Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Det var satme godt sparket ind af Benzema. 2-0. Tarveligt at Hercules sparer spillere. Dårlig stil.

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af j´♥ le foot »

Visca El Barca skrev:Nu har man jo snakket meget om oversætteren, og tit snakker man om hvor god en træner han er, og hvor meget han betyder for spillerene. Man siger faktisk tit, at han beskytter sine spiller, derfor bringer han sig selv i fokus i pressen. Et par stykker her har dog været inde på, at grunden til han altid er i fokus er simpel, han vil ikke dele rampelyset med andre.

En af hans gamle spillere Makelele, som havde et godt forhold til ham ellers, er kommer med nogle interessante udtalelser omkring hans tid i Chelsea og samarbejdet med Mourinho. Han siger bl.a
He forgot about the players and he just took all the credit for himself. No-one was allowed to be more famous than him.
Hele artiklen kan læses her. http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... -cruel-and
Helt enige med Makelele. Jeg tror at Tito Vilanova (assistenttræner) har sagt det samme omkring mourinho: "I can only imagine that a coach acts like this because he has not experienced the feelings of being a player. He wanted to be a player, but wasn't able to."

Hele artiklen kan læses her: http://www.tribalfootball.com/articles/ ... ho-1483731

Han har også sagt : "We cannot waste time with Mourinho, he is not the one who plays. Remember that he doesn't play nor has he ever played, football is about the players and coaches are only there to help,"

Kilde :http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ed-by-jose


Jeg tror simpelthen ikke at han beskytter sine spiller. jeg kan huske, bare som exemple, hvordan han reagerede da benzema, i sin værste krise i madrid, brændte en chance mod Zaragoza.
Billede

video : http://www.youtube.com/watch?v=vgvB0tKl ... r_embedded

Mourinho er en provokatør der har bruge for en masse opmærksomhed for at pleje sit Ego, og mange penge for at skabe succes, som Tito Vilanova har bemærket.

Billede
Senest rettet af j´♥ le foot man mar 14, 2011 3:05 pm, rettet i alt 1 gang.

Iraqi-Culé

Re: Real Madrid

Indlæg af Iraqi-Culé »

Real Madrid for meget mere ud af deres spillere og måske enda stærkere uden Ronaldo. Når han er med, så skal alt handle om ham. Mange bolde går til spild pga. ham. Når han ikke med, så er der eksempelvis flere bolde til Benzema, der, som han viste igår, viser sig at være klasse.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Iraqi-Culé skrev:Real Madrid for meget mere ud af deres spillere og måske enda stærkere uden Ronaldo. Når han er med, så skal alt handle om ham. Mange bolde går til spild pga. ham. Når han ikke med, så er der eksempelvis flere bolde til Benzema, der, som han viste igår, viser sig at være klasse.
De har spillet klart mere som et hold uden CR. Deres "naturlige" angribere spiller nu som angribere og midtbanen spiller som midtbane. Der er mere struktur i det på denne måde. De afslutter som hold ca lige så meget uden CR, blot er det ikke CR der står for 70% af afslutningerne. Sælg den taber til en Engelsk klub igen!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Det er godt nok en billig baggrund at konkludere det på - en kamp mod La Liga's dårligste udehold (det dårligste udehold jeg nogensinde har oplevet).

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:Det er godt nok en billig baggrund at konkludere det på - en kamp mod La Liga's dårligste udehold (det dårligste udehold jeg nogensinde har oplevet).
Det dårligste efter ManU måske :wink:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

zqa skrev:Det er godt nok en billig baggrund at konkludere det på - en kamp mod La Liga's dårligste udehold (det dårligste udehold jeg nogensinde har oplevet).
2 kampe! - Det er jo den eneste "pool" af eksempler vi har fra denne sæson uden CR.
I disse 2 kampe har RMD spillet mere som et hold.

Det er ikke en billig baggrund, det er konkluderet på baggrund af det de fleste ikke havde regnet med. Nemlig at RMD kunne spille "godt" og vinde uden CR. Jeg mener de har spillet mere komplet i de 2 kampe som et hold end mange andre hvor de også har vundet men ikke spillet som et hold.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

nu er mit spanske ikke det bedste, men nu vil Madrid have det spanske forbund til at indføre mere seriøse dopingkontroller bl.a. pga. barcelonas læger har et "tvivlsomt" omdømme.

http://www.sport.es/default.asp?idpubli ... cio_PK=803

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

De kæmper på alle fronter de kan, for at aflede opmærksomheden fra det faktum, at vi simpelthen bare er bedre end dem

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SirJonas »

Nå for satan da. Der er 10 spillerunder tilbage, og vi fører med 5 point. Real kan ikke nøjes med at stå á point med os, da vi har en 5-0 i bagagen som de umuligt kan tangere.
Jeg synes vi her på det seneste har haft et formdyk, og især de offensive kræfter har været tvivlsomme.
Men er det overhovedet realistisk at real man nå os?
Umiddelbart har real et betydeligt sværre kampprogram end os.

De to klubbers kamp-program er som følger:

Real Madrid hjemme: Sporting Gijón, Barcelona, Zaragoza, Getafe, Almería.
Real Madrud ude: Atlético Madrid, Ath. Bilbao, Valencia, Sevilla, Villarreal.

Barceloan hjemme: Getafe, Almería, Osasuna, Espanyol, Deportivo.
Barcelona ude: Villarreal, Real Madrid, Real Sociedad, Levante, Málaga.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

well medmindre der kommer store overraskelser, så ser jeg det kun som realistisk at vi kan tabe point i vores 2 næste udekampe, mens resten nok vindes. real derimod kan tabe point i hjemmekampen mod os og alle deres udekampe. Hvis vi vinder ude over Villarreal, så bliver vi mestre, det er jeg ikke et sekund i tvivl om.

LuisEnrique

Re: Real Madrid

Indlæg af LuisEnrique »

klogfyr skrev:nu er mit spanske ikke det bedste, men nu vil Madrid have det spanske forbund til at indføre mere seriøse dopingkontroller bl.a. pga. barcelonas læger har et "tvivlsomt" omdømme.

http://www.sport.es/default.asp?idpubli ... cio_PK=803
nu får alle klubber uventet besøg af dopingkontrollen, det sker hvert år og ingenting er fundet hos os.. det er bare endnu et tamt og ynkeligt forsøg fra de hvide at få os op i stolen.. det er ren mindgame.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Gad vide hvordan Real Madrids ledelse kan fastslå at vores læger har et tvivlsomt omdømme. Så vidt jeg er orienteret er Ricard Pruna faktisk ret højt respekteret.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Well det er jo ligemeget om, de har et tvivlsomt omdømme eller ej, nu er beskyldningen jo kommet ud. Medmindre radiostationen afslører deres kilder, hvilket de nok ikke gør, så kan real tillade sig at sætte alverdens rygter i gang. Selvom der intet hold er i rygterne, så bare beskyldningen er jo nok til at sætte os i dårligt lys og få en del mennesker til at tro, at vi helt klart doper vores spillere, men bare er gode til at skjule det. Barcas advokater kan måske sagsøge radiostationen, så den forhåbentlig får en lussing, der kan mærkes, men angående real, så kan jeg ikke se hvordan man kan straffe dem, medmindre kilderne bliver afsløret.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

klogfyr skrev:Well det er jo ligemeget om, de har et tvivlsomt omdømme eller ej, nu er beskyldningen jo kommet ud. Medmindre radiostationen afslører deres kilder, hvilket de nok ikke gør, så kan real tillade sig at sætte alverdens rygter i gang.
BarcaStuff skrev:Madrid radio station Cope apologizes for saying Barcelona works with dubious doctors and points at Real Madrid as their source.
Hehe, deres kilde er de tilsyneladende ikke bange for at afsløre! ;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster