FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:
JonasV skrev:Hvor jeg dog elsker Busi for at komme og skubbe Ståle væk, efter kampen, da han med fråde om munden bliver ved at kæfte op til Pep.

Havde i øvrigt helt glemt at vi havde 3 skud på stolpen i den kamp.
Legendarisk øjeblik, selvom det bare var benzin på et i forvejen brændende bål fyldt med had til Sergio. Men han havde tydeligvis Pep's ryg.
Ja, det havde han. Det var smukt, fordi det var så meget på sin plads. Med mindre Pep, på få øjeblikke, virkelig havde overtisset Ståles sukkermad. Men Ståle ville sjovt nok ikke uddybe situationen. Det ville Pep heller ikke, for den sags skyld.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

BTW, there are at least 3 Barça Cadete A players with offers from Premier League clubs. They can sign their first pro contract at 16.
Skrid, England...
Allez...

BarçaDK

Re: FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

[youtube]9KD72UToprA[/youtube]
Moooove biiitch get out the waaay... :razz:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha ... 'Welcome to Cologne'. Der gik satme ikke mange uger, mange dage, før det hed 'Get the fuck out of Cologne'! Vendekåber. De vidste sikkert heller ikke en skid om Ståle, andet end at han havde vundet mesterskaber.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

"Solbakken is probably the best trainer i've ever seen. Changed Copenhagen into a top-team in a single year".

Ha ha ha ha ha!
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

De er skøre på internettet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona plan to sign four players this summer: Neymar, a goalkeeper, a centre back, and a forward or a full back. [sport]

Tror i på dette? Det må vel betyde et farvel til enten villa/alexis eller dem begge, farvel til adriano eller abidal og farvel til valdes. Især det med en ekstra angriber ud over neymar lyder imo skørt. Har set nogle af de navner der skulle være tale om og der kan jeg kun se suarez gøre vores hold bedre. Han er utrolig usympatisk men han ville kunne bringe noget.

Guita bliver vel målmanden og så hummels til forsvaret. Har martinez som outsider (vil hellere have ham). Men har ingen anelse om hvem vi skulle hente til backen hvis vi ikke køber en angriber...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Guita skulle have en frikøbspris på små 30 mio euro. Det gør man forhåbentligt ikke.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Det er meget ja. For meget, ja.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Men plejer valencia ikke at være til at snakke med... Ved ikke hvordan deres økonomi er nu men vi har før hentet spillere fra dem til ok penge (villa var dyr, men alba var ikke). Kan ikke se hvilken målmand vi ellers skulle hente.

Det virker godt nok til at vi vil have den store pengepung frem til sommer. Det er positivt med tanke på at ledelsen kan se at vi har manglet spillere på vigtige pladser i år. Men bryder mig ikke om at vi bare kaster penge til alle sider.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

[youtube]nDhUVWOwlmk[/youtube]
En stor familie!
Jeg havde gerne droppet uddannelsen for at blive buschauffør for FCB!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Han bliver gen-ansat når næste askesky rammer :cool:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Sidder i øjeblikket og skriver jobansøgninger og som overspringshandling fandt jeg ud af, at Barcelonas faste buschauffør går på pension. Måske skulle jeg få anskaffet mig et stort kørekort og smide en ansøgning til Rosell.

[youtube]nDhUVWOwlmk[/youtube]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Heartbreaker skrev:Sidder i øjeblikket og skriver jobansøgninger og som overspringshandling fandt jeg ud af, at Barcelonas faste buschauffør går på pension. Måske skulle jeg få anskaffet mig et stort kørekort og smide en ansøgning til Rosell.

[youtube]nDhUVWOwlmk[/youtube]
Flot anerkendelse! Det er sådan nogle ting man elsker, når man ser hvordan den klub man elsker, på den måde ikke er sen til at anerkende og hylde klubbens buschauffør - tror sku ikke at man ser det ret mange andre steder... Nogen der ved om manden er nået pensionsalderen, tænker at det ville være få der ville træde tilbage frivilligt når man har det job... :glad:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Drenge, prøv læs denne "analyse". Den handler om hvordan Tito har været i stand til at vende/vinde de tætte kampe, som vi i sidste sæson fejlede i.
Last season Barcelona relied on Messi in those situations too much, everything went through him. What Tito did was that he put Messi in midfield and a proper #9 ahead of him, either Villa or Alexis, to occupy the back 4. It worked almost every time, because the #9 did often take the defenders away from Messi to create space for him in those tight situations. It also gave him another passing option to him further up the field.
Visca, jeg regner ikke med at du er enig, og at du finder analysen tynd og intet-sigende. ;-)
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster