Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Valdééés »

Blaugrana92 skrev:
BarcaStuff skrev:Madrid radio station Cope apologizes for saying Barcelona works with dubious doctors and points at Real Madrid as their source.
Hehe, deres kilde er de tilsyneladende ikke bange for at afsløre! ;)
Super, sådan en lidt "hvis vi går ned i flammer, skal i eddersateme med" agtig holdning

LuisEnrique

Re: Real Madrid

Indlæg af LuisEnrique »

hvor er det dog utrolig lavt at bare fordi man er god, så blir man straks mistænkt for det ene og det andet.. håber barca sagsøger den station og en gang for alle lukker denne sag.. Real Madrid går kun med på påstanden for at skabe splid og ustabilitet i barca. Meget lavt niveau de hvide er gået ned på.. ufint spil at de tyr til disse ufine metoder.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Piqué skrev:Today we have an anti-doping control by UEFA.. What a coincidence..! Moc moc!
:roll:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Ha ha, det er så fedt af Piqué.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Lige lidt underholdning fra en bitter real-fan, som har ondt i røven over vores åbenlyse dominans og popularitet i fodboldverden:
Men hvad sker der lige med det her Barcelona-røv-slikkeri under den her lodtrækning? Fatter de her idioter ikke, at der sidder 7 andre klubber og deres fans, og ser den her lodtrækning?

"We all saw Barcelona entertain Arsenal", "I hope Spurs don't meet Barcelona!", "Nobody wants to meet Barcelona, hohoho", "Barcelona might be the greatest club ever", "It's a privilege to be on the same pitch with Messi", "Kommentator: Messi er topscorer i La Liga".. Altså helt ærligt, hvad med de 7 andre klubber, der tænder kanalen og bare skal høre på de her idioter slikke Barcas røv. Helt ærligt mand. Latterligt.

Iraqi-Culé

Re: Real Madrid

Indlæg af Iraqi-Culé »

Folk der ikke indser virkeligheden

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Gary Lineker sagde jo bare hvad han mente? Altså hvorfor forskåne folk fra sin mening ... når man ligeså godt bare kan sige den? Han er i øvrigt herre nice, ham Gary! :D

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Gary Lineker sagde jo bare hvad han mente? Altså hvorfor forskåne folk fra sin mening ... når man ligeså godt bare kan sige den? Han er i øvrigt herre nice, ham Gary! :D
Han sagde vel hvad folk havde fortalt ham. Men det er da klart det gør ondt for dem at høre, alle mener vi er verdens bedste hold.

Lionel Messi

Re: Real Madrid

Indlæg af Lionel Messi »

Sidst Atletico vandt over Real Madrid på Vicente Calderon var i 1999. Håber dog at det er noget andet idag. De er lidt trætte efter Lyon-kampen og Ronaldo er meget tvivlsom. Så håber på en 2-1 sejr.

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Lionel Messi skrev:Sidst Atletico vandt over Real Madrid på Vicente Calderon var i 1999. Håber dog at det er noget andet idag. De er lidt trætte efter Lyon-kampen og Ronaldo er meget tvivlsom. Så håber på en 2-1 sejr.
Jeg tror de tager noget sødt undertøj på og lader sig voldtage som de plejer... :x

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

BarçaDK skrev:
Lionel Messi skrev:Sidst Atletico vandt over Real Madrid på Vicente Calderon var i 1999. Håber dog at det er noget andet idag. De er lidt trætte efter Lyon-kampen og Ronaldo er meget tvivlsom. Så håber på en 2-1 sejr.
Jeg tror de tager noget sødt undertøj på og lader sig voldtage som de plejer... :x
Ja, var det ikke i CdR At. M lagde op til det helt store da RMd kom på besøg, men At. M var slet ikke i gear til noget som helst.

Jeg tror Rmd vinder meget overbevisende med 3 eller 4 - 0

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

SpillerSomMESSI skrev:
BarçaDK skrev:
Lionel Messi skrev:Sidst Atletico vandt over Real Madrid på Vicente Calderon var i 1999. Håber dog at det er noget andet idag. De er lidt trætte efter Lyon-kampen og Ronaldo er meget tvivlsom. Så håber på en 2-1 sejr.
Jeg tror de tager noget sødt undertøj på og lader sig voldtage som de plejer... :x
Ja, var det ikke i CdR At. M lagde op til det helt store da RMd kom på besøg, men At. M var slet ikke i gear til noget som helst.

Jeg tror Rmd vinder meget overbevisende med 3 eller 4 - 0
Enig, men jeg forstår simpelthen ikke Atletico.... At de ikke ÉN F*CKING GANG inden for de sidste... 12 år? Har taget sig sammen og kløet Real... På HJEMMEBANE, hvor de flere gange har givet os vældige problemer?

Underlig klub, men med et par nice sydamerikanere i angrebet!

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Jeg synes faktisk, at Atleico lader som om, de vil være med i aften :)

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Alchemist »

ærgeligt, at Real spiller med 12 mænd (dommeren) fock det er irriterende at se på!

Blaugrana97

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana97 »

Så...



... Nu gider jeg ikke se mere af den kamp.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster