Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana97

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana97 »

Jeg tror stadig på ligaen. Altså, hvorfor ikke? Real har nogle svære udekampe (bl.a. mod Bilbao). De skal bare tabe sølle 2 kampe! Her tæller jeg selvfølgelig med, at vi slå Real på Camp Nou og at vi vinder ALLE af vores resterende kampe. Eller vis de bare taber 1 og spiller 1 uafgjort, så står pointstillingen da lige. Jeg tror bestemt på det.

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

tsk tsk selvfølgelig vinder mesterskabet 8 point i 11 kampe GLEM DET!!!! barca smed ikke engang 2 sidste år,kampen i går var en enlig svale,det eneste der kan få mig til at tro bare en lille bitte bitte smule på de kan smide det væk er hvis de onsdag mod villareal igen smider point,ellers ikke.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

JonasV skrev:
rummenigge skrev:og så skal vi hive lutter sejre hjem, hvilket tilgengæld er realistisk, kun Mallorca ude fremkalder panderynker.
Og Athletic hjemme, vil jeg nu også mene. Nå ja, og Real hjemme. Men der skal vi komme blæsende med 10.000 km/t!

Jeg så ikke gårsdagens kamp, men hvor er det dog dejligt at de satte point til. Håber der ryger flere, om ikke andet så af kosmetiske årsager (+ selvfølgelig ringere selvtillid inden deres CL-kampe).

Er der nogen der har et link til episoden med Pepe, I skrev om?
Hehe, måske er realistisk et lige lovligt stærk ord. Man ku passende tilfølje tillægsordet "rimelig".

Dog vil jeg sige at med den behandling vi fik i Pamplona og de usle baneforhold vi blev præsenteret for, godt hjulpet af monsunregnen, så er der dømt hævn af de helt store slags på Campen.

Madrid hjemme bliver sværemen denne skal vindes før vi har en chance, ellers skal "Real Mourinho" da focke op i ren kongestil.

Hvis vi ikke lige får nuppet dét mesterskab (som vi ligger til at vinde moralsk p.t.) så er det vigtigt at det ikke afgøres før tid. Madrid skal ikke ha ro lige indtil det sidste og ikke have nogen fordel inden en evt Bayern kamp, deres sværeste kampe kommer nemlig nu.

P.s. inderst inde tror jeg på det indtil det er matematisk umuligt ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mes Que Un Club

Re: Real Madrid

Indlæg af Mes Que Un Club »

Vi skal nok vinde ligaen! Tro mig!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Hvorfor er folk sure på Pep over, athan siger, at mesterskabet er tabt? Det er jo spin fra hans side, for at fjerne al negativ omtale over, at Barca ikke har evnet at ligge nummer 1 og samtidig putte ekstra pres på Real Madrid.

Jeg nægter at tro en vindertype som Pep smider håndklædet i ringen. I så fald, så forstår jeg ikke hvorfor han har jublet så meget de sidste par kampe, når de har scoret, hvis han mener, at ligaen er tabt og ofte stiller med stærkeste opstilling.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

That's what I've been saying all of the time! Think you nu lige a little bit about, guys!

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Jeg vil hellere ikke tolke det som at smide håndklædet i ringen når han udtaler det. Han stiller stadig i stærkeste opstilling og går efter sejre i de resterende kampe. Men selvf. vil man mene at det er ret så umuligt, da det ikke er noget man selv kan afgøre. Han kan kun vinde og håbe på det bedste.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Jeg vil hellere ikke tolke det som at smide håndklædet i ringen når han udtaler det. Han stiller stadig i stærkeste opstilling og går efter sejre i de resterende kampe. Men selvf. vil man mene at det er ret så umuligt, da det ikke er noget man selv kan afgøre. Han kan kun vinde og håbe på det bedste.
Selvfølgelig er betingelserne møgsvære, men nu er fodbold uforudsigeligt. Men hvis Pep helt akkurat mente, at det var tabt, så ville han jo ikke køre stærkeste uge efter uge. Så ville han måske køre mere unge talenter ind på holdet, så de var klar til næste sæson for at agere som bredde, så man kan få gjort truppen bredere.

Samtidig har Real nogle ufattelige svære udebane kampe og et CL-program, som tager en del af holdets energi. Du skal jo huske på, at Mourinho kører hårdt og konsekvent med samme hold uge efter uge, og de kan jo ikke præstere over en hel sæson. Det ville være umenneskeligt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

at vinde ligaen i år kræver et større mirakel end da jesus gik på vandet :smile:
i skal tænke på ikke alene skal real madrid smide 8 point eller mere i de sidste 11 kampe
vi skal så selv samle 33 point i 11 kampe og ja der skal dælme ikke fejles ret meget her.
kun 1 gang i den spanske ligas historie er det sket at et hold efter jul har hentet 8 point og det var valencia
for mange år siden.
det er ikke for at ødelægge jeres humør eller fordi jeg bare skal være pessimist,vi er bare nødt til at være realistiske.
mirakler er dog set men intet mindre end et mirakel kræver det hvis vi skal vinde ligaen i år.

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

# 23 skrev: Selvfølgelig er betingelserne møgsvære, men nu er fodbold uforudsigeligt. Men hvis Pep helt akkurat mente, at det var tabt, så ville han jo ikke køre stærkeste uge efter uge. Så ville han måske køre mere unge talenter ind på holdet, så de var klar til næste sæson for at agere som bredde, så man kan få gjort truppen bredere.
Nemlig, også det jeg siger. Det er tydeligt at han spiller for at få alle de mulige point hjem, hvis Real skulle snuble. Han er ikke herre over det, men han signalere at han ikke har givet op. Det at sige vi vinder ikke er ikke ensbetydende med at vi ikke gør alt for at gør vores til at vi er lige i hælene på dem, når/hvis de skulle snuble.

Så det han siger er et sted korrekt med visse øjne, men når han stiller stærkest gang på gang så har han selvf. ikke opgivet.
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Har det sådan lidt. Og hvad så hvis vi ikke når dem? Vi går på banen for at vinde hver enkelt kamp. Vi har uendelig meget mere klasse end Real Mourinho. Vi spillet uendelig meget bedre. Og vi er bedre end de er. Det får vi også at se i Klassikeren på Camp Nou. Hvis pokalen alligevel ender hos dem, viser det kun at de er mere konsistente end vi er. Sådan er det. Vi er FCB, og det er sgu den største sejr man kan få.
Visca el Barca

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

# 23 skrev:Hvorfor er folk sure på Pep over, athan siger, at mesterskabet er tabt? Det er jo spin fra hans side, for at fjerne al negativ omtale over, at Barca ikke har evnet at ligge nummer 1 og samtidig putte ekstra pres på Real Madrid.

Jeg nægter at tro en vindertype som Pep smider håndklædet i ringen. I så fald, så forstår jeg ikke hvorfor han har jublet så meget de sidste par kampe, når de har scoret, hvis han mener, at ligaen er tabt og ofte stiller med stærkeste opstilling.
Jeg tror bare nogen stiller sig uforstående overfor Pep's dispositioner til pressemøderne vedr. Madrids vinder chancer, og fair nok. Jeg er dog på linie med dig, det er klart spin, Pep er snu og har altid været det. Han ruler Mou både på banen og i presserummet efterhånden. Pep IS the special one.

- Apr 2011: Pep stikker første gang til Mou i pressen --> Barca vinder 2-0 på bernabeu
- Feb 2012: Pep er for første gang ude og kritisere dommerkendelserne --> Dommerkendelserne herefter udarter sig om ikke andet så ikke kun til Madrids fordel
- Mar 2012: Pep understreger at ligaen er tabt --> Madrid taber tærren for første gang siden dec 2011

Pep spinner mere end en tempelkat og det bliver man nød til i prof. fodbold verdenen.

Gaaaal det trækker op til noget spændene. Er dog stadig bekymret for vores skadessituation men håber gutterne bliver sat helt rigtigt op med de senere ugers erfaringer og kommer til at spille HELT op. Milan og Madrid kampene bliver nøglen, vindes de, er treblen første gang synlig for enden af tunnelrøret.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Hehehe...lidt skæg på en sløv eftermiddag.

"Real Madrid sign prolific youngster Franco"

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ter-franco
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Hoho

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-49 ... ml?forside

Contrao snuppet af mor og far i at ryge - han kan sikkert mærke presset fra Barca, og trængte til en smøg.

Btw....

Fra Madridista.dk:
21-03-2012: Første frisparksoffer
Selvom Cristiano Ronaldo stadig har sit første La Liga frisparksmål til gode i år, så ryster de fleste målmænd stadig i de kortbukserne, når Real Madrid bliver tilkendt frispark nogle meter uden for feltet.

For den portugisiske verdensstjerne spreder stadig skræk og rædsel, når han går til bolden.

Og særligt hos Villarreal.

De gulblusede er nemlig den første klub, Cristiano scorede mod på direkte frispark i Spanien. Vi tager gerne en gentagelse i aften.
Haha, han har endnu ikke scoret på frispark i sæsonen. "Skræk og rædsel"...uha. Gad vide hvor mange forsøg han har haft? 30 forsøg? Penaldo.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

han havde haft lidt over 30 forsøg sidst jeg så en statistik og det er da hvertfald 3-4 runder siden

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster