Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Elbarca skrev:Én ting jeg har bemærket er at de slet ikke får de advarsler de skal have. Nogle af deres spillere er direkte svinske og kører det fysiske spil systematisk så langt ud de kan. Arbeloa og Ramos slap totalt billigt mod os som et eksempel.

Er det ikke mærkeligt at Florentino Pérez er med i fodboldforbundets bestyrelse?
Jeg fatter heller ikke helt hvordan det kan lade sig slå an!?!?... Det er jo vanvid han kan have en indflydelse derinde! Hvorfor råber folk ikke op omkring det?
Forumlegende

Mikkelsen

Re: Real Madrid

Indlæg af Mikkelsen »

Sad og så real med getafe igår, og jeg vil bare hører om jeg er den eneste der er så træt af at se på de maria hele tiden ligge sig i feltet. Jeg tale 9 gange i kampen hvor kampen enten måtte stoppes eller bolden måtte skydes ud af banen, pga ef den lille argentiner.

Syntes ikke den type fodbold hører nogen steder hjemme, der skal ingenting til før spillerne fra hovedstaden kaster sig rundt i feltet og råber straffe.

Hvad er jeres mening.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Tjek siden før denne :wink:

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Daluigi skrev:
Elbarca skrev:Én ting jeg har bemærket er at de slet ikke får de advarsler de skal have. Nogle af deres spillere er direkte svinske og kører det fysiske spil systematisk så langt ud de kan. Arbeloa og Ramos slap totalt billigt mod os som et eksempel.

Er det ikke mærkeligt at Florentino Pérez er med i fodboldforbundets bestyrelse?
Jeg fatter heller ikke helt hvordan det kan lade sig slå an!?!?... Det er jo vanvid han kan have en indflydelse derinde! Hvorfor råber folk ikke op omkring det?
Det er ret nyt. Han kom ind i bestyrelsen i sidste måned. Konspirationsteoretikere har nu rigtigt fået krudt til kanonen. Det mærkelige er at det sker så åbenlyst. FC Franco goes official

Le Roi Soleil

Re: Real Madrid

Indlæg af Le Roi Soleil »

Hehe, Franco CF lever hvert fald op til deres navn.

Mallenco har overraskende nok doemt 4 straffespark til Franco CF allerede. Det er jo helt absurd. Og de har faaet 6 straffespark i alt. Vi har 1, selvom vi kommer til flere chancer og har en LANGT stoerre boldbesiddelse.

Og grunden til de faar flere kort er jo ganske enkel. De spiller mere svinsk end os. Laengere er den ikke. Specielt den castilianske bonderoev Arbeloa irriterer mig graenseloest. Manden skulle have vaeret udvist i 1 halvleg, hvis Mallenco havde fulgt sin linje.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Det er jo det glade vanvid. Hvordan kan de konkludere, at forskellen i advarsler først og fremmest er baseret på forskelsbehandling?
Hvilke belæg har de, udover det er en dårlig statistik for dem for dem?
Jeg har da aldrig hørt noget så ynkeligt, indtil jeg længere nede læser, at Perez derfter kræver positiv særbehandling til hans klub...

Vi kan alle blive enige om, dommerstanden sejler, men af alle tiltag, så er det da det mest counter productive, jeg nogensinde har hørt om, hvis man vil have tilliden tilbage igen.
Hvor mange vil ikke brøle korruption, såfremt dommene begyner at falde ud til deres fordel(og det vil de jo statistisk på et eller andet tidspunkt)?

Hvor ville det dog være rart hvis nogen i det spanske ville gøre noget konstuktivt ved dommerstanden. Her tænker jeg ikke kun på de individuelle dommere, som bestemt skal gøres endnu mere proffesionelle. Men også, at skuespillet er oppe på et vanvittigt niveau, og så skal forbundets appeller og fuldstændige random udlevering af karantæne dage stoppes. Her bliver dommernes autoritet jo fuldstanding undermineret.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Nej, hvor er det mærkeligt gjort af Real Madrid/Mourinho. De har følgende opstilling

Adan
Mateos - Garay - Carvalho - Arbeloa
Khedira - Gago
Pedro Leon - Granero - Canales
Benzema

Seriøst, er Mourinho for bange til at smide en 8-0 føring over bords eller hvad?

Hvorfor skal spillere som Carvalho, Arbeloa, Khedira og Benzema starte inde, når de har nogle ellers lovende Castilla spillere som Sarabia, Morata, Mateos, Juanfran, som kunne have det godt at spille sådan en kamp, hvor der er ingen pres mod en god nok modstander til en flok unge gutter.

Undskyld, men jeg får det bare dårligt, at det er sjældent, at unge gutter får chancen i deres respektive klubber.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Hotnuk

Re: Real Madrid

Indlæg af Hotnuk »

# 23 skrev:Nej, hvor er det mærkeligt gjort af Real Madrid/Mourinho. De har følgende opstilling

Adan
Mateos - Garay - Carvalho - Arbeloa
Khedira - Gago
Pedro Leon - Granero - Canales
Benzema

Seriøst, er Mourinho for bange til at smide en 8-0 føring over bords eller hvad?

Hvorfor skal spillere som Carvalho, Arbeloa, Khedira og Benzema starte inde, når de har nogle ellers lovende Castilla spillere som Sarabia, Morata, Mateos, Juanfran, som kunne have det godt at spille sådan en kamp, hvor der er ingen pres mod en god nok modstander til en flok unge gutter.

Undskyld, men jeg får det bare dårligt, at det er sjældent, at unge gutter får chancen i deres respektive klubber.
Er der ikke en regel om at der max. må starte med 7 reservespiller i Copa Del Rey?
Det kan jeg da huske fra Barca's kamp mod Ceuta. Der var der også forvirring om hvorfor Pep brugte dem han nu brugte, men det var pga. reglen.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

man skal stille med et vist antal førsteholdsspillere, så derfor må han stille med nogle af starterne.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Der er kun 2 Castilla spillere i den opstilling så vidt jeg kan se

Hotnuk

Re: Real Madrid

Indlæg af Hotnuk »

Okaaay. Nu ved jeg heller ikke hvilke spiller der er reservespillere fra Real Madrid.

Men ja, så er det en mærkelig opstilling...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Tager I pis på mig? Skal der være en kvote af førsteholdsspillere til en kamp? Er friheden ved at dø eller hvad? Men okay, stadigvæk. Det krav ville blive opfyldt, hvis Canales, Pedro Leon, Garay og Albiol fik spilletid. Det er fire førsteholdsspiller (idet har numre inden for 1-25).

Jeg synes bare, at det er hovedløst at give en aldrende Carvalho kampe i et stramt kampprogram og en som Benzema, når Real reelt set kun har en angriber til rådighed. Morata kan ikke anses som angriber endnu, når han er så grøn. Men ja, det er jo Reals egne problemer, men det irriterer mig bare, at nogle klubber tænker sådan. Især når man fører 8 fucking 0. Der skulle atombombeødelæggelse og pest før Levante ville komme videre i Copa Del Rey med dagens forudsætninger.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15205
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Pinligt at tabe 2:0 til Levante.
Real kunne gøre det meget bedre men de kan ikke finde ud af at spille sammen.
Barca B hold vil helt sikkert ordne Levante med 2-3 mål
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Lopezzz skrev:Pinligt at tabe 2:0 til Levante.
Real kunne gøre det meget bedre men de kan ikke finde ud af at spille sammen.
Barca B hold vil helt sikkert ordne Levante med 2-3 mål
Uden tvivl, når A-holdet ikke kan så kan B-holdet. Det er det fede ved Barca, pisse god overensstemmelse mellem A og B holdet om hvor overlegen man skal være. :lol: :lol:
Allez...

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 852
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Diabolito »

Ifl. EMD er Pepe ude en måned med en skade.
El Señor de las Tartas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster