Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... -alligevel
og b.l.a b.l.a luk røven madrid spiller.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... owing-his-

Så er klovnen for alvor kommet i gang. Dette minder mig om, hvorfor jeg har så meget imod denne oversætter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

teemuss skrev:http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... -alligevel
og b.l.a b.l.a luk røven madrid spiller.
ved ikke hvor de har det sidste fra?
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/ ... h_day_.htm

"I don't care when the Clasico takes place. I've never played on a Monday, but it is a beautiful game and our objective is to win it."

Han siger altså ikke at de vinder den, men det er deres mål at vinde den (siger sig selv, men han skulle jo sige et eller andet).

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

mamma mia skrev:
teemuss skrev:http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... -alligevel
og b.l.a b.l.a luk røven madrid spiller.
ved ikke hvor de har det sidste fra?
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/ ... h_day_.htm

"I don't care when the Clasico takes place. I've never played on a Monday, but it is a beautiful game and our objective is to win it."

Han siger altså ikke at de vinder den, men det er deres mål at vinde den (siger sig selv, men han skulle jo sige et eller andet).
Såvidt jeg ved, kom han med disse udtalelse under en pressekonference og IKKE fra et eksklusivt interview med Real Madrids officiel hjemmeside. Det er derfor lidt sjovt, at alle andre internationale medier, inklusiv de spanske ( skal lige siges at nyheden ikke kun kommer fra Onside.dk, men bla har jeg læst historien på goal.com, sporten.dk, forza.dk, sport.es, dailymail og jeg kan blive ved), bringer historien om at Özil siger, vi vinder alligevel. Real Madrid.com har som den eneste side, bragt noget andet så. Kan det måske være at de har misforstået hvad han sagde? Det er trods alt lidt svært at tro, så mange internationale medier kan tage fejl, og det kun er Reals hjemmeside, der bringer den rigtig historie?.

Hvis tilfældet havde været, at interviewet var foretaget af realmadrid.com eksklusivt, så kunne man godt tale om, at det er mediernes sædvanlig spin, og de er ved at piske en stemning op og tage tingene ud af kontekst. Men som sagt, disse ord faldt åbenbart under en pressekonference, hvor andre medier end Realmadrid.com også var tilstede. Disse medier publicerer så en helt anden historie end den du lige linker til.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

fair nok, jeg har kun læst det der, derfor jeg undrede mig.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

WTF! havde en drøm om at Real Madrid vandt 0-7 imod os! :shock:
Ronaldinho Gaúcho

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Ronaldinho skrev:WTF! havde en drøm om at Real Madrid vandt 0-7 imod os! :shock:
... drøm?

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

Blaugrana92 skrev:
Ronaldinho skrev:WTF! havde en drøm om at Real Madrid vandt 0-7 imod os! :shock:
... drøm?
Mareridt* 8)
Ronaldinho Gaúcho

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Khedira og Higuain har fået småslag efter Bilbao-kampen. Det siges, at de nok når at blive klar til kampen mod Jer på mandag, men hvis en som Khedira ikke når at blive klar, er det en god nyhed for Jer. Han har sgu godt det flot i år, når man tænker på, at det er hans første sæson, og han skal vænne sig til det tekniske høje spil i Spanien og nultolerance fra dommerne.

Fuck jeg glæder mig som et lille barn til den kamp. Enten bliver det en røvsyg kamp, hvor begge hold ikke tør at folde sig ud, ellers bliver det en kamp, hvor begge defensiver er helt væk og vi får en fantastisk kamp ud af det. Som neutral seer bliver jeg glad, hvis Messi, Xavi, Iniesta og Ronaldo laver lækkerier.

Btw, nogle der ved, hvor meget en El Clasico-billet koster, hvis man gerne vil have gode sæder? Altså ikke verdensklasse sæder, men sådan, hvor man sidder fornuftigt og kan se hele kampen fra en god vinkel? :) Jeg overvejer snart at tage ind og opleve sådan en kamp.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Reals 2 røde kort... behøver man overhovedet sige mere... Mest usympatiske klub i verden! Kæft hvor er det dog klamt lavet.. nærmest ufatteligt hvis det ikke giver en bøde af disciplinærudvalget. Folk kan nu påstå at der er mange der spekulerer i den slags, men når man gør det så mega åbenlyst og provokerende, så kan jeg godt nok ikke forestille mig andet end det blir straffet.

selv folk inde på madridista finder det pinligt. de burde dog være vant til at skamme sig over deres klub, men stadig fortæller det lidt om hvor klamt det der er.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

@ Daluigi

Jeg så ikke selv kampen, men jeg kan se du ikke er den eneste, der er lidt skeptisk omkring de to røde kort. Fodbold fans på de forskellige fora er fortørnet over det også. Jeg har dog ikke set situationer, men hvad skete der? Var det bare en tackling der førte til et kort eller?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Først træk alonso tid på et frispark.. og det var helt vildt! han løb frem og tilbage til boden 5 gange før dommeren fløjtede!.. Tilsidst skal Ramos "tilfældigt" nok lige tage et målspark, hvor han gør nøjagtig det samme.... forkasteligt!
Forumlegende

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

Visca El Barca skrev:@ Daluigi

Jeg så ikke selv kampen, men jeg kan se du ikke er den eneste, der er lidt skeptisk omkring de to røde kort. Fodbold fans på de forskellige fora er fortørnet over det også. Jeg har dog ikke set situationer, men hvad skete der? Var det bare en tackling der førte til et kort eller?
Tackling? De trak tiden på det GROVESTE!
Ronaldinho Gaúcho

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Ronaldinho skrev:
Visca El Barca skrev:@ Daluigi

Jeg så ikke selv kampen, men jeg kan se du ikke er den eneste, der er lidt skeptisk omkring de to røde kort. Fodbold fans på de forskellige fora er fortørnet over det også. Jeg har dog ikke set situationer, men hvad skete der? Var det bare en tackling der førte til et kort eller?
Tackling? De trak tiden på det GROVESTE!
Aha ok, som sagt jeg har ikke set situationen :). Men så er spørgsmålet vel, om man nogensinde kan bevise at de gjorde det med vilje, altså få det røde kort, så de ikke skal bære rundt på et gult i knock out fasen?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Først træk alonso tid på et frispark.. og det var helt vildt! han løb frem og tilbage til boden 5 gange før dommeren fløjtede!.. Tilsidst skal Ramos "tilfældigt" nok lige tage et målspark, hvor han gør nøjagtig det samme.... forkasteligt!
Lyder rimelig klamt og helt i den klamme klubs ånd. Men jeg tror desværre de slipper uden straf, sådan er det tit med denne forkastelig klub.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster