Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Alcantara »

Blaugrana92 skrev:I øvrigt så jeg lige at den gode Kassow-Rossing havde været i gang igen, med et af de dummeste og mest håbløse, og i øvrigt mindst underbyggede, postulater, jeg til dato har set:

Du ser Messi filme hver kamp han får 90 minutter på banen.

Jamen altså ... det eneste der fungerer her er en facepalm. Eller nej. Double facepalm. Quintuple facepalm er nok egentlig bedst. Selvom det nok ikke kan gøre det.
Trolling, når det er allerbedst.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Alcantara skrev:Trolling, når det er allerbedst.
Ja, hvis det da bare var. Som Brombi siger er det desværre ikke bare trolling. Sådan er han bare. Også inde på madridista.dk. Tabt bag en vogn, hvis man skal sige det på en pæn måde. ;-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Som verdens bedste målmand i verdens mægtigste klub er Iker Casillas vant til lidt af hvert.
Hvorfor er det kun den hjemmeside der kan finde på at skrive sådan noget. Selvom fcbarcelona.dk er en barca side, så forholder de sig sgu da tilnærmelsesvis jordnære og objektive. Jezus..!
http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=16165

dobbelt konfekt hahaha.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Siden de nu er verdens mægtigste klub, kunne de så ikke bruge noget af denne overvældende magt til at kurere AIDS, stoppe krige eller lignende?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Ja, hvor var Real Madrid eksempelvis i rumkapløbet?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

klogfyr skrev:
Ferguson gjorde Aberdeen til skotske mestre 3 gange, vandt uefa cup winner's cup i 83 over real madrid og uefa super cup, så Ferguson har også bevist sig hos andre klubber. Derimod bliver Arrigo Sacchi stadig nævnt som en af verdens bedste trænere, selvom han kun opnåede succes med Milan.

Jeg er nu heller ikke af den mening, at Pep er den bedste træner gennem historien, det mener jeg, Ferguson er. Jeg mener dog, at Pep er verdens bedste træner lige nu.
Ja det er netop pointen, han er verdens bedste traener p.t, men han kan selvfoelgelig ikke kaldes for den bedste nogensinde. Den bedste traener i historien er efter min mening Sir Alex Ferguson, men med de resultater som Pep har sagt, og maaden han har udspillet storetraenere betyder at han er den bedste.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

JonasV skrev:Ja, hvor var Real Madrid eksempelvis i rumkapløbet?
Det indlæg skal da vist printes og i ramme - første gang, at Brombi gider at give nogen thumbs-up.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Mander skrev:
JonasV skrev:Ja, hvor var Real Madrid eksempelvis i rumkapløbet?
Det indlæg skal da vist printes og i ramme - første gang, at Brombi gider at give nogen thumbs-up.
Det var jo et sjældent sjovt indlæg :)

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Det er rigtig Jbninc nok der var bøvl med Deco og Ronaldinho, det var jo derfor de ikke blev i klubben. Hvad Morinho ville med Deco-manden ved jeg ikke, men det var hvad den tidligere vice-pæsident-fætter udlagde fra den daværende "job-samtale". Så den skulle være god nok(tror sgu også han fejler).

Hvad du mangler at se fra Pep, må du som sagt helt selv gå og rode med. Kan se du har defineret nogle målsætninger udfra Morinho og Fergusons karriere og fine by me, men jeg deler ikke din opfattelse.
Synes Pep har vist hvad han kan på tre et halvt år, han er ikke blevet adlet som Ferguson blev efter hans første CL, eller kalder sig selv "special", som Morinho gjorde efter et år sammen med den engelske presse.

Pep passer bare sit job, og det trækker åbenbart ned på hans præstationer, at han har gode spillere. Ferguson og Morinho havde så også henholdsvist Scholes, Giggs, Becham, Crisiano Ronaldo, Keane, Ferdinand og Deco, Carvalho, Snejder, Eto'o, Maicon da de vandt deres to CL titler(som vores man vandt på tre år). Det trækker åbenbart bare op?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:
Mander skrev:
JonasV skrev:Ja, hvor var Real Madrid eksempelvis i rumkapløbet?
Det indlæg skal da vist printes og i ramme - første gang, at Brombi gider at give nogen thumbs-up.
Det var jo et sjældent sjovt indlæg :)
En utvivlsom ære.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lol! Granada har lige udlignet i kampen mod Real Madrid.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

FCBarcelonaChr skrev:Lol! Granada har lige udlignet i kampen mod Real Madrid.
Lur mig ikke om Real vinder kampen ;)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det gør de nok til sidst. Men havde bare slet ikke troet at Granada ville score.
De havde jo næsten ikke haft en eneste chance, lige indtil de scorede til 1-1.

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

og så siger de skide pustas at dommerne altid er imod dem ramos skulle fandme ud for det svineri der.
han er syg i hovedet.
granada skal nok få et par chancer mere,om de så kan score et mål mere må tiden jo vise.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Jeg ærgrer mig så meget, at Real slog United i købet af Raphael Varane. Han er sgu et stort forsvarstalent.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster