Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Vi tager dem over to kampe og giver dem en god grund til at få humørsvingninger.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

ja vi havde osse formdyk den 10 dec og hvad var det så lige der skete på bernabeo :smile:
jeg er faktisk ikke så nervøs over at skulle møde dem igen.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Alchemist skrev:Den første kamp spilles allerede i næste uge på Bernabéu.
Fedt. Sidste El Clásico var sgu en god omgang fodbold. :twisted:
Visca El Barca skrev:Vi har den saedvanlig Januar formdyk og jeg ved ikke hvad de har?. Det bliver interessant at se, men jeg gider snart ikke de her kampe mere!.
Real er spillemæssigt også nede i en bølgedal lige for tiden. Men som vi har set tidligere plejer form ikke at have så meget med de her opgør at gøre.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Nå, det positive ved el Clásico i Copaen:

1) Vi vinder, og deres morale får et lille hak, fordi de får slået helt fast, at selvom de fører ligaen, er de stadig kun andenbedst

eller

2) Vi taber, og så er det bare Copaen, oh well. Den er tydeligvis så lidt værd, at man kan fodre bushjul med den:

Billede
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Alchemist skrev:Den første kamp spilles allerede i næste uge på Bernabéu.
Fedt. Sidste El Clásico var sgu en god omgang fodbold. :twisted:
Visca El Barca skrev:Vi har den saedvanlig Januar formdyk og jeg ved ikke hvad de har?. Det bliver interessant at se, men jeg gider snart ikke de her kampe mere!.
Real er spillemæssigt også nede i en bølgedal lige for tiden. Men som vi har set tidligere plejer form ikke at have så meget med de her opgør at gøre.
True true, men er du ikke ogsaa traet af de alt for mange El Clasico. Vi har lige haft en El Clasico og saa skal vi til det igen, det er traettende!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:Nå, det positive ved el Clásico i Copaen:

1) Vi vinder, og deres morale får et lille hak, fordi de får slået helt fast, at selvom de fører ligaen, er de stadig kun andenbedst

eller

2) Vi taber, og så er det bare Copaen, oh well. Den er tydeligvis så lidt værd, at man kan fodre bushjul med den:

Billede
Eller vi vinder og de siger, det er bare Copaen, vi vandt sidste aar, men vi vil hellere have C.L og La Liga i aar. Deruodver skal vi spille mod Malaga ude, og det kan betyde at vi faar to meget haarde kampe lige efter hinanden.

Vi taber ( Gud forbyde det) og saa er de for alvor oppe at koere!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 689031.ece

Er det tilfaeldigt)uheldigt eller?? Hvem baerer skylden for det her? 18 roede kort paa 18 maaneder, det er rigtig mange kort synes jeg!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

http://www.madridista.dk/main/?kat=1&vis=1
HAHAHAHAHA :lol: mon ikke de håber ossasuna vinder 5-0 fordi de har ikke lyst til at møde barca
det stinker langt væk af frygt det der :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

teemuss skrev:http://www.madridista.dk/main/?kat=1&vis=1
HAHAHAHAHA :lol: mon ikke de håber ossasuna vinder 5-0 fordi de har ikke lyst til at møde barca
det stinker langt væk af frygt det der :glad:
Jeg tror moralen med historien er at Sociedad er lige så gode som vi er ...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Blaugrana92 skrev:Jeg tror moralen med historien er at Sociedad er lige så gode som vi er ...
Det er i hvert fald også sådan jeg tolker det...
#jesuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Wauw, der var engang Casillas gav mening når han talte. Det er klart Osasuna er en reel fare. De har jo kun tabt 8-0 og 4-0 i de to kampe vi har haft mod dem. Hvis bare Real selv havde samme tro på egne evner kunne det være de gav os reel modstand i de talrige El Classico :lol:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Selvom hans udtalelser er langt ude, saa kan det jo godt gaa galt. Vi behoever vel ikke at gaa laengere tilbage end sidste aars CDR, hvor vi var taet paa at smide det hele paa gulvet mod Betis, som paa det tidspunkt spillede i Segunda. Af andre fiaskoer kan Getafe naevnes ogsaa.

Osasuna er rigtig staerke paa hjemmebane, jeg mener de kun har tabt en enkelt gang, og vi har tydelige problemer paa udebane. Derudover skal vi ogsaa spare nogle spillere, fordi vi har kamp i weekenden plus midtugen hvor modstanderen oven i koebet er Real. Ja, jeg mener ikke at vores kvalifikation er saa godt som sikkert.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

Visca El Barca min gode ven :smile:
her er jeg uenig jeg har mere end svært ved at se ossasuna slå barca 5-0 i morgen,hvis det sker tror jeg pep skal tale MEGET alvorligt med sine spillere.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Lur mig om vi ikke lægger ud med en Betis-start og kommer bagud inden for 10 min :roll:

Vi skal bare score - og så er den afgjort.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

nej nej vi vinder rolig nu tro på det :smile:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 19 gæster