Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Det virker for mig som om, at Mou i noget tid har opgivet La Liga, og satser totalt på CL-triumf efter at have indset, at Barca er for stærke i ligaen. IMO virker det sådan for mig, hvilket i min verden er dumt. Ligatitlen er altid det vigtigste i mine øjne, når man spiller i de store ligaer.

Pepe, Xabi, Marcelo, Benzema og Ronaldo var ikke med. Pepe kom dog senere ind.

Igen og igen siger jeg det. Real uden Xabi Alonso er bare et helt andet hold.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

NO FOCKING WAY!!!!! HAHAHA, Nemlig, at det er Preciado der stopper tolkens rekord er da for skægt!

Det er nærmest bedre at et lille hold stopper Real Madrid...alle ved jo alligevel at Barca med overvægt i sandsynlighed ville slå Real Madrid på Bernabeu any day eller hvilket som helst andet hold på dets hjemmebane som Mourinho er træner for.

@#23 - Jeg tror absolut ikke at Mourinho har opgivet, hvad er det for noget at sige, det er i hans højeste interesse i det mindste at presse Barcas såkaldte smalle trup så længe som muligt, og så vil det være det første hold han har været træner for hvor han ikke bliver mester, hvis altså Barca bliver mestre i år. Det vil gør ONDT på ham, believe it! Mesterskabet er det ultimative statement for at man har været det overlegne hold i det pågældende land gennem sæsonen. CHL har meget med held og dagsform at gør samt hvem man møder hvornår.

Hvis Barca vinder i aften så kan vi nærmest sparer spillere, i hvert fald tage den med ro, imod Madrid på Bernabeu og stadig næsten være sikker på mesterskabet.

...MEN vi har absolut ikke vundet endnu, nu SKAL vi lukke mesterskabet! En sejr i aften og så på Bernabeu og lyset er definitivt slukket for de hvide!

P.s. Wikipedia er allerede blevet opdateret ;-)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

At påstå vi kan/vil spare spillere på Bernabeu, er muligvis det mest naive postulat jeg har set i min tid på forum. Det mener du ikke vel?...

Selvfølgelig tror jeg på at vi med vores kampprogram efter Villareal kampen står med de bedste kort på hånden. Men vi har altså set vi kan tabe til et hold som Hercules på en rigtig skidt dag... Intet er sikkert før forspringet er stort nok. Mourinho mente før denne kamp, at hvis den var tabt, så røg mesterskabet... Nu står han med et forklaringsproblem, fordi at opgive mesterskabet 5 eller 8 point forspring med stadig mange runder.. er yderst uprofessionelt, og må simpelthen ikke ske.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

@ Rummenigge.

Jeg vil gerne erkende, at jeg kan tage fejl, men det virker bare sådan lidt på mig, at Mou i en længere periode virker til at have opgivet ligatitlen.

Og ja, CL er jo for det meste en blanding af meget held og meget kunnen, hvorimod ligatitler er bare baseret på godhed. Det er jo ikke heldigt at vinde et mesterskab over 38 kampe.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:Det virker for mig som om, at Mou i noget tid har opgivet La Liga, og satser totalt på CL-triumf efter at have indset, at Barca er for stærke i ligaen. IMO virker det sådan for mig, hvilket i min verden er dumt. Ligatitlen er altid det vigtigste i mine øjne, når man spiller i de store ligaer.

Pepe, Xabi, Marcelo, Benzema og Ronaldo var ikke med. Pepe kom dog senere ind.

Igen og igen siger jeg det. Real uden Xabi Alonso er bare et helt andet hold.
Hvad får dig til at sige det? Alt andet peger jo i retning af, at det netop ikke er tilfældet? Han har f.eks altid stillet med det stærkeste opstilling, og mange af de samme spillere har spillet i ligaen. Det virker derfor usandsynligt, at han skulle have opgivet La Liga, når afstand ikke har været større end de 5-7 point.

Jeg tror heller ikke du kender noget til Real Madrid, når du finde på at skrive sådan noget.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:Det virker for mig som om, at Mou i noget tid har opgivet La Liga, og satser totalt på CL-triumf efter at have indset, at Barca er for stærke i ligaen. IMO virker det sådan for mig, hvilket i min verden er dumt. Ligatitlen er altid det vigtigste i mine øjne, når man spiller i de store ligaer.

Pepe, Xabi, Marcelo, Benzema og Ronaldo var ikke med. Pepe kom dog senere ind.

Igen og igen siger jeg det. Real uden Xabi Alonso er bare et helt andet hold.
Hvad får dig til at sige det? Alt andet peger jo i retning af, at det netop ikke er tilfældet? Han har f.eks altid stillet med det stærkeste opstilling, og mange af de samme spillere har spillet i ligaen. Det virker derfor usandsynligt, at han skulle have opgivet La Liga, når afstand ikke har været større end de 5-7 point.

Jeg tror heller ikke du kender noget til Real Madrid, når du finde på at skrive sådan noget.
Den sidste bemærkning hører ikke hjemme, Visca. Sæt nu lige tidligere tiders betaljer til side. Manden snakker om Mourinho og ikke Real Madrid.

Jeg tror dog som sagt heller ikke på, at han har opgivet ligaen.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Daluigi skrev:At påstå vi kan/vil spare spillere på Bernabeu, er muligvis det mest naive postulat jeg har set i min tid på forum. Det mener du ikke vel?...

Selvfølgelig tror jeg på at vi med vores kampprogram efter Villareal kampen står med de bedste kort på hånden. Men vi har altså set vi kan tabe til et hold som Hercules på en rigtig skidt dag... Intet er sikkert før forspringet er stort nok. Mourinho mente før denne kamp, at hvis den var tabt, så røg mesterskabet... Nu står han med et forklaringsproblem, fordi at opgive mesterskabet 5 eller 8 point forspring med stadig mange runder.. er yderst uprofessionelt, og må simpelthen ikke ske.
Jamen Daluigi, du ved da godt at alle undtagen dig på dette forum er fuldstændig inhabile og ultra naive. Det er da logik for perlehøns.

..og bare slap af, Pep og spillerne læser ikke med på forum, de er så vidt jeg ved ikke så gode til dansk, så de skal nok kæmpe til sidste mand, selvom vi skulle begynde at fejre mesterskabet idag :wink:
Senest rettet af rummenigge lør apr 02, 2011 9:19 pm, rettet i alt 2 gange.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Jeg siger, at det virker sådan. Ikke at det ER sådan, men at det er sådan, ejg har det, især når man tænker på, at Barca fortsætter med at skovle point ind, og at Real engang i mellem lige dummer sig.

Læg dernæst, at det er efterhånden 9 år siden, at Real vandt CL, plus at Mourinhos taktiske evner kommer for alvor til udtryk i knockout-kampe.

Men igen, det er hvordan jeg ser det. At CL måske harm ere betydning end ligaen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi"Visca El Barca""# 23"]Det virker for mig som om, at Mou i noget tid har opgivet La Liga, og satser totalt på CL-triumf efter at have indset, at Barca er for stærke i ligaen. IMO virker det sådan for mig, hvilket i min verden er dumt. Ligatitlen er altid det vigtigste i mine øjne, når man spiller i de store ligaer.

Pepe, Xabi, Marcelo, Benzema og Ronaldo var ikke med. Pepe kom dog senere ind.

Igen og igen siger jeg det. Real uden Xabi Alonso er bare et helt andet hold.

Hvad får dig til at sige det? Alt andet peger jo i retning af, at det netop ikke er tilfældet? Han har f.eks altid stillet med det stærkeste opstilling, og mange af de samme spillere har spillet i ligaen. Det virker derfor usandsynligt, at han skulle have opgivet La Liga, når afstand ikke har været større end de 5-7 point.

Jeg tror heller ikke du kender noget til Real Madrid, når du finde på at skrive sådan noget.
Den sidste bemærkning hører ikke hjemme, Visca. Sæt nu lige tidligere tiders betaljer til side. Manden snakker om Mourinho og ikke Real Madrid.


Jeg tror dog som sagt heller ikke på, at han har opgivet ligaen.
Tidligere tiders bataljer? Hvad mener du med det? Om en anden havde skrevet det som han skrev, så havde mit svar været det samme. Man kender ikke noget til Real Madrid, hvis man tror at deres træner opgiver mesterskabet lang tid før sidste spillerunde.

Og ja han snakker om oversætteren, men er han ikke Real Madrid træner, og er det ikke Reals chancer han snakker om?
Senest rettet af Visca El Barca lør apr 02, 2011 9:24 pm, rettet i alt 1 gang.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:Jeg siger, at det virker sådan. Ikke at det ER sådan, men at det er sådan, ejg har det, især når man tænker på, at Barca fortsætter med at skovle point ind, og at Real engang i mellem lige dummer sig.

Læg dernæst, at det er efterhånden 9 år siden, at Real vandt CL, plus at Mourinhos taktiske evner kommer for alvor til udtryk i knockout-kampe.

Men igen, det er hvordan jeg ser det. At CL måske harm ere betydning end ligaen.
Jeg ved at det er dig der har det sådan, jeg skriver blot, at der ikke er meget logik i den påstand. Ja Barca er stærke, men det vil da være yderst mærkværdigt at nærmest forære mesterskabet til Barca eller opgive mesterskab på et tidspunkt, hvor Barca har sat point til og skal spille nogle svære kampe. Selvfølgelig er C.L vigtig for Real, men husk på at Real før har fyret en træner, efter en C.L triumf fordi ligaen ikke blev vundet. Ligaen betyder meget for "kongeklubben", især hvis det er rivalen fra Katalonien som er ens direkte modstander og har vundet ligaen to år i træk.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

rummenigge skrev:
Daluigi skrev:At påstå vi kan/vil spare spillere på Bernabeu, er muligvis det mest naive postulat jeg har set i min tid på forum. Det mener du ikke vel?...

Selvfølgelig tror jeg på at vi med vores kampprogram efter Villareal kampen står med de bedste kort på hånden. Men vi har altså set vi kan tabe til et hold som Hercules på en rigtig skidt dag... Intet er sikkert før forspringet er stort nok. Mourinho mente før denne kamp, at hvis den var tabt, så røg mesterskabet... Nu står han med et forklaringsproblem, fordi at opgive mesterskabet 5 eller 8 point forspring med stadig mange runder.. er yderst uprofessionelt, og må simpelthen ikke ske.
Jamen Daluigi, du ved da godt at alle undtagen dig på dette forum er fuldstændig inhabile og ultra naive. Det er da logik for perlehøns.

..og bare slap af, Pep og spillerne læser ikke med på forum, de er så vidt jeg ved ikke så gode til dansk, så de skal nok kæmpe til sidste mand, selvom vi skulle begynde at fejre mesterskabet idag :wink:
At blive pigesur klær dig ikke. Ikke synderligt brugbart indlæg. Men du holder fast i, at vi kan "slappe af mod Real Madrid"?.. For ja, det er godt nok naivt at tro at man allerede nu kan fejre mesterskabet, fan som spiller.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Daluigi skrev:
rummenigge skrev:
Daluigi skrev:At påstå vi kan/vil spare spillere på Bernabeu, er muligvis det mest naive postulat jeg har set i min tid på forum. Det mener du ikke vel?...

Selvfølgelig tror jeg på at vi med vores kampprogram efter Villareal kampen står med de bedste kort på hånden. Men vi har altså set vi kan tabe til et hold som Hercules på en rigtig skidt dag... Intet er sikkert før forspringet er stort nok. Mourinho mente før denne kamp, at hvis den var tabt, så røg mesterskabet... Nu står han med et forklaringsproblem, fordi at opgive mesterskabet 5 eller 8 point forspring med stadig mange runder.. er yderst uprofessionelt, og må simpelthen ikke ske.
Jamen Daluigi, du ved da godt at alle undtagen dig på dette forum er fuldstændig inhabile og ultra naive. Det er da logik for perlehøns.

..og bare slap af, Pep og spillerne læser ikke med på forum, de er så vidt jeg ved ikke så gode til dansk, så de skal nok kæmpe til sidste mand, selvom vi skulle begynde at fejre mesterskabet idag :wink:
At blive pigesur klær dig ikke. Ikke synderligt brugbart indlæg. Men du holder fast i, at vi kan "slappe af mod Real Madrid"?.. For ja, det er godt nok naivt at tro at man allerede nu kan fejre mesterskabet, fan som spiller.
Hehe, der skal mere til før jeg bliver "pigesur", jeg morede mig mere over dit kontante udbrud og særlige evner til at misforstå indlæg og mangel på at komme folk herinde tvivlen til gode.

Jeg ved ikke om du er her på forum idag for at misforstå indlæg med vilje eller om du bare er træt. Hvornår har jeg skrevet at "jeg tror at vi sparer spillere imod Real Madrid"?????

Jeg skriver med et implicit "hypotetisk set" at selv hvis vi sparede spillere så vil vi vinde mesterskabet. Dermed ikke sagt at jeg tror Pep nogensinde vil gøre det. Dog ville det være mega overskudsagtigt hvis vi gjorde, og endnu mere ydmygende hvis vi så vandt 8)

Som jeg også skriver senere, nu synes jeg vi skal lukke ligaen ved at vinde på El Madrigal og senere på Bernabeu.

Lige et tip til at bevare den gode atmosfære herinde, prøv at komme folk tvivlen til gode inden du begynder at hagle os "naive" ned. Beklager hvis jeg virkede sur, men det er jeg ikke og sætter iøvrigt pris på dine bidrag herinde selvom vi nogle gange er uenige :)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

"Tvivlen til gode"... Der er jo ikke den store tvivl at hente, når man ordret kan læse hvad du skriver. At du så ikke formulerer dig hensigtsmæssigt i forhold til dit budskab, er ikke så meget mit problem. Men jeg medgiver dig, at ordet naiv kan virke stødende. Jeg stiller mig dog stadig uforstående overfor en sætning der siger,a t vi nu kan tillade os at slappe mere af mod Real....

Om vi så førte ligaen med 30 point, så giver alle spillerne sig mere end i nogen anden kamp når det kommer til El Classico. Det burde du vide, og derfor brugte jeg ordet naiv, som jeg beklager hvis du føler dig stødt. Det var ikke min hensigt at angribe dig som bruger, nærmere denne ene sætning

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Daluigi skrev:"Tvivlen til gode"... Der er jo ikke den store tvivl at hente, når man ordret kan læse hvad du skriver. At du så ikke formulerer dig hensigtsmæssigt i forhold til dit budskab, er ikke så meget mit problem. Men jeg medgiver dig, at ordet naiv kan virke stødende. Jeg stiller mig dog stadig uforstående overfor en sætning der siger,a t vi nu kan tillade os at slappe mere af mod Real....

Om vi så førte ligaen med 30 point, så giver alle spillerne sig mere end i nogen anden kamp når det kommer til El Classico. Det burde du vide, og derfor brugte jeg ordet naiv, som jeg beklager hvis du føler dig stødt. Det var ikke min hensigt at angribe dig som bruger, nærmere denne ene sætning
Fortsæt du bare med flueknepningen, men hvis du går tilbage og ser hvad jeg har skrevet så har du citeret mig forkert. At jeg ikke formulerer mig knivskarpt hver gang er jeg ikke bleg for at indrømme, men nu har jeg forklaret hvad jeg mente og skal vi ikke bare lade det være ved dét.

Hvis du mener det er vigtigt at koge mere suppe på den her så er du velkommen til at sende en PB eller lave et nyt indlæg, men ellers har jeg ikke mere at sige til den her diskussion og bare glæde mig over en perfekt weekend.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Det er egentlig værd at bemærke, at Real og Mourinho ikke har disket op med latterlige undskyldninger som sædvanlig....

Det er iøvrigt en underlig tendens de har med altid at være ultra arrogante inden et opgør og efter en sejr, alt imens man efter smertelige nederlag tit krediterer modstanderne for fint spil. Måske de skulle lærer at respektere alle deres modstandere før en kamp istedet for efter den?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster