Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blach »

SpillerSomMESSI skrev:
Blach skrev:Til eksemplet med hvis vi byttede hold med Real:
Jeg ville nok holde mig fra international fodbold i nogen tid så, fordi at Real spillerne rent mentale ikke er til den filosofi jeg forbinder Barca's spillere med... Dvs flere af dem er psykopater, og en stor del af de resterende ellers har en psykisk brist, imodsætning til mange Barca spillere...
Dvs. i det tilfælde ville du ikke hold med klubben Barca, "uanset hvad", netop pga af at du absolut ikke kan lide *spillerne*?
I tilfælde af at vi bytter spillere, vil jeg håbe at holdet forholder sig mest neutrale muligt, dog med en lille pokal høst. Jeg synes overhovedet ikke at Real's spillere passer ind i Barca, pga. deres være måde, fx hele forsvaret. Jeg vil i den tid det vil tage for vores upcoming talenter og andre nye spillere at bide sig fast i truppen, heppe på håndbold holdet, og se deres kampe istedet, mens jeg håber at mindre klubber, Basel, Napoli, Bilbao og lignende, tager de fleste trofæer, CL og LaLiga, og vi ikke sakker bag ud ifht. de andre store klubber.

Det er ikke fordi mine yndlingsspillere ikke spiller i klubben, men fordi at jeg mener at spillerne i en eller anden grad skal have et godt billede ud ad til for at kunne kalde sig FC Barcelona-spiller. Det får man ikke ved at sparke andre op og ned af ryggen, få rødt kort tit og meget mere. Spillere som Arbeloa, Marcelo, Carvalho, Pepe, Ramos, Xabi Alonso, Lass, Samir Kheidira, m.fl., har i følge mig opført sig for svinsk og jeg regner ikke med at de kan afgive dette bare ved at skifte klub. Spillere som Ronaldo, Casilias, Özil, di Maria, m.fl., har opført sig dumt i pressen, hvilket jeg ikke synes klæder. Jeg vil dog godt kunne klare Kaka, Varane, Higuain og Benzema, da de ikke har lavet så meget lort, og egentlig virker sympatiske.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Visca El Barca skrev:Selvom hans udtalelser er langt ude, saa kan det jo godt gaa galt. Vi behoever vel ikke at gaa laengere tilbage end sidste aars CDR, hvor vi var taet paa at smide det hele paa gulvet mod Betis, som paa det tidspunkt spillede i Segunda. Af andre fiaskoer kan Getafe naevnes ogsaa.

Osasuna er rigtig staerke paa hjemmebane, jeg mener de kun har tabt en enkelt gang, og vi har tydelige problemer paa udebane. Derudover skal vi ogsaa spare nogle spillere, fordi vi har kamp i weekenden plus midtugen hvor modstanderen oven i koebet er Real. Ja, jeg mener ikke at vores kvalifikation er saa godt som sikkert.
Det kan altid gå galt, men jeg ser det ikke ske. Det er klart at Guardiola ikke skal tale til spillerne som at vi allerede var videre og begynde at tale om kvartfinalen og endnu en el classico, men det er nok meget usandsynligt at osasuna banker 4-5 mål ind mod os mens vi slet ikke scorer. Selvom de har en god hjemmestatistik så har deres sejre været med et enkelt mål. Men ja Cuppen har sit eget liv og betyder normalt mere for de mindre klubber end de store. Så de skal nok kæmpe for deres sag.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca;

Ja jeg er enig i, at det er ret usandsynligt at de kan vende 4-0, jeg mener blot, at der er en kamp som lige skal overstaaes foerst.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Kan vi ikke lave en tråd er hedder "Dagens dummeste på Madridista.dk"?

Her er en kandidat fra brugeren "Khedira24 (Svar til en Barca fan der deltager i debatter på siden):

Det Messi vil blive husket for er at hans holdkammerater rundt omkring ham var (Xavi og Iniesta).. Man vil aldrig nævne Messi selv.
Alle vil fungere på et hold som Barca - Jeg vil gerne se Messi tage en udfordring op og skifte hold i sin karriere. Det er også på tide at han gøre det for at bevise at han kan fungere på andre hold. (Han har jo vundet alt med barca - flere gange endda)
Mourinho vil blive huske for at han tog en udfrodring op og kom til Spanien, en liga hvor verdens bedste hold nogensinde dominerede - og vendte tallerkenen om på dem - Overtog trofæerne. Det kommer stille og rolig kære Barca fan. Vent og se
1.sæson - CDR
2.sæson - La liga er nok
3.sæson - vil det vælte med trofæer

Ronaldo - JA han tog udfordringen op før Mourinho gjorde.
Kort sagt med andre ord - 'Mourinho og Ronaldo vil være den sidste kapitel i den historie barca er ved at skrive'

Undskyld hvis jeg lyder lidt hidsig - Men hold dig til jeres egen forum eller gør det så meget ondt på dig lige pt.?

PS. High five for de 5 point i nu er bagud med.

PPS. Selv hvis barca vinder samlet over os i CDR vil det ikke gøre mig noget - så længe vi har et forsøg mere i Champions league.
I CDR kampene mod Barca vil Mourinho eksperimentere en sidste gang inden opskriften vil være helt på plads.
Hvor bliver de hjernevasket henne?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:Khedira24:

og vendte tallerkenen om på dem
Hihi. Det' sgu da poesi!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Skydefinten skrev:Kan vi ikke lave en tråd er hedder "Dagens dummeste på Madridista.dk"?

Her er en kandidat fra brugeren "Khedira24 (Svar til en Barca fan der deltager i debatter på siden):

Det Messi vil blive husket for er at hans holdkammerater rundt omkring ham var (Xavi og Iniesta).. Man vil aldrig nævne Messi selv.
Alle vil fungere på et hold som Barca - Jeg vil gerne se Messi tage en udfordring op og skifte hold i sin karriere. Det er også på tide at han gøre det for at bevise at han kan fungere på andre hold. (Han har jo vundet alt med barca - flere gange endda)
Mourinho vil blive huske for at han tog en udfrodring op og kom til Spanien, en liga hvor verdens bedste hold nogensinde dominerede - og vendte tallerkenen om på dem - Overtog trofæerne. Det kommer stille og rolig kære Barca fan. Vent og se
1.sæson - CDR
2.sæson - La liga er nok
3.sæson - vil det vælte med trofæer

Ronaldo - JA han tog udfordringen op før Mourinho gjorde.
Kort sagt med andre ord - 'Mourinho og Ronaldo vil være den sidste kapitel i den historie barca er ved at skrive'

Undskyld hvis jeg lyder lidt hidsig - Men hold dig til jeres egen forum eller gør det så meget ondt på dig lige pt.?

PS. High five for de 5 point i nu er bagud med.

PPS. Selv hvis barca vinder samlet over os i CDR vil det ikke gøre mig noget - så længe vi har et forsøg mere i Champions league.
I CDR kampene mod Barca vil Mourinho eksperimentere en sidste gang inden opskriften vil være helt på plads.
Hvor bliver de hjernevasket henne?
Det som en "khedira" der har skrevet det haha

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

HA HA HA sikke en omgang aevl han lige faaet fyret af der, men det er jo typisk for madridistas og madridista.dk i saerdeleshed. At han er saa rapkaeftet med deres forsrping, er til grin, lad os nu vente med at saesonen er slut, foer man kan konkludere at en mand, som er blevet sat godt og grundig paa plads af Pep ( senest for lidt over en maaned siden), vil vinde alt med Real.

Derudover er det noget af det dummeste, og virkelig chokerende, at man kan bruge Leos loyalitet imod ham, naar man begynder at bruge dette som et argument, saa ved man bare at vedkommende er desperat. Hvad med at sige, at det netop er tegn paa klasse og en vilje af anden verden, at han bliver ved med at holde sig motiveret og overgaa sig selv, hvert aar, naar han har vundet ALT med Barca. De fleste spillere ville bare blive maette, det goer Leo ikke, han bliver bare bedre og bedre.

Det samme kan bruger om Real traeneren. Folk bruger tit hans titler i forskellige lande som et argument for, at han burde betegnes som en af de bedste, men det samme kan bruges imod ham, efter min mening. Det er selvfoelgelig flot, at han har vundet i England, Portugal og Italien, med kig dog paa det spillermateriale han har haft til sin raadighed, plus opbakning fra ledelsen og magt i klubben. Han brugte milliarder i Chelsea, Inter og nu i Real, det er ikke saa maerkelig at det kaster nogle trofaer af sig.

Men det er dog fint nok, det kraever stadig en vis form for kvalitet, at vinde saa store trofaer, uanset spillermateriale. Det jeg dog vil frem til er, hvor tit laser vi ikke en fodboldkyndig udtale sig, at det er ikke saa svaert at naa toppen, det svaereste er at blive der og holde sig paa toppen samme sted, naar man foerst har naaet den. Her har Mourinho noget der taler imod ham ( Hvis man skal bruge Leos loyalitet imod ham, eller at Pep kun har traenet Barca), hver gang hans hold har naaet toppen, saa er han smuttet. Han er ikke blevet for at se, om han kan gentage sine trumfer eller endda overgaa sig selv, og det mener netop de fleste eksperter, tildigere topspillere og alle andre, er det svaereste at goere i fodbolden.

Ja som man kan se, ALT kan vendes og drejes, og bruges negativt mod en. Det sjove er bare, at Real fans og Mourino/Cristiano fan-bois har selv opfundet og stillet nogle kritieries op, som de mener man skal opfylde, foer man kan blive enerkendt som den bedste traener eller spiller. Underholdende er det dog, men ogsaa meget dumt!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Hvad er det med Real fans? Nu har jeg hørt det flere gange, men hvorfor tror de kun, at de skal vinde en gældende titel?
Så kommer resten åbenbartregnende ned fra himlen, og de kan igen gå rundt og lege verdens absolut bedste, som jo er den primære grund, til de er fan af klubben(mange små dillere).

Selvfølgelig kan de smide et kompleks, ved at hive et gældende stykke sølvtøj hjem. Jeg undrer mig bare over, at man bare tror, resten er en form sag. Der mangler så megen realitet sans hos de mennesker.
Hørte iøvrigt engang en Real fan, som sagde; at alt blev normalt igen, når bare de vandt den første tittel. Som om det var en natur lov...

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Siempre Barca »

Arbeloa er ikke med til den kommende El Clasico grundet karantæne (blev udvist mod ude mod Malaga). Betyder det Coentrao på højrebackpositionen? Det er en markant svækkelse. I den seneste kamp havde han hverken styr på off-siden eller sin opdækning (1-1- og 1-3-målet er sådan set hans skyld - med lidt (meget) klasse fra Barca off course)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg synes nu, at Coentrao fik redder RM mange gange i sidste sekund i 1-3 kampen. Arbeloa har tilgengæld aldrig rigtig styr på, hvornår man får kort, og hvornår man ikke gør - det kunne være en fordel med ham inde, han skulle nok ryge ud hurtigt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Fcbarcelona2009

Re: Real Madrid

Indlæg af Fcbarcelona2009 »

Visca El Barca skrev:HA HA HA sikke en omgang aevl han lige faaet fyret af der, men det er jo typisk for madridistas og madridista.dk i saerdeleshed. At han er saa rapkaeftet med deres forsrping, er til grin, lad os nu vente med at saesonen er slut, foer man kan konkludere at en mand, som er blevet sat godt og grundig paa plads af Pep ( senest for lidt over en maaned siden), vil vinde alt med Real.

Derudover er det noget af det dummeste, og virkelig chokerende, at man kan bruge Leos loyalitet imod ham, naar man begynder at bruge dette som et argument, saa ved man bare at vedkommende er desperat. Hvad med at sige, at det netop er tegn paa klasse og en vilje af anden verden, at han bliver ved med at holde sig motiveret og overgaa sig selv, hvert aar, naar han har vundet ALT med Barca. De fleste spillere ville bare blive maette, det goer Leo ikke, han bliver bare bedre og bedre.

Det samme kan bruger om Real traeneren. Folk bruger tit hans titler i forskellige lande som et argument for, at han burde betegnes som en af de bedste, men det samme kan bruges imod ham, efter min mening.
Det er selvfoelgelig flot, at han har vundet i England, Portugal og Italien, med kig dog paa det spillermateriale han har haft til sin raadighed
, plus opbakning fra ledelsen og magt i klubben. Han brugte milliarder i Chelsea, Inter og nu i Real, det er ikke saa maerkelig at det kaster nogle trofaer af sig.

Men det er dog fint nok, det kraever stadig en vis form for kvalitet, at vinde saa store trofaer, uanset spillermateriale. Det jeg dog vil frem til er, hvor tit laser vi ikke en fodboldkyndig udtale sig, at det er ikke saa svaert at naa toppen, det svaereste er at blive der og holde sig paa toppen samme sted, naar man foerst har naaet den. Her har Mourinho noget der taler imod ham ( Hvis man skal bruge Leos loyalitet imod ham, eller at Pep kun har traenet Barca), hver gang hans hold har naaet toppen, saa er han smuttet. Han er ikke blevet for at se, om han kan gentage sine trumfer eller endda overgaa sig selv, og det mener netop de fleste eksperter, tildigere topspillere og alle andre, er det svaereste at goere i fodbolden.

Ja som man kan se, ALT kan vendes og drejes, og bruges negativt mod en. Det sjove er bare, at Real fans og Mourino/Cristiano fan-bois har selv opfundet og stillet nogle kritieries op, som de mener man skal opfylde, foer man kan blive enerkendt som den bedste traener eller spiller. Underholdende er det dog, men ogsaa meget dumt!.


Okay, så det du siger er at Gourdiola ikke har haft et godt spillematriale? det barca har, det er jo verdens bedste spillere.. så kan vi heller ikk betegne Gourdiola som en af verdens bedste? Hm..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg skriver jo netop, at det ikke er et brugbart argument, da det stadig kraever en vis klasse, at vinde trofaer, uanset hvor godt spillermateriale man har?.

Men bare et spoergsmaal, du hedder "fcbarcelona2009" men noget tyder paa at du er Real fan? Hvordan haenger det sammen?. var du bange for at du ville blive banned herfra, hvis du sagde du var Real fan?. Hvis det er det du er bange for, saa kan jeg godt fortaelle dig at dette fora er et af de mest tolerante, du kan sagtens vaere Real fan og diskutere herinde, saa laenge du ikke bryder regler.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Fcbarcelona2009 skrev:Okay, så det du siger er at Gourdiola ikke har haft et godt spillematriale? det barca har, det er jo verdens bedste spillere.. så kan vi heller ikk betegne Gourdiola som en af verdens bedste? Hm..
Vil du ikke godt stave Guardiola rigtigt for fremtiden? Det gør direkte ondt i øjnene at se på, det der!

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Nidzo7 »

Billede

Edit: Tror heller ikke det er for sjov han hedder FCBarcelona2009.. Han har sikkert ondt i røven over medløberne :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Nidzo7 skrev:Billede

Edit: Tror heller ikke det er for sjov han hedder FCBarcelona2009.. Han har sikkert ondt i røven over medløberne :)
Hvis det er hans formaal med at vaere herm saa er jeg virkelig traet af det. De mennesker der kommer herind for at provokere, kan de ikke finde noget bedre at spilde deres tid paa?. Og jeg er egentlig traet af, at der kommer nogle stykker, og haardnakket paastaar de er Barca fans, naar de aabenlyst ikke er det.

Jeg undrede mig bare over FCBarcelona2009s signatur og saa hans indlaeg, hvor han referer til Barca som "os" og "vi". Det haenger bare ikke rigtig sammen med hans signatur, som sagt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster