Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:Cescs situation kan ikke sammenlignes.
Det prøver jeg heller ikke på, for de er på ingen måde den samme. Cecs har nogle ret dybe rødder i denne klub, som selvfølgelig ikke kunne siges på samme måde om Laudrup/Figo. Der er dog en grund til, at man stadig snakker Figo & Laudrup idag. Det var to spillere, man på ingen måde så andre steder, og det kom nok som en stor overraskelse, da de satte en underskrift med Real Madrid :)
Daluigi skrev:og han har selv udtalt han aldrig vil til Real.
Jeg er ret sikker på, at du kan finde udtalelser fra Laudrup og Figo, som siger det samme.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Jbninc skrev:
Daluigi skrev:Cescs situation kan ikke sammenlignes.
Det prøver jeg heller ikke på, for de er på ingen måde den samme. Cecs har nogle ret dybe rødder i denne klub, som selvfølgelig ikke kunne siges på samme måde om Laudrup/Figo. Der er dog en grund til, at man stadig snakker Figo & Laudrup idag. Det var to spillere, man på ingen måde så andre steder, og det kom nok som en stor overraskelse, da de satte en underskrift med Real Madrid :)
Daluigi skrev:og han har selv udtalt han aldrig vil til Real.
Jeg er ret sikker på, at du kan finde udtalelser fra Laudrup og Figo, som siger det samme.
Jeg siger som sagt ikke andet end Figo og Laudrup klart var overraskende. Men Cescs rødder tillader ham nærmest ikke at skifte til Real.

Figo udtalte han ikke ville skifte. Men Laudrup udtalte sig aldrig, og han erkendte selv, at han var meget overrasket hvor hadet han blev for det skifte... underligt men sandt. Så jaja ord er som oftest ikke noget man skal lægge for meget i her i fodboldverden. Men Cescs situation og klare ønske om at spille i sin hjemby og vinde titler af betydning, skal nok sørge for han ikke smutter til Real.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg har også meget svært ved at se, hvorfor Cesc skulle vælge Real når vi nu er så interesserede i ham. Han er nærmest født i klubben, hans bedsteforældre og forældre er culés, og jeg mindes at have læst en udtalelse med hans bedstefar, hvor han sagde at han aldrig ville tilgive Cesc, hvis han skiftede til Real.

Jeg er dog enig med Jbninc i, at man i dagens fodbold ikke skal lægge for meget i spillerenes udtalelser. Det kan godt være, at Cesc har sagt han aldrig vil til Real ( Jeg har dog svært ved at se, hvorfor han skulle gøre det? Han spiller ikke i Barca, men Arsenal. Hvis han nu en dag lige pludselig fandt ud af, at han havde lyst til at vende tilbage til hjemland, men vi var ikke interesserede i ham, ville de være utrolig dumt af ham at lukke andre døre. Og det ligner ham egentlig ikke.), men jeg har også læst nyheder, flere gange endda, hvor Cesc siger at han ikke kan udelukke et skifte til Real Madrid. Han har som sagt ikke lagt skjul på, at hans førsteprioritet, i tilfælde af et muligt skifte er Barca, men samtidig kan han af gode grunde ikke udelukke et skifte til Real.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

De udtalelser, hvor han ikke "udelukker et skifte", er det ikke bare det interview, hvor han siger, at hans familie ikke ville slå hånden af ham i tilfælde af, at han skiftede til Real?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Mander skrev:De udtalelser, hvor han ikke "udelukker et skifte", er det ikke bare det interview, hvor han siger, at hans familie ikke ville slå hånden af ham i tilfælde af, at han skiftede til Real?
hvilket er yderst overraskende. For mig burde det være den logiske konsekvens for familien, hvis han skifter til puta.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Præcis.

Fodbold > At trække vejret > Familie

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:De udtalelser, hvor han ikke "udelukker et skifte", er det ikke bare det interview, hvor han siger, at hans familie ikke ville slå hånden af ham i tilfælde af, at han skiftede til Real?
Ikke udelukkende det ene interview. Jeg mindes at have læst et interview med ham for ikke så lang tid siden ( måske 2-3 uger), hvor han ikke udelukker et skifte til Real. Her begrunder han det med, at man ikke har råd til at lukke nogle døre, plus at Real er en storklub.

Som sagt, jeg kan heller ikke se en mening i at han skulle udelukke et skifte til Real? Ja Barca har gjort det meget klart, at man er interesserede i ham og at man vil gå langt for at hente ham til klubben. Alle, fra præsident til træneren og spillerene har gjort alt de kunne, for at få ham til klubben. Medierne har skrevet, at Pep har haft samtaler med Cesc, hvor han har forsikret ham om, at han har tiltænkt ham en stor rolle på holdet, såfremt han skifter. Nogle medier skrev også, at en af grundene til at Pep i sommers rejste til Sydafrika var, at forsikre Cesc, at Pep gerne ser ham i Barca. Derfor kan han føle sig sikker på, at Barca skal komme og banke på hans dør, hvis et skifte bliver aktuel.

Men man ved jo også godt, at tingene skifter meget nemt i fodboldens verden. Det vil da være utrolig dumt af Cesc, at udelukke et skifte til Real Madrid, Barca kan jo skifte mening? Eller hvad med Arsenal? Hvis de slet ikke vil handle med os? Hvad vil Cesc så gøre? Jeg tror altså ikke, han er så dum, at han udelukker et skifte til alle andre klubber end Barca.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Flax_Generous skrev:Præcis.

Fodbold > At trække vejret > Familie
Ha ha. Fodbold > Fodbold i selskab med øl > ... osv.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=13899

Manden er aldrig bleg for at garderer sig mod eventuelle nederlag. Det er faktisk imponerende så meget han altid fylder. Gad vide hvor længe bestyrelsen i Real kan holde det ud? Han stjæler al deres dejlige rampelys... Skal blive yderst interessant at se når de står med endnu en sæson uden titler.
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15205
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Det bliver sort aften for Real Madrid når de møder Getafe om et par timer :cry:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Hold nu hel kæft hvor spiller Getafe dog ringe! Utroligt at man bliver nødt til at klare alting selv i den her liga! Sig mig, ryster de små hold i bukserne hver gang de møder real?.. Getafe har vundet 4 kampe i streg, men når de så møder Real, så går deres spil i opløsning!

Nu kunne man vel så mene, at det skyldes reals niveau.. Men når vi kan udstille dem med 5-0 hver evig eneste sæson, så er det da tankevænkende, at ingen andre hold formår at skubbe dem lidt ud af kurs!
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Man scorer til 2-3 med en mand i overtal..... og så!! SKER DER INTET!!! Hvor var reaktionen!?.. Selv Levante vågnede da op da de reducerede!. Getafe formår knapt nok at bærer den op på Reals halvdel, inden de laver en fejlafleveringen eller et tyndt frispark... Simpelthen så nedern at se på.

Iøvrigt er Dí Maria en skændsel for det mandlige køn!
Forumlegende

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Daluigi skrev:Hold nu hel kæft hvor spiller Getafe dog ringe! Utroligt at man bliver nødt til at klare alting selv i den her liga! Sig mig, ryster de små hold i bukserne hver gang de møder real?.. Getafe har vundet 4 kampe i streg, men når de så møder Real, så går deres spil i opløsning!
Nu var Espanyol også ret vilde indtil de mødte os... Madrid er bare effektive.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

@ Daluigi.

Bare fordi Barca vinder stort over Real, betyder det ikke, at alle hold kan gøre det. Real er dygtige, Barca er bare vildere.

Men hold kæft, hvor ville jeg ønske, der var en slags kvote for hvert hold, så man har en slags tilladelse til at slagte en spiller, der ødelægger spillet, legalt.

Angel di Maria er jo direkte en skændsel. Han får Ronaldo og Dani Alves til at ligne spillere, der aldrig har filmet. Nej, hvor er det dog forfærdeligt at se på, at så snart en spiller rører ham, så er det som om, at Maria-drengen er blevet skudt af en bazooka, kørt over af en tank, smadret af et NFL-hold i 48 timer med kagerulle og ambolt, samt blive kastet ud fra Mount Everest uden faldskærm. Dog så det fucking klamme pis!!!!

Hvis man skal slå Real, så gælder det bare om at holde tempoet højt. Barca gjorde det flot, og i dag viste Getafe også, at hvis man kan holde et højt tempo, så opstår der meget nemt tomrum i Reals forsvar. Derudover skal man holde godt øje med Özil, da han er den spiller, der styrer alt og videregiver boldene til Ronaldo.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:
Daluigi skrev:Hold nu hel kæft hvor spiller Getafe dog ringe! Utroligt at man bliver nødt til at klare alting selv i den her liga! Sig mig, ryster de små hold i bukserne hver gang de møder real?.. Getafe har vundet 4 kampe i streg, men når de så møder Real, så går deres spil i opløsning!
Nu var Espanyol også ret vilde indtil de mødte os... Madrid er bare effektive.
Vi er væsentlig bedre end Real. Jeg savner den intensitet som Barca eksempelvis møder netop når det er mod Espanyol.

Dette var den tilsvarende kamp fra Reals side mod lillebror, men Getafe magtede absolut ingen gejst eller intensitet! Virkelig sølle hvis du spørg mig.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster