Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Bingocaller

Re: Real Madrid

Indlæg af Bingocaller »

ja, set fra deres synspunkt bli'r de nødt til at tænke mere langsigtet, men jeg håber da, at Perez gentager sit farverige Disneyshow :D Det er nemlig godt for rivaliseringen, at de to klubber har forskellige måder at gribe tingene an på, og sådan håber jeg, det forstsætter.
For mit eget vedkommende betyder det, at jeg altid står bedre i en diskussion med mine diskussionslystne Real-venner. Der er nemlig langt mere stolthed over at holde med en klub, der selv producerer sine egne verdensstjerner. Okay de har Raul(men han er jo Atletico-opdraget), prinsessen Guti og Casillas, men det er altså intet i forhold til Barcas stadigt voksne kavalleri.

En anden ting er, at Real med Perez i spidsen har en tendens til at købe færdige spillere, altså spillere som ikke har meget mere udviklingspotentiale tilbage. Det er en kendt sag, at det er vigtigt at købe sultne spillere, og også på dette punkt synes jeg, Barca har været bedre. Okay Henry er en klar undtagelse, men i hans anden sæson for klubben blev han mere sulten og farlig(thanks to Pep).
Eks.:
Zidane var allerede verdensstjerne, inden han kom til Real. Ronaldinho var kun upcoming stjerne inden Barca, og blev først for alvor verdenstjerne i Barca. Det er det, der er forskellen, efter min mening.
Det får mig nu til at tænke over, om vi overhovedet bør købe nogen verdensstjerner i år - de kan jo nærmest kun skuffe.
- Hvad siger I til den overvejelse? Ska vi ikk' hellere satse på upcomings fremfor Zlatan, Ribery etc.?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Blaugrana92 skrev: ... Et eller andet sted tror jeg faktisk at det kan have en negativ effekt på markedet, at de har betalt så mange penge for en spiller, der trods alt ikke har været på sidste højeste niveau det seneste 1½ år ...
Jeg er åbenbart ikke den eneste! :lol:
Altid dejligt at have Laporta til at støtte op om ens mening. Det må han så hjertens gerne blive ved med i fremtiden! :P :D

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Ha ha!! Fedt :D

Jeg har også prøvet det før. Man bliver helt glad. :D

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Lad os nu sige at Real Madrid køber Villa, Maicon og nogle flere kvalificerede spillere, som er realistiske. Hvordan ville Real Madrids hold så komme til at se ud? Jeg gætter på dette:

-------------------------------------Casillas----------------------------------------
----------------------Pepe-------------------------Vidic--------------------------
---Sergio Ramos-----------------------------------------------------Maicon---
-------------------------------------Diarra------------------------------------------
-----Cristiano Ronaldo----------Kaká----------------------Robben----------
-----------------------Higuaín-----------------------Villa---------------------------

(Hvis dette sker, som er ret sandsynligt - så skal vi begynde at bekymre os...) med mindre vi køber stærkt ind. :)
Senest rettet af Toure ons jun 10, 2009 5:56 pm, rettet i alt 1 gang.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Toure skrev:Lad os nu sige at Real Madrid køber Villa, Maicon og nogle flere kvalificerede spillere, som er realistiske. Hvordan ville Real Madrids hold så komme til at se ud? Jeg gætter på dette:

-------------------------------------Casillas----------------------------------------
----------------------Pepe-------------------------Vidic--------------------------
---Sergio Ramos-----------------------------------------------------Marcelo--
-------------------------------------Diarra------------------------------------------
-----Cristiano Ronaldo----------Kaká----------------------Robben----------
-----------------------Higuaín-----------------------Villa---------------------------

(Hvis dette sker, som er ret sandsynligt - så skal vi begynde at bekymre os...) med mindre vi køber stærkt ind. :)
Skulle Ramos starte inde i stedet for Maicon? Jeg tvivler.

Man kan vel altid have lov at håbe på, at Cristiano og Kaká ikke kan hitte ud af sammenspil. Hvis bare vi køber godt ind, så er vores hold nu stadig bedre end deres - og med langt bedre indbyrdes forståelse.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

På papiret et skræmmende hold, uden tvivl. Men kollektivt, tror jeg at de skal bruge tid til at spille sig sammen, og det vil måske tage de første mange kampe af La Liga hvor de præsterer svingende.

Men lad os få lidt udfordring.

Dog tvivler jeg at de henter så mange store navne, ren utopi.
Allez...

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Diabolito »

Vidic tror jeg ikke på de får.. Bruno Alves kunne godt være realistisk til gengæld. De får jo også Garay tilbage.

Nu er Maicon højreback, så tror eventuelt også de kunne bruge Ramos i centerforsvaret ?
El Señor de las Tartas

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Vidic har jo udtalt at hans kone aldrig har tilpasset sig livet i Manchester, og derfor skulle han stå åben for bud uden for landet. Han har selv udtrykt et ønske om at komme til at spille i Spanien en gang. Derfor ser jeg Real Madrid som et meget konkret bud.

Og som sagt, der er mange justeringer man kan lave i forsvaret, men dette hold mener jeg er stærkest.

Remmen

Re: Real Madrid

Indlæg af Remmen »

emo skrev:På papiret et skræmmende hold, uden tvivl. Men kollektivt, tror jeg at de skal bruge tid til at spille sig sammen, og det vil måske tage de første mange kampe af La Liga hvor de præsterer svingende.

Men lad os få lidt udfordring.

Dog tvivler jeg at de henter så mange store navne, ren utopi.
Tror heller ikke de henter så mange.. Kaka 500 mio, Ronaldo 700 mio?, Villa 350 mio?, Vidic (Vil da ikke forlade Rio for, at spille med psykopaten Pepe :P ) og Maicon ville vel også blive sindsygt dyre (hvis man se på dem der er skrevet), det ville være vanvittigt.. Men ja, det er vel kun i Real Madrid fansenes drømme verden det sker..

Men er samtidig enig i, at de ikke kan købe et lige så godt hold som Barca har nu.. :D

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Er det med Villa blevet officielt ?
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Nej intet er officielt. Udmeldingen fra Real er at Valencia kræver for meget. Men vil Real have ham er jeg sikker på de nok skal finde et kompromis. Valencia har desværre brug for pengene.

Mes Que Un Club

Re: Real Madrid

Indlæg af Mes Que Un Club »

Lad Real Madrid købe købe stort ind og bruge en masse penge. De kan alligevel aldrig få et bedre hold en Barcas.. Og det bliver også langt sjovere at vinde La Liga (og Champions League og Copa del Rey og......) når Real Madrid har så mange store navne :D

Visca El Barca

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Mes Que Un Club skrev:Lad Real Madrid købe købe stort ind og bruge en masse penge. De kan alligevel aldrig få et bedre hold en Barcas..
Don't jinx it, dude!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Billede

Epic.. 96€ mil.. Ha ha! Jeg elsker Perez en lille smule.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster