Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

stakkel real madrid hvis de spiller sådan når de skal møde barca igen.
så får de endnu en røvfuld. :D

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Hørte at Ozil og Alonso startede ude, why Mou? Men takker, hvis det ender med at koste jer sejren... go Laudrup og Cavenaghi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Hold da helt, hvor spiller Madrid da bare mere og mere uinspirerende ...

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

Sløv defensiv!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Nooooooo

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg så ikke kampen, men hvordan spillede Mallorca? Så lige nogle highlights, og Webo var i hvert fald rigtig tæt på at score i det 93. minut!

Som jeg kan se på det hele, så var Reals spil ikke særlig prangende, hvordan reagerede folk på Bernabeu? Var der hele vejen opbakning til Real, eller hørte man lidt piften, som man er vant til når spillet ikke lige kører.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Som jeg så det forsøgte Mallorca at holde i bolden når de fik den. Ellers stod de forholdsvist defensivt. Midterforsvaret sejlede til tider. Webo gjorde det fornuftigt og prøvede at få det bedste ud af tingene i front. Nsu (hed han ikke det?) gjorde det osse fint. Tror boldbesiddelsen var 43-57 i Madrids favør så vidt jeg husker. Mallorca havde chancer til at score 1-2 mål.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »


rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Kanon Adebayor kommer til Madrid, så er der god grobund for nogle gode slåskampe og b#tch slapping (af Ramos, Pepe og Christina) til træning! 8)

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Pieyanthikos »

Det virker som en okay aftale, dog er hans løn en kæmpe udgift. Han er minimum på niveau med Benzema, og da han er spillerberettiget til CHL, har en okay alder og formodentlig er sulten efter succes, virker det som den rigtige løsning for Real ift. Pavlyuchenko og van Nistelrooy, som også har været nævnt.

Dog vil jeg i øjeblikket savne Raul umådeligt, hvis jeg var madridista.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er sådan set enig med Pie, desværre virker det som et godt køb. Han har den profil, som Mourinho elsker at arbejde med. Han er stor, kropstærk, god i hovedspillet og så har han vist før, at han er en decideret målscorer. Sådan en typisk boksangriber, og dem kan Mourinho rigtig godt lide. At han også er spillerberettiget i C.L er igen plus for Real. Men lad os nu se, hvad der sker. Han er ikke ligefrem nem at have med at gøre. Jeg håber lidt på, at han lægger sig ud med Cristiano, Ramos, Pepe m.fl. Manden er i hvert fald ikke bange for at tage kampen op på træningsbanen.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

Visca El Barca skrev:Jeg er sådan set enig med Pie, desværre virker det som et godt køb. Han har den profil, som Mourinho elsker at arbejde med. Han er stor, kropstærk, god i hovedspillet og så har han vist før, at han er en decideret målscorer. Sådan en typisk boksangriber, og dem kan Mourinho rigtig godt lide. At han også er spillerberettiget i C.L er igen plus for Real. Men lad os nu se, hvad der sker. Han er ikke ligefrem nem at have med at gøre. Jeg håber lidt på, at han lægger sig ud med Cristiano, Ramos, Pepe m.fl. Manden er i hvert fald ikke bange for at tage kampen op på træningsbanen.
Kan han spille CL? Efter hvad jeg har fået hørt, hvis man har spillet 2+ Europa League kampe, kan man ikke spille CL.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Man kan tilføje én EL-spiller til en CL-trup i vintervinduet. Sådan var det i hvert fald da de købte Huntelaar.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

One player from the above quota of three who has played UEFA club
competition matches for another competing club in the current season may
exceptionally be registered, provided that the player has not been fielded:
− in the same competition for another club, or
− for another club that is currently in the same competition.


Så han må gerne være med. Hvis Real dog var i Euro Legaue måtte de ikke anvende ham da City stadig er med i den turnering. Ville også være en brøler fra Reals side at tilknytte en spiller de ikke ville kunne gør gavn af i CHL.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Jeg kan se, at mange af deres fans, brokker sig højlydt, over at få en spiller til klubben, som ikke har den rette indstilling og attitude.

Lidt sjovt, når man ser på hvilke ulækre personligheder, der i forvejen er i den klub. Nuvel, vi må se hvad de kan bruge ham til. Jeg tror dog ikke han bliver voldsomt farlig, da han ikke just har imponeret de sidste par sæsoner.

Jeg kunne dog godt tænke mig lige at starte en diskussion omkring deres træner - Mourinho

Er manden ikke efterhånden hans egen værste fjende? Alle de udtalelser i pressen omkring dommerne, har f.eks givet ham hele spanien og dets fodboldforbund på nakken. Derudover kritiserer han offentlig hans egen spillere, og brokker sig over ledelsen! Hans fadæse mod Villareal var simpelthen så pinlig, at han endda selv indså det, og undskyldte med, at hans søn tilfældigvis sad lige bag Villareals bænk, så det var derfor naturligt for ham, at træde ind i deres tekniske felt, og juble hæmningsløst foran dem - usmagelig opførsel.

Nu klager Real så pludselig over, at en klub som Sevilla, skaber en hadefuld stemning inden deres opgør iaften, og Real håber de sanktioneres for det, da de jo slet ikke kan forstå hvorfor de bliver angrebet sådan. Et lille tip herfra... MOURINHO!!! Manden er så genneført usympatisk, at stort set alle klubber langsomt men sikkert hader Real mere og mere.

Det store spørgsmål er nu for mig, med mine normer og barcamentalitet i mente - Hvor langt skal man gå i bestræbelserne på at vinde en titel?? Kan det virkelig passe, at Real er blevet reduceret til dette? Hadet af alle omkring sig, og med daglig uro på ledelsesgangene. Det har været et cirkus i mange år, det ligger skam helt fast, men nu har man altså nået det absolutte lavpunkt. En mand som Mourinho har fuldstændig ødelagt det sidste kongelige der var tilbage af den klub. Al arrogancen er erstattet med en desperation efter titler, som fuldstændig blinder dem for al selvrespekt. Deres træner får lov at sige og gøre som det passer ham, dog med få undtagelser, som ved dommerskandalen mod Sevilla. Denne irretesættelse gjorde dog Mourinho så fornærmet, at han offentlig brokkede sig over ledelsen! Der har siden da foregået en krig mellem Valdano og Mourinho, som er så voldsom, at man ikke kan dæmpe den mere. Snart skal Perez træffe et valg mellem hvem der får lov at blive. Det er simpelthen så uprofesionelt, men nærmest forudsigelig efterhånden.

Mourinho lever på hans kollegaers respekt, der er fremavlet i form af titler. At et så dårligt menneske som ham, skal være billedet ud ad til for nogensomhelst klub, selv Real Madrid, er simpelthen tragisk og dybt desperat IMO.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster