Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hotnuk

Re: Real Madrid

Indlæg af Hotnuk »

# 23 skrev:Tyndt rødt kort, men hvis dommeren vurderer, at Casillas fælder ham, så er det røde kort på sin plads - så er der ikke mere i det.

Det her bliver 90 lange minutter for Real, hvilket kan tømme dem for kræfter mod Lyon, og måske grundlægge en ny katastrofe for Real, der dummer sig i CL igen. Kunne være sjovt.
Nu er Real Madrid så heldige at det første er i næste uge (d. 22. februar) de skal møde Lyon.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Hotnuk skrev:
# 23 skrev:Tyndt rødt kort, men hvis dommeren vurderer, at Casillas fælder ham, så er det røde kort på sin plads - så er der ikke mere i det.

Det her bliver 90 lange minutter for Real, hvilket kan tømme dem for kræfter mod Lyon, og måske grundlægge en ny katastrofe for Real, der dummer sig i CL igen. Kunne være sjovt.
Nu er Real Madrid så heldige at det første er i næste uge (d. 22. februar) de skal møde Lyon.
Nårh ja, forhelvede. CL har ændret format. Det kunne ellers have kostet problemer.

Og Marcelo til 1-0. Men fuck hvor er det pinligt og elendigt af Espanyol med 11 mand mod Reals 10, som endda tog en af deres offensive spillere ud, at de stadigvæk bliver tromlet ned af Real. Mand Jer forhelvede op!

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

# 23 skrev:Og Marcelo til 1-0. Men * hvor er det pinligt og elendigt af Espanyol med 11 mand mod Reals 10, som endda tog en af deres offensive spillere ud, at de stadigvæk bliver tromlet ned af Real. Mand Jer forhelvede op!
Jeg forstår ikke, hvorfor Espanyol ikke prøver på, at teste Real Madrids målmand. Han er normalt 3. valg og bør kunne rystes. Det kræver dog, at man tør andet end omstillinger.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Kameni plejer faktisk være en rigtig god målmand. Den her kamp er overhovedet ikke færdig endnu. Xabi Alonso bejler kraftigt til sit andet gule kort. Madrids målmand er meget grøn på det her niveau, så han skal simpelthen sættes under pres med bl.a. indlæg og langskud.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

OT: Vores baskethold Regal Barcelona har vundet spansk cup over Real Madrid 68:60 og er CAMPEONEEE 2011!!
Florentino kom for sent fordi han så finalen og er godt nok skuffet hehe

Hambarcaguten

Re: Real Madrid

Indlæg af Hambarcaguten »

tjaeh, der var jo så ikke offside..... Kæft hvor er det deprimerende at se espanyol spille så dårligt og være så umotiveret. Selv publikum er nærmest ligeglade med kampen. og de er endda en mand i overtal. skuffende.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madbassen »

Hold da op, hvor var Espanyol ringe....

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Jeg hader Espanyol! jeg hader dem langt mere end Real!! Kæft jeg hader dem! FOOOOCK :evil: :evil: :evil:

El Messias

Re: Real Madrid

Indlæg af El Messias »

Skandaløst og ufortjent at Espanyol ikke får et eneste point..
Total falliterklæring af MoURINho at skifte Özil ud med Diarra og Adebayor med Sergio Ramos. :mrgreen:
Senest rettet af El Messias man feb 14, 2011 12:02 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

De lægger sig som jeg sagde med vilje.. !!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Helt ærligt hvorfor hjælper de Real hver gang de mødes.
Holdkæft et lorte klub.
Jeg håber at Bilbao vinder over Mallorca imorgen så Putanyol kan vinke farvel til Euroleague.

næste 3 runder:
Barca - Bilbao
Real - Levante

Mallorca - Barca
Deportivo - Real

Valencia - Barca
Real - Malaga

Det ser skidt ud men vi kan også hente alle 3 point hvis spillet kører :wink:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Pieyanthikos skrev:Det hele kan vel kortes ned til, hvilke bevæggrunde man har til at holde med klubben. Er det pga. klubben, spillestil, spillere etc., eller er det pga. hadet til Real? Det er ikke en enten-eller skala, da det jo er individuelt hvor man lægger sig mellem de to punkter, og hvor meget man drager de to sider ind i sin fan-holdning. Nogen mener at hadet er en vigtig del af det at være fan, andre føler sig mest draget af klubbens "værdier". Faktum er, at begge parter har lige stor ret til at være fans.

Personligt har jeg den holdning, at man aldrig skal holde med en klub udelukkende pga. et had til andre. Det skal være pga. klubben selv, at man sidder og glor på kampene uge efter uge og følger med på de mange nyhedssider på nettet. Jeg har ikke den store fidus til et par af Reals spillere, men til gengæld er der andre af dem, som jeg har enorm respekt for - så på nogen punkter er jeg enig med Jbninc. Rivaliseringen er utrolig vigtig, da den er med til at udvikle klubben - når vi vinder over Real for 5. gang i træk, så glæder jeg mig på klubbens vegne og ikke fordi Real tabte.
Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg tror altsaa det er de faerreste, der bliver fan af en given klub, fordi de hader en anden ( klubbens rival). Man bliver vel fan af en klub og et hold, fordi der er noget der tiltraekker en ved klubben, det kan saa vaere klubbens historie, spillestil, mentalitet, vaerdier etc etc. Men man er vel samtidig bevidst om, hvem klubbens rivale(r) f.eks. er, og hvad det er der goer at netop det hold betegnes som rival eller aerkerival fremfor de mange andre hold man spiller imod.

Jeg tror ogsaa de fleste fans glaeder sig paa klubbens vegne, naar klubben sejrer mod en rival. Men naar du nu siger, at du glaeder dig paa klubbens vegne, naar vi sejrer mod Real i stedet for at Real tabte ( jeg er enig, tror de fleste fans har det paa samme maade), er glaeden den samme, hvis man f.eks vandt over et hvilket som helst andet hold? Hvis ikke, hvorfor? Hvad er det der goer at man ikke anser en kamp mod Real som bare endnu en af de 38 kampe, som bare skal spilles? Hvorfor laegger man mere i det, og hvorfor er disse kampe specielle?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Lopezzz skrev:Helt ærligt hvorfor hjælper de Real hver gang de mødes.
Holdkæft et lorte klub.
Jeg håber at Bilbao vinder over Mallorca imorgen så Putanyol kan vinke farvel til Euroleague.

næste 3 runder:
Barca - Bilbao
Real - Levante

Mallorca - Barca
Deportivo - Real

Valencia - Barca
Real - Malaga

Det ser skidt ud men vi kan også hente alle 3 point hvis spillet kører :wink:
Jeg haaber vi henter 9 point, og ikke 3 :P

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Tænker over hvorfor Almeria lagde sig ned i 8-0 kampen imod Barcelona, men kæmpede røven ud af bukserne imod Real... :wink: :lol:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Tænker over hvorfor Almeria lagde sig ned i 8-0 kampen imod Barcelona, men kæmpede røven ud af bukserne imod Real... :wink: :lol:

He He, ja det maa man spoerge sig selv. Sandheden er vel, at ingen hold laegger sig ned med vilje mod et bestemt hold. Selvom de fleste af os ikke bryder os om Putanyol, tror jeg ikke det var med vilje at de tabte 1-0. Jeg tror simpelthen ikke paa, at man kan faa 11-14 profesionelle fodboldspillere til at tabe en kamp med vilje.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster