Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

"Screw you guys, I'm going home!" :D

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Genialt. :lol:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

irllol !

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Det er genialt det der! :lol: :lol:
Senest rettet af Visca El Barca fre feb 11, 2011 6:58 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Det er årets billede hahahaha

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Tilslutter mig koret ahahaha :lol:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Hæhæ, ja det er vist noget nær det perfekte eksempel på når et billed siger mere end 1000 ord.

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

http://www.bold.dk/nyt/Guardiola-Xavi-d ... ca-traener

bliver den klub da aldrig klogere,er ronaldo egentlig helt normal i bøtten ?
hold kæft en arrogance.
FUCK REAL MADRID. :x

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

teemuss skrev:er ronaldo egentlig helt normal i bøtten ?
Gal, men genial.
teemuss skrev:hold kæft en arrogance.
Så man er arrogant fordi man mener, at man kan slå sin modstander?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jbninc skrev:
teemuss skrev:er ronaldo egentlig helt normal i bøtten ?
Gal, men genial.
teemuss skrev:hold kæft en arrogance.
Så man er arrogant fordi man mener, at man kan slå sin modstander?
Nej, men det er arrogance og ligefrem dumt, at man går ud og siger, at man med sikkerhed slår en modstander, som har udspillet ens eget hold de sidste fem gange. Det er hvad Cristiano har sagt. Han er sikker på at de vinder finalen, selvom de blev kørt rund på røv og albuer så sent som i denne sæson. Det er også arrogant og dumt, når Özil går ud og siger, at det er ligegyldigt om El Clasico bliver spillet mandag eller søndag, de vinder alligevel og det er det vigtigste. Ligesom det er dumt og arrogant, at Kaka før kampen overhovedet er spillet, melder ud at sejren nærmest er sikret, sådan kan man blive ved.

Pep kunne jo også svare på en meget arrogant facon, og han ville have noget at have det i, i modsætning til Cristiano. Men han svarer meget ydmygt, at han nyder at se Cristiano spille ( selvom jeg har meget svært ved at se, han oprigtig skulle mene det, med tanke på at han ikke er til arrogance), og respektere ham som modstander.

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:Nej, men det er arrogance og ligefrem dumt, at man går ud og siger, at man med sikkerhed slår en modstander, som har udspillet ens eget hold de sidste fem gange. Det er hvad Cristiano har sagt. Han er sikker på at de vinder finalen, selvom de blev kørt rund på røv og albuer så sent som i denne sæson. Det er også arrogant og dumt, når Özil går ud og siger, at det er ligegyldigt om El Clasico bliver spillet mandag eller søndag, de vinder alligevel og det er det vigtigste. Ligesom det er dumt og arrogant, at Kaka før kampen overhovedet er spillet, melder ud at sejren nærmest er sikret, sådan kan man blive ved.
At de en gang imellem er ret direkte i deres svar, synes jeg faktisk kun er positivt. Selvfølgelig, så synes jeg ikke ligefrem at Özils kommentar er særlig intelligent, hvis han virkelig har sagt det ordret. Jeg må ærligt indrømme, at jeg hellere vil læse/høre på sådanne udtalelser, end den samme sang hver eneste gang fra Barcelona.

Selvfølgelig er det den korrekte attitude, at respektere sin modstander, men når Messi, Xavi, Iniesta etc kommer med den samme skræddersyet sang om hvor godt et hold de skal møde, (uanset rangering i tabellen) så bliver det en anelse kedeligt.

Og så skal det nok også lige frem, at man jo også sagtens kan finde ydmyge kommentarer fra Ronaldo, Kaka etc. når det kommer til f.eks. det sidste El Classico opgør. De er altså ikke så arrogante, som man gerne vil have dem til at fremstå herinde.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Jbninc skrev:
Visca El Barca skrev:Nej, men det er arrogance og ligefrem dumt, at man går ud og siger, at man med sikkerhed slår en modstander, som har udspillet ens eget hold de sidste fem gange. Det er hvad Cristiano har sagt. Han er sikker på at de vinder finalen, selvom de blev kørt rund på røv og albuer så sent som i denne sæson. Det er også arrogant og dumt, når Özil går ud og siger, at det er ligegyldigt om El Clasico bliver spillet mandag eller søndag, de vinder alligevel og det er det vigtigste. Ligesom det er dumt og arrogant, at Kaka før kampen overhovedet er spillet, melder ud at sejren nærmest er sikret, sådan kan man blive ved.
At de en gang imellem er ret direkte i deres svar, synes jeg faktisk kun er positivt. Selvfølgelig, så synes jeg ikke ligefrem at Özils kommentar er særlig intelligent, hvis han virkelig har sagt det ordret. Jeg må ærligt indrømme, at jeg hellere vil læse/høre på sådanne udtalelser, end den samme sang hver eneste gang fra Barcelona.

Selvfølgelig er det den korrekte attitude, at respektere sin modstander, men når Messi, Xavi, Iniesta etc kommer med den samme skræddersyet sang om hvor godt et hold de skal møde, (uanset rangering i tabellen) så bliver det en anelse kedeligt.

Og så skal det nok også lige frem, at man jo også sagtens kan finde ydmyge kommentarer fra Ronaldo, Kaka etc. når det kommer til f.eks. det sidste El Classico opgør. De er altså ikke så arrogante, som man gerne vil have dem til at fremstå herinde.
Vi ved godt du sympatiserer meget med Cristiano og Real. Men det er efterhånden også trættende, at man herinde på et barca-forum, ikke kan kritiserer Cristiano for noget så basalt, som han er arrogant ad H til, hvilket end ikke den mest hardcore Real-fan kan mene, er fedt at en spiller er. Cristiano er blevet rundbarberet 5 gange mod barca nu, og aldrig vundet mod os i hans tid i Real. Alligevel siger han hver gang, at han er sikker på en sejr - Idioti eller blot mangel på et realistisk selvbillede?.

Hvis du virkelig mener, at det er fedt at læse, så er der et eller andet grundlæggende forkert i at du holder med vores hold, for det strider mod så mange af vores dyder og normer! Messi og co. har ydermere flere gange udtalt, at de tror på en sejr, før et opgør. Men at de så nævner at det bliver svært, er blot respekt for modstanderen og en måde at holde sig selv på tæerne, så man ikke møder op til kamp, uforberedt på hvad man kan vente af modstand.

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:Vi ved godt du sympatiserer meget med Cristiano og Real. Men det er efterhånden også trættende, at man herinde på et barca-forum, ikke kan kritiserer Cristiano for noget så basalt, som han er arrogant ad H til
Hvem forhindrer dig i at kritisere ham?
Daluigi skrev:Hvis du virkelig mener, at det er fedt at læse, så er der et eller andet grundlæggende forkert i at du holder med vores hold, for det strider mod så mange af vores dyder og normer!
Det er bestemt muligt, at du synes, at der er noget grundlæggende forkert i, at jeg holder med Barcelona. Jeg er bare ikke en person der hopper i den der package-deal med, at man skal hade Real Madrid og Christiano Ronaldo, hvis man er Barca fan. Hvad der er sket tilbage i historien har ikke påvirket mig, og jeg kan defor ikke hade en institution og en person, der ikke har gjort mig noget. Jeg prøver bare at være så objektiv, som jeg kan være. Det mener jeg er mest troværdigt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jbninc skrev:
Visca El Barca skrev:Nej, men det er arrogance og ligefrem dumt, at man går ud og siger, at man med sikkerhed slår en modstander, som har udspillet ens eget hold de sidste fem gange. Det er hvad Cristiano har sagt. Han er sikker på at de vinder finalen, selvom de blev kørt rund på røv og albuer så sent som i denne sæson. Det er også arrogant og dumt, når Özil går ud og siger, at det er ligegyldigt om El Clasico bliver spillet mandag eller søndag, de vinder alligevel og det er det vigtigste. Ligesom det er dumt og arrogant, at Kaka før kampen overhovedet er spillet, melder ud at sejren nærmest er sikret, sådan kan man blive ved.
At de en gang imellem er ret direkte i deres svar, synes jeg faktisk kun er positivt. Selvfølgelig, så synes jeg ikke ligefrem at Özils kommentar er særlig intelligent, hvis han virkelig har sagt det ordret. Jeg må ærligt indrømme, at jeg hellere vil læse/høre på sådanne udtalelser, end den samme sang hver eneste gang fra Barcelona.

Selvfølgelig er det den korrekte attitude, at respektere sin modstander, men når Messi, Xavi, Iniesta etc kommer med den samme skræddersyet sang om hvor godt et hold de skal møde, (uanset rangering i tabellen) så bliver det en anelse kedeligt.

Og så skal det nok også lige frem, at man jo også sagtens kan finde ydmyge kommentarer fra Ronaldo, Kaka etc. når det kommer til f.eks. det sidste El Classico opgør. De er altså ikke så arrogante, som man gerne vil have dem til at fremstå herinde.
Det du skriver giver ærlig talt ikke særlig meget mening, lad mig forklare hvorfor.

At de engang imellem er direkte? Når man udtaler at man er sikker på at vinde kampen, før kampen er spillet er ikke et direkte svar, det er både dumt og arrogant. Især når modstanderen er et hold, som er et niveau over, lad os lige slå det fast. At du heller vil høre på vores spillere nogen gange skal vise manglen på respekt og disrespektere modstanderen og modstanderens fans, er ærlig talt meget dumt. Det kan da slet slet ikke gavne noget? Det vil til gengæld resultere i, at modstanderen og modstanderens fans vil være ekstra opsatte og måske yde de 5 % ekstra. Igen, uendelig dumt og endeligt også en meget meget dum holdning.

Og ja Özil virkelig sagde det, de udtalelser er faktisk blevet postet herinde.

Messi, Xavi og Iniesta m.fl har jo netop tiltro til deres egne evner, men samtidig er de ikke arrogante, og de mener ikke ( trods deres høje klasse og suverænitet) at kampen er vundet på forhånd. Der er altså forskel på selvtillid, tro på egne evner og så arrogance. At du måske hellere ser, Xavi skal smøre sig i selvbruner fra top til tå, Iniesta skal have bling bling og så ellers slå ud på banen, og altid disrespektere modstanderen plus slet ikke anerkende modstanderens styrke ( alt sammen typisk Cristiano attitude), må du helt selv om. Men jeg tror de fleste ved, at det er en meget dum holdning at have.

Den sidste del, nu har jeg faktisk ikke set særlig mange ydmyge kommentarer fra Cristiano. Selv da han efterhånden måske har indset, at Messi er bedre anerkender han det ikke helt. Han siger bl.a, de siger jo at Messi er bedre, så det må være ham. en mærkelig attitude. Men mest af alt, det er da fuldstændig ligegyldigt, om de engang har sagt noget ydmygt? Nu henviser (var det teemus?) til en konkret situation, hvor Cristiano altså kommer med en meget dum og utrolig arrogant kommentar. Du mener ikke det er arrogance, jeg siger det er, ved at henvise til hans kommentarer, og så forsvarer du det med alle mulige søforklaringer, håber du selv kan se problematikken?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Det er virkelig ikke for at puste til ilden her, men Jbninc, jeg synes du virker lidt demonstrativ i objektiviteten - så det i virkeligheden fremstår lidt... ikke-objektivt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster