har lige tabt topopgøret så det bliver ikke med den vildeste selvtillid de tager imod Madrid i næste uge.

EDIT: Den er god nok Visca 'onde øjne' hedder "Nazar" i flere lande/kulturer og der er sikkert mange versioner med hvornår man jinxer og hvonår man ikke gør ;-)
Senest rettet af rummenigge tors apr 12, 2012 12:49 am, rettet i alt 1 gang.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af fidanho »

Visca El Barca skrev:
abx skrev:Hvor jeg kommer fra tror man på "onde øjne": Dvs. når man tager ting for givet, eller roser en situation for meget - så giver dt modsat virkning
Det gør jeg også, især dem med blå øjne er man bange for, ved ikke hvorfor.

Tricket er dog, at man skal tro på det, altså man skal rose oprigtigt og ikke have en bagtanke med det. Med andre ord, hvis man roser Real eller tager Real sejren for givet, så skal man også mene det man siger, i stedet for at man inderst inde tror, at de kan tabe eller sætter point til.

Det hedder vist "Nazar".
Ja præcis Nazar. Der hvor jeg kommer fra, skal man altid sige Mashallah, hvis tingene går godt. F.eks. til Atl. Madrid i går.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

For min skyld må Atletico rykke ned, de har god damn it ikke vundet over deres hvide rivaler siden 1999 (!!!) dvs de har spillet 22 derby'er uden at vinde, for crying out loud, så ryk dog ned hvad nytte gør i overhovedet!

:cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Jeg forstår simpelthen ikke at folk forventede at ATM kunne noget som helst?.. Jeg tjente 750 kr. på en Real sejr.. odds 1.75 på Real.. Det smed jeg da et egern efter!

Og jeg havde glædeligt se det tabt.. men sårn skulle det ikke blive..
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:Det er altså sygt, at man som Real Madrid godt kan forsvare, at man sked på finanskrisen og sendte 700 mio. kr. til United for at hente Ronaldo.

138 mål i 136 kampe i alt for Real. Sindsygt.
Hvor mange titler har de mål kastet af sig?.... Desuden skider Real på ALT hvad der handler om priser. Staten køber bare deres træningsanlæg for 1 billion hvis de kommer i problemer.
Forumlegende

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Nå, men vi kan da trøste os med at halvdelen på forummet har vundet penge til weekenden på en RM-sejr. Jeg vandt, men kunne have skiftet den lunkne Thor øl ud med en fornem udenlandsk, hvis Man U også gad at vinde.

Slukkede efter 1. halvleg. Måske en god beslutning. Har et eller andet med C.R., når han fejrer en scoring.
Jeg havde da et spinkel håb om pointtab, men burde vide bedre efterhånden, når de to hold mødes. Så er der desværre ikke så mange skud i bøssen tilbage. Sevilla bliver også kørt over på Bernabeu, og mon ikke Athl. Bilbao har deres Europa League afgørelse i baghovedet, når de møder RM hjemme.
Hvis vi ikke slår dem og 9 dage, så er det ihvertfald helt slut.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster