FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Fordi du finder et klip hvor han ikke ligger ned, så burde jeg skifte mening?
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Fordi du finder et klip hvor han ikke ligger ned, så burde jeg skifte mening?
Skifter du mening, hvis jeg finder to klip til?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:Fordi du finder et klip hvor han ikke ligger ned, så burde jeg skifte mening?
Skifter du mening, hvis jeg finder to klip til?
Jeg smider endnu et oveni puljen.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vilanova doesn't want to buy a centre forward this summer. He counts on Barcelona B forward Jean-Marie Dongou (18) for the future. [md]

What?! Jeg troede at tito kun ville købe dyre spillere og skide på la masia drengene.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Vilanova doesn't want to buy a centre forward this summer. He counts on Barcelona B forward Jean-Marie Dongou (18) for the future. [md]

What?! Jeg troede at tito kun ville købe dyre spillere og skide på la masia drengene.
:lol: :lol: :lol: :lol:

Ej come on! Jeg ved du vil gå langt for at forsvare Tito, men Dongou er meget laaaangt fra førsteholdet, det er ikke ham man skal bruge som eksempel. Man køber ikke en centerforward, fordi man åbenbart ikke vil spille med en decideret centerforward.

Hvis man skal modbevise påstanden om, at Tito ikke satser på talenter, så skal man tage de talenter der skulle rykkes eller dem der allerede er en del af førsteholdet, og se på deres udvikling.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Vilanova doesn't want to buy a centre forward this summer. He counts on Barcelona B forward Jean-Marie Dongou (18) for the future. [md]

What?! Jeg troede at tito kun ville købe dyre spillere og skide på la masia drengene.
:lol: :lol: :lol: :lol:

Ej come on! Jeg ved du vil gå langt for at forsvare Tito, men Dongou er meget laaaangt fra førsteholdet, det er ikke ham man skal bruge som eksempel. Man køber ikke en centerforward, fordi man åbenbart ikke vil spille med en decideret centerforward.

Hvis man skal modbevise påstanden om, at Tito ikke satser på talenter, så skal man tage de talenter der skulle rykkes eller dem der allerede er en del af førsteholdet, og se på deres udvikling.
Den eneste grund til at jeg "går langt" for at forsvare tito er at manden bliver angrebet fra alle sider. Og her får vi at vide at han ikke vil købe en dyr angriber fordi han regner med dongou for fremtiden hvilket lidt modbeviser alle de teser som omhandler at han kun tænker på succes nu og vil gøre alt for at købe sig til dette. Så kan det godt være at dongou er langt fra første holdet men han er tiltænkt en rolle i fremtiden. Han bliver set som fremtidens plan b.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Ok, nu gør jeg det mere klart for dig. Nu er jeg ikke en af dem, der angriber ham for at være galactico indkøn liderlig, men folk der kritiserer ham vil jo netop sige, at han har køb en pisse dyr angriber i dette transfervindue. Ja en angriber til hele 57 millioner euro.

Dongou eksempel er bare ikke godt nok at tage op. Manden er ikke rigtig i overvejelser til førsteholdet, før næste sæson. Han skal spille på b-holdet, grunden til Tito og den øvrig ledelse ikke vil købe flere angribere, eller en centerforward ala Lewandowski/Cavani/Gomez u name it, er at de mener der ikke er brug for det.

Med andre ord, jeg tror ikke Tito har samme opfattelse af plan b og c som de fleste fans, der mener at en plan B for Barca skal bestå af høje indlæg, lange bold og en angriber på 1.85+, der bare bomber mål ind.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Ok, nu gør jeg det mere klart for dig. Nu er jeg ikke en af dem, der angriber ham for at være galactico indkøn liderlig, men folk der kritiserer ham vil jo netop sige, at han har køb en pisse dyr angriber i dette transfervindue. Ja en angriber til hele 57 millioner euro.

Dongou eksempel er bare ikke godt nok at tage op. Manden er ikke rigtig i overvejelser til førsteholdet, før næste sæson. Han skal spille på b-holdet, grunden til Tito og den øvrig ledelse ikke vil købe flere angribere, eller en centerforward ala Lewandowski/Cavani/Gomez u name it, er at de mener der ikke er brug for det.

Med andre ord, jeg tror ikke Tito har samme opfattelse af plan b og c som de fleste fans, der mener at en plan B for Barca skal bestå af høje indlæg, lange bold og en angriber på 1.85+, der bare bomber mål ind.
Jeg ved godt at du ikke er en af dem der angriber ham. Og hvis man vil kritisere ham for at forstærke vores hold med verdens største talent så må de stå for egen regning.

Jeg må have læst artiklen forkert. Som jeg læser det så skal han spille for barca b men han vil få lidt chancer på førsteholdet. Altså nogle cdr kampe osv. Han vil altså være titos projekt ligesom pep tog forskellige spillere op på førsteholdet.

For mig er plan b at man spiller med en decideret angriber fremfor en falsk 9'er. Og når jeg siger en angriber så mener jeg en eto'o type. VI skal ikke spille med høje indlæg men det ville være nyttigt at have en klog angriber der kan løbe dybt osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Mundo Deportivo reports Tito Vilanova doesn't want to sign a striker and give more chances to Dongou, a La Masia pearl (RafaelH117).

Det er sådan jeg ser det. Udgangspunkt på b holdet men med chancer på førsteholdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Neymar er en angriber, Villa var en angriber, også en Eto´o type. Tito nævnte slet ikke Dongou på sit pressemøde, men han afviste at købe en centerforward, for det var der ikke brug for ifølge ham.

Han gjorde det også klart, at det ikke var 4-5 spillere han ville have, sådan som aviserne skrev efter sæsonafslutning. Han sagde de aftalte på mødet i New York, at de skulle gå efter Neymar og en CB. Den ene har de købt, den anden arbejder de på og er langt fremme i den mission, sagde han.

Intet om Dongou eller behov for plan b og Dongou.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Neymar er en angriber, Villa var en angriber, også en Eto´o type. Tito nævnte slet ikke Dongou på sit pressemøde, men han afviste at købe en centerforward, for det var der ikke brug for ifølge ham.

Han gjorde det også klart, at det ikke var 4-5 spillere han ville have, sådan som aviserne skrev efter sæsonafslutning. Han sagde de aftalte på mødet i New York, at de skulle gå efter Neymar og en CB. Den ene har de købt, den anden arbejder de på og er langt fremme i den mission, sagde han.

Intet om Dongou eller behov for plan b og Dongou.
ja de er begge angribere men blev/bliver brugt på kanten. Det skal dongou ikke. Han skal spilles som decideret angriber og derfor plan b. Men det er MD der skriver det og ved ikke om man skal stole på det. Det eneste jeg tager ud fra dette er at tito også vil satse på unge spillere så længe at disse er gode nok. Om det holder ved jeg ikke men jeg håber det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.sport.es/es/noticias/barca/b ... po-2510830

Tito har taget 11 ungdomsspillere op på førsteholdet for at træne med og blive set an. Lad os håbe der er nogle nye stjerner iblandt dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Picture: Vilanova with new staff members Melero (scout), Rubi (assistant) and Torras (scout) #fcblive [fcb]
Hvad sker der for maven?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Picture: Vilanova with new staff members Melero (scout), Rubi (assistant) and Torras (scout) #fcblive [fcb]
Hvad sker der for maven?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Picture: Vilanova with new staff members Melero (scout), Rubi (assistant) and Torras (scout) #fcblive [fcb]
Hvad sker der for maven?
:lol: :lol: :eek: :eek:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster