FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Nej det kunne vi virkelig ikke. Vi kunne godt bruge en kvalitetsspiller hvilket udelukker afe.
En kvalitets spiller får vi fandme ikke.. Vi har brug for en fucking backup ikke 100% kvalitetspiller..
Så en backup spiller skal/kan ikke have kvalitet? Afe har/havde overhovedet ikke hvad der skulle til. Og det ikke engang som reserve.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

@Brombi

Jeg har selv de samme tanker som dig men på et tidspunkt må man også indse at vi som sofamanagers ikke har den samme indsigt i hvad der foregår i truppen. Ja spillere som adama og halil ser for os gode ud men der må være noget som trækker ned for dem. Det samme gælder for samper osv.

Hvis de virkelig var så gode som vi tænker så ville de jo spille. Der er ingen grund til at sælge/udleje kæmpe talenter hvis de kan forbedre vores hold. Der må være en grund til at de bliver sendt væk? Og det er nok ikke fordi at klubben ikke satser på la masia for så ville munir og sandro f.eks. ikke være kommet.

Hvis vi overlever første halvdel af sæsonen så tror jeg det kan blive fint (jeg er mere end tilfreds med ligaen). Vi har i vidal og turan hentet nogle fine spillere og hvis de kan blive suppleret med en god breddespiller til januar så klarer vi os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Nej det kunne vi virkelig ikke. Vi kunne godt bruge en kvalitetsspiller hvilket udelukker afe.
En kvalitets spiller får vi fandme ikke.. Vi har brug for en fucking backup ikke 100% kvalitetspiller..
Så en backup spiller skal/kan ikke have kvalitet? Afe har/havde overhovedet ikke hvad der skulle til. Og det ikke engang som reserve.
Naturligvis, men Pedro var et luksus problem, man kan ikke forvente at have en verdens klasse spiller til at sidde på bænken, hvad angår Afe så synes jeg ikke at han har fået lov at vise hvad han kan hvilket var jeg synes var synd.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Nej det kunne vi virkelig ikke. Vi kunne godt bruge en kvalitetsspiller hvilket udelukker afe.
En kvalitets spiller får vi fandme ikke.. Vi har brug for en fucking backup ikke 100% kvalitetspiller..
Så en backup spiller skal/kan ikke have kvalitet? Afe har/havde overhovedet ikke hvad der skulle til. Og det ikke engang som reserve.
Han havde da så absolut hvad der skulle til. At han så aldrig nåede at få vist det - og at han i dag slet ikke er på samme niveau - skyldes desværre en krop, der tydeligvis ikke blev skabt til at spille fodbold på topplan. Men jeg synes helt klart at Afellay var god nok som back-up i klubben, da vi hentede ham for fire og et halvt år siden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Måske tidligere. Men nu er han ikke er nærheden af hvad vi har brug for.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er præcis hvad jeg skriver.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen det er da dejligt så. Så er vi enige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Du skrev at han overhovedet ikke havde (det er datid) hvad der skulle til?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Synes det er svært at bedømme på vegne af hans meget få kampe for os. Men det var måske en overdrivelse.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Mit bedste Afe-minde:

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Måske er Samper slet ikke så god som vi har gjort ham til, eller også vælger sportsledelsen at vælge fysiske egenskaber højere end mentale. For mig virker han som en rigtig intelligent spiller, som ikke lader sig slå ud af modstanderens pres. Gumbau derimod er hurtigere og stærkere.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

JonasV skrev:Mit bedste Afe-minde:

Billede
Rettelse: Mit eneste Afe-minde

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Tæt på, men ikke helt sandt.

Desuden er den en glimrende assist i en afsindig vigtig kamp, uanset om han så ellers havde scoret 44 selvmål i samme sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Måske er Samper slet ikke så god som vi har gjort ham til, eller også vælger sportsledelsen at vælge fysiske egenskaber højere end mentale. For mig virker han som en rigtig intelligent spiller, som ikke lader sig slå ud af modstanderens pres. Gumbau derimod er hurtigere og stærkere.
Nej og det samme kan siges om adama, halil, grimaldo osv.

Jeg nægter at tro på at Lucho/ledelsen ikke ville bruge dem hvis de er så gode som en masse sofaeksperter (deriblandt mig selv) siger. Desværre tror jeg at vi barca-fans har en ide om at La Masia "bare" producerer en ny række talenter af samme kaliber som vi har set tidligere. Problemet er så bare at den La Masia rygrad vi har/havde var noget helt specielt. Det er virkelig en gylden generation og en man kun ser meget sjældent.

Hvis La Masia kan producere spillere som f.eks. Bartra så er jeg tilfreds. En fin breddespiller som vi så kan kombinere med stjerner. Det er den retning vi er på vej i og det er ok med mig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Man skal ikke have set mange b-holds kampe for at finde ud af, at forskellen mellem Samper og Gumbau er betydelig stor..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster