Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

LuisEnrique skrev:jeg syns måske der blir gjort lidt meget ud af den sag. den slags med at trække et taktisk valgt rødt kort har vi set så mange gange før og i forskellige situationer. at det så i lige det her tilfælde er så tydeligt at det er aftalt, er grimt at se på..
men det er altså sket før og jeg er rimelig sikker på at nogle af vores spillere før har gjort noget lignende, altså med henblik på at få karantæne i en betydningsløs kamp..it happens!
Det har I. Pep gav Alves instruktioner i, at han skulle få et gult kort mod Bilbao, så han kunne få karantæne og være klar til el clasico sidste sæson. :-) Det er jo noget gammelt noget det der med at trække kort, men det er bare sjældent, at det er sket så møgtydeligt, som det gjorde med Xabi og Ramos.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

L'equip Blaugrana

Re: Real Madrid

Indlæg af L'equip Blaugrana »

Nu venter der Real nogle meget svære kampe; Sevilla, Valencia og Villarreal, mens vi tager det helt stille og roligt, hvor vores stærkeste modstandere er Osasuna, Espanyol og Sociedad, der ligner nogle meget nemme modstandere.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Espanyol er ikke nem. Vi kunne sagtens tabe point der - lige så snart vi spiller mod dem, glemmer vi alt, hvad vi normalt gør så godt.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Mander skrev:Espanyol er ikke nem. Vi kunne sagtens tabe point der - lige så snart vi spiller mod dem, glemmer vi alt, hvad vi normalt gør så godt.
Er det på hjemmebane eller udebane? For de har indtil videre 6-0-0 af hjemmebanestatistik. Som Mander siger, de plejer altid at være pain in the asshole for Barca.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

UEFA giver to spilledages karantæne til Mourinho:
http://www.goal.com/en/news/1716/champi ... -touchline

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

# 23 skrev:
LuisEnrique skrev:jeg syns måske der blir gjort lidt meget ud af den sag. den slags med at trække et taktisk valgt rødt kort har vi set så mange gange før og i forskellige situationer. at det så i lige det her tilfælde er så tydeligt at det er aftalt, er grimt at se på..
men det er altså sket før og jeg er rimelig sikker på at nogle af vores spillere før har gjort noget lignende, altså med henblik på at få karantæne i en betydningsløs kamp..it happens!
Det har I. Pep gav Alves instruktioner i, at han skulle få et gult kort mod Bilbao, så han kunne få karantæne og være klar til el clasico sidste sæson. :-) Det er jo noget gammelt noget det der med at trække kort, men det er bare sjældent, at det er sket så møgtydeligt, som det gjorde med Xabi og Ramos.
Nu ved jeg ikke om du har lagt mærke til det, men Alves er en af de spillere Pep tager oftest fat på for at give dessiner, bl.a. grundet hans position som back. Det med at få trukket ET enkelt gult kort i en kamp forat få en frivillig karantæne sker på alle hold og er relativt normalt og lidt accepteret så længe det ikke er alt for tydeligt, selv i ManU har jeg set det ske :wink:

Det ekstreme ved Madrid-showet var at to spillere fik 4 gule kort i samme kamp over relativ kort tid på en meget mistænkelig måde. At kameraer så tydeligt kan dokumentere det gør at fodbolden kommer i miskredit og en karantæne er fortjent IMO.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Mander skrev:Espanyol er ikke nem. Vi kunne sagtens tabe point der - lige så snart vi spiller mod dem, glemmer vi alt, hvad vi normalt gør så godt.
Jeg synes bare de er mest besværlige når de ligger dårligt i ligaen, og dermed er ultra underdogs. Med den sæsonstart de har fået så har deres fans pludselig fået troen på dem, og måske dét vil få dem knækket da de ikke er vandt til presset.

...men de har fået en flot sæsonstart og Pochettino er en god træner, såehh enig, Espanyol bliver en tough nut...

EDIT: Hmm, hvordan er snakket faldet på Espanyol i en -Madrid tråd...mon ikke det går an at snakke om mini Real Madrid i en Real Madrid tråd :wink:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Alchemist »

JonasV skrev:UEFA giver to spilledages karantæne til Mourinho:
http://www.goal.com/en/news/1716/champi ... -touchline
Så han er egenlig kun blevet suspenderet for 1 kamp mod Auxerre? Og samme er gældende for Alonso og Ramos.. Ville heller ha set 2 spilledags karantæne.
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Dvs reelt har de kun fået bøder. Hvad dælen er meningen med en betinget karantæne? Gør du det igen i en periode indenfor 3 år så må du udstå karantænen? WTF

Le Roi Soleil

Re: Real Madrid

Indlæg af Le Roi Soleil »

Nogen der har nævnt Ramos's karantæne i ligaen? Han slap ufattelig nok med 1 spilledagskarantæne for sit sindsyge anfald..... Franco Madrid lever virkelig op til sit navn... :x en regulær skandale.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Amen hvordan kan det lade sig gøre seriøst!?!? vi må da kunne appelerer!?!?!? JEG HAR SNAKKET OM KORRUPTION FLERE GANGE HERINDE I DISSE SAGER!! Hvem er igen klar til at tage diskussionen op med mig!? Tror da nok folk må indse snart, at der er noget meget lunkent på fære i det spanske fodboldforbund
Forumlegende

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

Ja, det meget sjovt, direkte rødt = 2 dages karantæne. Hvordan fanden kan han så kun få 1 dag? hold kæft jeg er ved at hade det spanske fodboldforbund, det er så latterligt! :twisted:
Ronaldinho Gaúcho

LuisEnrique

Re: Real Madrid

Indlæg af LuisEnrique »

ja, den er klart til mere en den ene..men efter de seneste nyheder blir det godt nok en noget punkteret madridhold der løber på banen lørdag mod valencia. de mangler hugain, ramos, carvalho, kaka, og nu muligvis ronaldo..valencia som jeg gerne så tage endnu en skalp af de hvides hoveder :D

Hotnuk

Re: Real Madrid

Indlæg af Hotnuk »

http://www.bold.dk/nyt/Ramos-fik-en-dag--Ronaldo-skadet

Ricardo Carvalho har karantæne pga. 5 gule kort i sæsonen.
Ramos også i karantæne pga. det røde kort.
Cristina er ankelskadet.
Higuian muligvis ude i 3 måneder med en rygskade, som også plagede ham i mandags.

Så et svækket hold der møder Valencia på lørdag. :)

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Christina bliver nok klar. Han kan nok bare ikke tåle at se de andre i øjnene endnu.

Jeg kunne godt forestille mig de ikke vandt mod Valencia. Sådan en afklapsning må gøre av på moralen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster