FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Piquénbauer skrev:Jeg ser det som at han tager ansvaret for Lucho afskedigelse væk fra messi hvilket er godt. Xavi Torres plejer at have ret så indtil videre tror jeg stadig på at Lucho bliver fyret.
Ja, det må være ren damage control. Og det ville jo bestemt ikke være første gang, Barto fordrejer sandheden i et interview. Jeg tror nu også stadig på, at kampen på søndag er Luchos sidste.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Cesc (Chelsea): "Barça is the most difficult club to play at, because winning is not enough, you also have to play well." [onda cero]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

:lol:

Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona scored 31 goals in their last 6 Camp Nou games, an average of more than 5 goals per game #fcblive [via #barca19stats]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

such math very calculator wow

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Frank Rijkaard, Oscar Garcia, Michael Laudrup and Lluis Carreras would be Barcelona's main options to replace Zubizarreta. [la vanguardia]
Så blev Laudrup nævnt, men ikke som træner.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Laudrup som sportsdirektør.... Hvad synes I om den?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Lidt sjovt at det der nævnes alle er trænere... Hmm nok fordi det er en træner barto leder efter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

"Jeg føler mig stærk og med en uændret lyst til at yde det bedste for klubben. På trods af de seneste nyheder føler jeg mig stærkere for hver dag der går og jeg fokuserer kun på at få det bedste frem i holdet" slog han fast.

"Jeg kan garantere jer én ting og det er, at jeg stopper den dag, hvor spillerne ikke følger mig og ikke tror på mig. Men på nuværende tidspunkt har jeg deres støtte og har samme følelse som den første dag jeg trådte til. Intet er ændret i vores daglige arbejde" forklarede Barca-træneren.

"Der har været meget snak og mange rygter de seneste dage. Jeg vil slet ikke deltage i dette spil, for det hjælper hverken mig eller holdet. Derfor vil jeg hverken bekræfte eller afvise noget som helst. Jeg vil ikke bidrage til yderligere spændinger og jeg tror heller ikke, at tilhængerne er dumme. De gider ikke høre på alle disse løse rygter og usandheder. Der er ingen splittelse i truppen. Alle støtter Messi og Barca" sagde Luis Enrique.

"I en klub som Barca vil der være spændinger i hele sæsonen. De vil først forsvinde hvis vi vinder ligaen. Men både spillerne og den tekniske stab holder sig på afstand af hele dette spil. Vi er vant til det og ved, at vi ikke kan bruge tid på det. Vi fortsætter med at arbejde hårdt og tror på, at vi kan udrette noget stort" slog han fast.
Det ligner ikke en mand, der har opgivet. Han snakker faktisk om at vinde trofæer, det er trods alt positivt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona is expected to sign 2015/16 tv deal soon. Telefonica could replace Mediapro. Last indivdual deal before collective Liga deal. [as]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/a ... til-sommer

Det var det der var snak om herinde på et tidspunkt. Vores karantæne omhandler kun registreringen af nye spillere. Der er intet der siger at vi ikke må handle. De kan bare ikke spille for os før januar 2016.
Barcelona sources confirm the club can sign players, but these can only play in 2016. They can train, or stay on loan at current club. [ara]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Stærkt, det gør det hele lidt nemmere.

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Barcelona sources confirm that friendly game in Qatar on Wednesday 4 February has been postponed. #fcblive [rac1]
No shit, var det et dårligt tidspunkt!?
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Culé »

kklaus skrev:
Barcelona sources confirm that friendly game in Qatar on Wednesday 4 February has been postponed. #fcblive [rac1]
No shit, var det et dårligt tidspunkt!?
Glæder mig bare til at vi forhåbentlig snart er færdig med det Qatar pis!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvis Laporta bliver præsident igen, vil han eftersigende få stoppet aftalen med Qatar og beholde UNICEF som eneste sponsor på trøjen, som i de gode gamle dage.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster