Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola;

He he jeg håber virkelig du får ret, Hvis det der sker, så har du håneretten overfor alle de andre herinde :razz: . Eller i hvert fald over for mig :cool: .

Det eneste jeg er sådan set 100% sikker på er, at Perez i sidste ende vil være mand nok til at kyle oversætteren ad H til, når sæsonen slutter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Et andet scenario; Soldado bomber Real til nederlag mod Valencia. Det ville være lidt sweet ;)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:Et andet scenario; Soldado bomber Real til nederlag mod Valencia. Det ville være lidt sweet ;)
Amen altså, det ville være det fedeste, nogensinde.

Ok hvis jeg skal lege med, et andet sweet scenario vil være, hvis Granada låner en eller to af vores b-holdsspillere ( Deres midtbanemand Yebda har fået en skade og er ude for resten af sæsonen. Granada er interesserede i at låne JDS, Sergi Roberto eller Riverola), og de scorer mod real og Granada vinder kampen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Ja, det scenario kunne også være super ;) Hvad med ham den unge spiller Real købte fra, var det Sociadad, og udlejede? Var det til Valencia? OK, har virkelig ikke styr på faktum her. Men hvis en udlejet spiller skød Real ned, men mon ikke, at han ikke kan deltage i de indbyrdes opgør.

Alt andet lige. Som Flax fint kom ind på, så er der en del bananskræller Real skal vare sig for. En kamp af gangen, så må vi se. Er ihvertfald glad for, at det bliver tæt og der ikke bliver nogen Pasillo på Camp Nou :)

EDIT; Canales er hans navn.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Jeg tror nu real vinder over Sociedad, men det ville fandme være sjovt at se hvordan de reagerer, hvis de kommer bagud.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

klogfyr skrev:Jeg tror nu real vinder over Sociedad, men det ville fandme være sjovt at se hvordan de reagerer, hvis de kommer bagud.
Ja. Og gerne på et frispark lidt uden for feltet, med få minutter tilbage :lol:

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

klogfyr skrev:... men det ville fandme være sjovt at se hvordan de reagerer, hvis de kommer bagud.
Jep. Særligt hvis Barca slår Mallorca og forkorter forspringet til 3 point. De selvdestruerede jo totalt mod Villarreal. Værre end Arsenal plejer at gøre det.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
klogfyr skrev:... men det ville fandme være sjovt at se hvordan de reagerer, hvis de kommer bagud.
Jep. Særligt hvis Barca slår Mallorca og forkorter forspringet til 3 point. De selvdestruerede jo totalt mod Villarreal. Værre end Arsenal plejer at gøre det.
Men er det ikke noget med at de spiller deres kamp før os?.

Guardiola;

Kan det tænkes at du snakker om Canales?. Han spillede for Racing før han blev købt af Real.

EDIT: ok jeg var for langsom, du har skrevet hans navn.
Senest rettet af Visca El Barca tors mar 22, 2012 2:02 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Nej vi spiller @ 18 og de @ 20 eller 22, 20 tror jeg.
Allez...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Netop Visca. Det var ham, jeg tænkte på. OK, Racing var det. Hvor er han nu? Og kan han i givet fald møde Real?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Nej vi spiller @ 18 og de @ 20 eller 22, 20 tror jeg.
Ok spændende så, jeg så bare på bold.dk at de spillede kl. 20:00 og vi spillede kl. 22.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:Netop Visca. Det var ham, jeg tænkte på. OK, Racing var det. Hvor er han nu? Og kan han i givet fald møde Real?
Han er stadig i Valencia men han har vist fået korsbåndsskade, eller i hvert fald en længerevarende skade, såvidt jeg ved. Valencia er vidst interesserede i at købe ham eller leje ham i endnu en sæson, men ved ikke om Real er gået med til det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Kom også til at tænke på at både Lass og den unge Callejon begge gik ud med skader i går.

Det var forresten Ramos' kamp nr. 300 i aftes - han blev vist ud og satte ny rekord, da han med nu 11. udvisninger har rekorden i stedet for Hierro for flest røde kort i klubben. TIllykke herfra!

Jeg håber at vi har mange kampe i restprogrammet - hvor vi spiller før RM. De har haft en lang smøre, hvor vi bare skulle holde trit med deres sejre.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Visca El Barca skrev: Han er stadig i Valencia men han har vist fået korsbåndsskade, eller i hvert fald en længerevarende skade, såvidt jeg ved. Valencia er vidst interesserede i at købe ham eller leje ham i endnu en sæson, men ved ikke om Real er gået med til det.
Oki doki. Så bliver det ikke ham, der kommer til at afgøre det ;)
Skydefinten skrev:Det var forresten Ramos' kamp nr. 300 i aftes - han blev vist ud og satte ny rekord, da han med nu 11. udvisninger har rekorden i stedet for Hierro for flest røde kort i klubben. TIllykke herfra!
Flot Ramos. Virkelig flot titel, og så timer du det netop med at runde de 300 kampe. Flot, flot.

Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:
Visca El Barca skrev: Han er stadig i Valencia men han har vist fået korsbåndsskade, eller i hvert fald en længerevarende skade, såvidt jeg ved. Valencia er vidst interesserede i at købe ham eller leje ham i endnu en sæson, men ved ikke om Real er gået med til det.
Oki doki. Så bliver det ikke ham, der kommer til at afgøre det ;)
Skydefinten skrev:Det var forresten Ramos' kamp nr. 300 i aftes - han blev vist ud og satte ny rekord, da han med nu 11. udvisninger har rekorden i stedet for Hierro for flest røde kort i klubben. TIllykke herfra!
Flot Ramos. Virkelig flot titel, og så timer du det netop med at runde de 300 kampe. Flot, flot.

Billede
Jep, og ja selvom han havde været klar, så havde han ikke haft en indflydelse på kampen, han må nemlig ikke spille mod Real.

Og Ramos, det er da en flot rekort, et stort tillykke herfra, bliv ved din dejlig fighter!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster