Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Quaresma skrev:]Hele tiden? Næppe. Men det var jo meget relevant i denne situation, eftersom jeg går ud fra, at du er ældre end mig, og derfor også opfører dig relativt modent i sådanne tilfælde. Det var vist mere for, at snakke om din modenhed end min alder. Og hvornår har jeg brugt min alder, når jeg har skulle forsvare en 'dumhed'? Jeg mindes det ikke.
Nogen gange, altså som jeg skrev, når du beslutter dig for at lave en bruger på et fora og kaster dig ud i at debattere med folk, så er din alder irrelevant. Mig bekendt havde du selv meget travlt med at gøre os opmærksomme på hvor moden eller umoden du er, og det er egentlig underordnet.


Quaresma skrev:]What? Er det et statement til dig selv eller hvad? Har du overhovedet set dit seneste indlæg i denne debat? Det var ikke ligefrem sagligt.
Ja det har, men det har du vidst ikke, eller læst det grundigt igennem. Rummenigge svarer dig og en anden bruger, efter at i har kommenteret på hans indlæg, eller den diskussion som han starter. Så inddrager du lige pludselig mig ind i jeres diskussion, på en lidt provokerende måde, det er der ingen grund til, uagtet om du er 15, 17, eller 50, og uagtet hvad Rumme så end skriver til dig.

Den sætning du skrev til Rumme, kunne godt have været med til at få debatten af sporet, og det er meget dumt.


Resten af dine svar til mig er meget subjektive synspunkter, og derfor bliver vi nok aldrig enige, så det kaster jeg mig ikke ud i.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af fidanho »

Jbninc skrev:
fidanho skrev:Men hvad er du så? En Barca-kritiker?
Jeg er i hvert fald ikke en indsnævret jubelidiot.
Det er jeg glad for at høre.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Mander skrev:Hvorfor er det så vigtigt at få alle proppet i kasser? "Enten er du med os, eller også er du imod os"...
Så hellere folk var ærlige. Det er for mig at se til grin at bruge så meget tid på at lege Madrid advokat herinde og samtidig kritisere det hold man påstår man støtter ved hver given lejlighed.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

I hereby declare that this debate is completely relevant and distinctly interesting.






NOT.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Mander må lige poste et billede med langhalm og alt det der med at tærske.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Elbarca skrev:
Mander skrev:Hvorfor er det så vigtigt at få alle proppet i kasser? "Enten er du med os, eller også er du imod os"...
Så hellere folk var ærlige. Det er for mig at se til grin at bruge så meget tid på at lege Madrid advokat herinde og samtidig kritisere det hold man påstår man støtter ved hver given lejlighed.
Jeg ville være enig, hvis jeg rent faktisk troede, at der var tale om Real Madrid-fans. Om ikke andet, så for at de kunne tale frit fra leveren, i stedet for at prøve at rose Barca på et par områder, så man ikke fatter mistanke, når de kritiserer.

Jeg forstår bare ikke, hvorfor det skal være et tilbagevendende tema ved Jbninc. Jeg har da også før syntes, at det var en spøjs måde at være fan på - altså at man tilsyneladende skriver mere om det negative end det positive - men det er jo åbenbart sådan, han er. Det må han selv styre.
# 23 skrev:Mander må lige poste et billede med langhalm og alt det der med at tærske.
Nu med maskine:

Billede
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Nogen gange, altså som jeg skrev, når du beslutter dig for at lave en bruger på et fora og kaster dig ud i at debattere med folk, så er din alder irrelevant. Mig bekendt havde du selv meget travlt med at gøre os opmærksomme på hvor moden eller umoden du er, og det er egentlig underordnet.
Du gentager dig selv, Visca. Jeg har svaret dig. Du har i dine seneste to indlæg snakket mere om min alder og alt dertil, end jeg har gjort i al min tid herinde. Og hvor er det, jeg har så travlt med at "gøre jer opmærksomme på hvor moden eller umoden jeg er"?
Ja det har, men det har du vidst ikke, eller læst det grundigt igennem. Rummenigge svarer dig og en anden bruger, efter at i har kommenteret på hans indlæg, eller den diskussion som han starter. Så inddrager du lige pludselig mig ind i jeres diskussion, på en lidt provokerende måde, det er der ingen grund til, uagtet om du er 15, 17, eller 50, og uagtet hvad Rumme så end skriver til dig.
Are you kidding? Hvordan kan "ÅÅÅÅÅÅRH hvor er det sødt :oops: :oops: :oops: . Det var. skal vi kalde det nuttet, ja det var et nuttet comeback" være sagligt? Det er absurd, at du overhovedet prøver at bortforklare det.
Er det mig der indrager dig i diskussionen? Mig bekendt valgte du selv at deltage, da du tog stilling til emnet, vi diskuterede, allerede før jeg skrev den omtalte sætning.

Du skrev: "Jeg er ellers enig med dig Rumme, hvis Pep vitterlig mente at Raul er vigtigere end Xavi for spansk fodbold, så er det en mindre hjerneblødning"

Hvorefter jeg svarede Rummenigge: "Undrer mig heller ikke, at du og Visca er enige."

Hvordan skulle jeg kunne indrage dig i en diskussion, du allerede har meldt dig ind i?
Og igen, hvem er det, der fortsætter snakken om alder her?
Den sætning du skrev til Rumme, kunne godt have været med til at få debatten af sporet, og det er meget dumt.
Thank god it didn't!
Resten af dine svar til mig er meget subjektive synspunkter, og derfor bliver vi nok aldrig enige, så det kaster jeg mig ikke ud i.
Eftersom du startede den subjektive snak, forstår jeg ikke, at du ikke vil fortsætte den. Det var dig, der begyndte at sætte spillere op mod hinanden, hvilket selvfølgelig munder ud i en diskussion på forskellig vurdering af evner. Altså subjektive holdninger.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Mander skrev:
# 23 skrev:Mander må lige poste et billede med langhalm og alt det der med at tærske.
Nu med maskine:

Billede
Lol, Mander nu bekræfter du bare mange af de fordomme vi kjøbenhavnere har om jyderne ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Quaresma skrev:
Nogen gange, altså som jeg skrev, når du beslutter dig for at lave en bruger på et fora og kaster dig ud i at debattere med folk, så er din alder irrelevant. Mig bekendt havde du selv meget travlt med at gøre os opmærksomme på hvor moden eller umoden du er, og det er egentlig underordnet.
Du gentager dig selv, Visca. Jeg har svaret dig. Du har i dine seneste to indlæg snakket mere om min alder og alt dertil, end jeg har gjort i al min tid herinde. Og hvor er det, jeg har så travlt med at "gøre jer opmærksomme på hvor moden eller umoden jeg er"?
Ja det har, men det har du vidst ikke, eller læst det grundigt igennem. Rummenigge svarer dig og en anden bruger, efter at i har kommenteret på hans indlæg, eller den diskussion som han starter. Så inddrager du lige pludselig mig ind i jeres diskussion, på en lidt provokerende måde, det er der ingen grund til, uagtet om du er 15, 17, eller 50, og uagtet hvad Rumme så end skriver til dig.
Are you kidding? Hvordan kan "ÅÅÅÅÅÅRH hvor er det sødt :oops: :oops: :oops: . Det var. skal vi kalde det nuttet, ja det var et nuttet comeback" være sagligt? Det er absurd, at du overhovedet prøver at bortforklare det.
Er det mig der indrager dig i diskussionen? Mig bekendt valgte du selv at deltage, da du tog stilling til emnet, vi diskuterede, allerede før jeg skrev den omtalte sætning.

Du skrev: "Jeg er ellers enig med dig Rumme, hvis Pep vitterlig mente at Raul er vigtigere end Xavi for spansk fodbold, så er det en mindre hjerneblødning"

Hvorefter jeg svarede Rummenigge: "Undrer mig heller ikke, at du og Visca er enige."

Hvordan skulle jeg kunne indrage dig i en diskussion, du allerede har meldt dig ind i?
Og igen, hvem er det, der fortsætter snakken om alder her?
Den sætning du skrev til Rumme, kunne godt have været med til at få debatten af sporet, og det er meget dumt.
Thank god it didn't!
Resten af dine svar til mig er meget subjektive synspunkter, og derfor bliver vi nok aldrig enige, så det kaster jeg mig ikke ud i.
Eftersom du startede den subjektive snak, forstår jeg ikke, at du ikke vil fortsætte den. Det var dig, der begyndte at sætte spillere op mod hinanden, hvilket selvfølgelig munder ud i en diskussion på forskellig vurdering af evner. Altså subjektive holdninger.
Quaresma - bare et godt tip. Det der med at citere en masse uddrag og svare systematisk på dem er i min verden den mest grundige måde at kneppe fluer på og med en meget efffektiv måde at køre debatten af sporet på.

Det er meget bedre hvis vi prøver at forholde os til indholdet til et indlæg med sine egne ord og så kommer med sine argumenter og kun når det er højest nødvendigt bruger ordrette citater. Det er kun noget man gør i videnskab om primærkilden, når man debatterer er det langt mere effektivt at prøve at forstå hvad den anden siger og vise det gennem sit svar eller argumenter.

Det der med at k*eppe løs på citater/fluer for på den måde tro at man bedre kommer igennem med sin pointe er efter min mening misforstået.

Debatten startede med at Pep måske mente Raul var den største spanske spiller, og den er død nu tror jeg.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Quaresma - bare et godt tip. Det der med at citere en masse uddrag og svare systematisk på dem er i min verden den mest grundige måde at kneppe fluer på og med en meget efffektiv måde at køre debatten af sporet på.
Ironisk at du kalder mig for flueknepper, og så efterfølgende begynder at belære mig om hvordan et indlæg skal stilles op. Derudover er jeg meget uenig, og jeg er tydeligvis ikke den eneste, hvis man skal dømme efter andre indlæg i denne tråd, så hvorfor du adressere dette kun til mig, ved jeg ikke.
Det er meget bedre hvis vi prøver at forholde os til indholdet til et indlæg med sine egne ord og så kommer med sine argumenter og kun når det er højest nødvendigt bruger ordrette citater. Det er kun noget man gør i videnskab om primærkilden, når man debatterer er det langt mere effektivt at prøve at forstå hvad den anden siger og vise det gennem sit svar eller argumenter.
Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Surrealistisk at jeg overhovedet behøver forsvare min opstillingsmåde. Siden hvornår har du bestemt kotumen for opstilling af indlæg på diverse fora? Det er da netop langt mere effektivt, hvis jeg kan svare konkret på hvad f.eks., du skriver. "Det er meget bedre..." tja, er det ikke en del mere praktisk, at forholde sig til præcis hvad personen skriver, end selv at sidde og fortolke det?

Men okay, jeg skal nok prøve at spare på de 'farlige' citater for din skyld, og skal nok bede Visca og Jbninc om det samme, så du ikke behøver underrette endnu en bruger om citat/opstillingsreglerne.
Det der med at k*eppe løs på citater/fluer for på den måde tro at man bedre kommer igennem med sin pointe er efter min mening misforstået.
Det der med at flittig brug af citater er lig med flueknepning, er efter min mening misforstået.

Visca el Barca og jeg er tydeligvis ikke enig i meget, når det kommer til opfattelse af fodboldverdenen, men i denne situation er han forhåbentlig enig i at dit foredrag omkring citering og opstilling af indlæg, er noget af det mest irrelevante, der overhovedet er blevet "bidraget" med i denne debat. Overhovedet.
Debatten startede med at Pep måske mente Raul var den største spanske spiller, og den er død nu tror jeg.
Ja, og du har - med dit indlæg - lige danset på dens grav.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Drenge, kan I ikke tage den over PB, hvis I absolut skal blive ved med at køre videre i det her spor?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Abdul Sule has spoken.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er enig med Rummenigge, og det er altid og til evighed. Det er vidst ikke overraskende ;-) .

Og med denne kommentar lukker jeg officielt denne diskussion!. Ikke flere indlæg, ellers vil man få livslang karantæne!.

Ja det er mig der bestemmer herinde, jeg er sheriffen i denne by, biatches!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madbassen »

Nogen der ved om Real har en sang alá vores (den der oh le le, oh la la, ser del Barça es, el millor que hi ha)? Synes godt nok det lød som den der blev sunget.

EDIT: Meget godt smækket ind af Kaka.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

http://www.sporten.dk/fodbold/mourinho- ... -til-barca

det er altså noget forbandet svineri, at de kan sige lige hvad de vil uden det får konsekvenser. De bliver ved med det her og det stopper ikke før Mourinho er væk fra fodbolden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster