FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

I er klar over at Puyol er lige som Maldini og kan blive ved med at spille til han bliver 40.
Og han er snart klar igen og vil være i topform.
MDCCCXCIX

sonnybarca

Re: FC Barcelona

Indlæg af sonnybarca »

Selvfølgelig skal vi hente en central forsvarspiller. Hvis man helt seriøst mener at Adriano kunne være et alternativt, er vi simpelthen blevet for arrogante som følge af de sidste 4 års dominans. Ligeledes var det for arrogant at tro at vi kunne hente Thiago Silva til noget der bare ligner en fair pris.

Faktum er, at man har haft hele 2 år til at finde en forsvarspiller der kan passe ind på holdet og hvis man ikke har fundet alternativer til Thiago Silva (som man skulle have set bort fra da han skiftede til PSG) er det simpelthen for pissedårligt.

Og ja, der er masser forsvarsspillere derude, som er bedre end Adriano. Vi kunne jo starte med dem, hvis primære position er central forsvarsspiller, i stedet som folk som spiller kant, midtbane og hvad bliver det næste, Alexis i det centrale forsvar, fordi han arbejder hårdt?

Det har været åbenlyst for alle og enhver, i snart 2 sæsoner nu, at der skal en ny mand til i det forsvar. Jeg gruer virkelig for den kommende sæson, hvis ikke det sker.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

@sonnybarca

Vi skal ikke have nogen til forsvaret. Ingen kan spille i Barca, fordi det er alt for vanskeligt. Kig bare på Chrygrynskiy, Henrique og Caceres. Vi skal bare omskole en DM eller en venstreback til forsvaret, så skal det nok gå.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

... og derfor skal enhver Arsenal-fan, der græder over at vi 'huggede' Cesc, bare holde kæft og hoppe ned i et dybt hul.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Hvis jeg var Arsenal fan, ville jeg nok ærgre mig over, at trænerteamet ikke prøver at bygge holdet op omkring spillere som ikke smutter videre til de næste store. Det var nærmest selvskrevet, at kaptajnen og spilleren Arsenal var bygget op omkring, ville vende tilbage til Barcelona. Hvis de to spillere gør det godt, vender de med sikkerhed også tilbage.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Hvornår fanden laver de det om, så spanske klubber også må tilbyde kontrakter til yngre spillere?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Var det ikke noget med, at de snart ville gøre det. Der var i hvert fald noget om det, men ved ikke, om det bliver fra næste sæson af eller senere.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Jeg synes efterhånden, at Barça snart burde begynde at rippe Arsenals akademi for deres talenter.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Pressekonf kl 13 vedr. Abidal

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Viser en kanal finalen i Den Catalanske Cup i aften mod Espanyol??
Possible line-up (vs Espanyol): Pinto - Balliu SergiGomez Mascherano Adriano - Xavi Song SergiRoberto - Pedro Cesc Rafinha
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Jeg forstår ikke hvorfor Tito får lov at fortsætte hvis ikke Abidal gør. Tito er jo langt fra 100%. Abidal er trods alt vendt tilbage fuldstændigt. Baseret på hans ydeevne de gange han har fået chancen her i foråret har han gjort det ganske fint. Det skader da holdet meget mere at have en træner, der er fraværende i tide og utide frem for at have en spiller som Abidal, der måske - måske ikke - er 100% hvor han var før kræften rent fysisk.
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Skydefinten skrev:Viser en kanal finalen i Den Catalanske Cup i aften mod Espanyol??
Possible line-up (vs Espanyol): Pinto - Balliu SergiGomez Mascherano Adriano - Xavi Song SergiRoberto - Pedro Cesc Rafinha
Desværre..

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Brombi skrev:
Skydefinten skrev:Viser en kanal finalen i Den Catalanske Cup i aften mod Espanyol??
Possible line-up (vs Espanyol): Pinto - Balliu SergiGomez Mascherano Adriano - Xavi Song SergiRoberto - Pedro Cesc Rafinha
Desværre..
Mon ikke at man kan finde et stream? Spilles den på Conellà-El Prat?

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Culé »

In case at der var nogen herinde der ikke havde set det, vil jeg da lige poste linket til unisports tur til Barcelona med fokus på Barca opdelt i 3 afsnit. Ganske spændende så tæt man kommer på træning osv.


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster