FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

michaelk94 skrev:Marca har været ude og bekræfte, at det er sket. Han skulle have sagt flere ting foran Arbeloa og hans gravide kone, før nogle fra Barca kom hen og hev ham væk. Er det en god nok kilde eller mangler du en officiel meddelelse fra FC Barcelona?

På denne side blev det jo med det samme et fact at Mou havde "overfaldet" dommeren i en parkeringskælder og nærmest truet ham, selvom det på ingen måde var sådan at El Mundo beskrev det, og selvom kilden er mindst ligeså utroværdig.

Og mht det racisistiske mod Alves, så er det selvfølgelig bare super ærgerligt, men det betyder sgu da på ingen måde, at det er "vores nye had mod Barca". Du påstår simpelthen lige, at nu er alle madridistas racistiske fans.
Marca har været ude og bekræfte historien ved at bruge punto pelota som kilde... Så kilden er stadig punto pelota! Mon ikke at historien var blevet bragt lidt tidligere hos marca hvis det var marcas egen historie?

Og nu har jeg snart sagt til dig en million gange at du er på et barca forum og folk herinde er ikke ligefrem venligstillet overfor mou... Så måske skal der ikke så meget til før vi tror på en negativ historie omkring ham? Udover det så er det lidt nemmere at tro på at mou med hans ry kunne finde på en sådanne ting fremfor messi som aldrig har lavet noget lignende.

Nej jeg påstår ikke at alle real fans er racistiske men jeg konstatere bare at der er blevet lagt noget nyt oveni fra reals side... Før blev vi sparket ned, svinet på pressemøder og beskyldt for alt mellem himmel og jord... Nu er hadet så bare vokset til at fansne er begyndt at komme med racistiske tilråb! At klubben så ikke kan tage afstand til dette i medierne er pinligt og det hele virker endnu mere latterligt når denne meget tynde messi sag fylder så meget. Man kommer næsten til at tro at det er et slags skalkeskjul...

Til sidst vil jeg lige gentager engang til... Det er fint nok at du vil af med lidt galde omkring messi men når den eneste kilde du har er så utroværdig så er der måske ikke så meget i din historie. Og ja måske var mou historien ikke mere troværdig men skal jeg begynde at smide links op omhandlende mou og hvorfor han er så upopulær blandt barca fans? Der er nemlig masser og det er måske derfor at manden er så "hadet" herinde!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Jeg kan ikke se problemet her? Messi har - angiveligt - fortalt Arbeloa, foran hans gravide **** af en kæreste, hvilket møgsvin han retmæssigt er. Og hvad så? Skulle Messi være en engel? Cmon. Jeg håber sgu historien er sand.
Visca el Barca

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

Piquénbauer skrev:
michaelk94 skrev:Marca har været ude og bekræfte, at det er sket. Han skulle have sagt flere ting foran Arbeloa og hans gravide kone, før nogle fra Barca kom hen og hev ham væk. Er det en god nok kilde eller mangler du en officiel meddelelse fra FC Barcelona?

På denne side blev det jo med det samme et fact at Mou havde "overfaldet" dommeren i en parkeringskælder og nærmest truet ham, selvom det på ingen måde var sådan at El Mundo beskrev det, og selvom kilden er mindst ligeså utroværdig.

Og mht det racisistiske mod Alves, så er det selvfølgelig bare super ærgerligt, men det betyder sgu da på ingen måde, at det er "vores nye had mod Barca". Du påstår simpelthen lige, at nu er alle madridistas racistiske fans.
Marca har været ude og bekræfte historien ved at bruge punto pelota som kilde... Så kilden er stadig punto pelota! Mon ikke at historien var blevet bragt lidt tidligere hos marca hvis det var marcas egen historie?

Og nu har jeg snart sagt til dig en million gange at du er på et barca forum og folk herinde er ikke ligefrem venligstillet overfor mou... Så måske skal der ikke så meget til før vi tror på en negativ historie omkring ham? Udover det så er det lidt nemmere at tro på at mou med hans ry kunne finde på en sådanne ting fremfor messi som aldrig har lavet noget lignende.

Nej jeg påstår ikke at alle real fans er racistiske men jeg konstatere bare at der er blevet lagt noget nyt oveni fra reals side... Før blev vi sparket ned, svinet på pressemøder og beskyldt for alt mellem himmel og jord... Nu er hadet så bare vokset til at fansne er begyndt at komme med racistiske tilråb! At klubben så ikke kan tage afstand til dette i medierne er pinligt og det hele virker endnu mere latterligt når denne meget tynde messi sag fylder så meget. Man kommer næsten til at tro at det er et slags skalkeskjul...

Til sidst vil jeg lige gentager engang til... Det er fint nok at du vil af med lidt galde omkring messi men når den eneste kilde du har er så utroværdig så er der måske ikke så meget i din historie. Og ja måske var mou historien ikke mere troværdig men skal jeg begynde at smide links op omhandlende mou og hvorfor han er så upopulær blandt barca fans? Der er nemlig masser og det er måske derfor at manden er så "hadet" herinde!
Nu har Alba selv udtalt at der skete noget i parkeringskælderen, så nu er den vel bekræftet.

Og desuden kan du evt prøve at læse marcas artikel, hvori de bekræfter historien, da de godt selv ved at kilden var lidt utroværdig før. La sexta havde desuden også bekræftet det, mens de også nævner at Messi havde svinet Karanka til i tunnellen.

Ikke fordi det gør det bedre, men jeg tror altid racismen har været der, da Alves jo netop nævner at racismen har været der i alle de år han har spillet i Spanien. Det er bestemt et problem, men det er ikke noget nyt. Så det er jo ikke noget had fra Real Madrid, det er langt mere de spanske kultur der er noget galt med.

Da jeg var nede og se Real Madrid vs Barcelona i April 11, så stod jeg også på den gade, hvor der ultras åbenbart "varmer op". Her kom der så en sort gut ned ad gaden, hvorefter samtlige ultras begyndte at lave abelyde. Jeg synes det var helt væk, men han grinte bare, så det virkede bare som noget han var vant til. Det gør det bestemt ikke rigtigt, men har intet med Real Madrids had at gøre, som du ellers siger.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hello Michael

Nu har jeg læst lidt af det du og andre skriver her omkring Messi.. lad os antage at det er sandt sådan som det er udlagt af dig.

Din konklusion, din pointe?

Messi er et svin og så skal vi bare lige klappe i mht. Mou fordi der var jo også en "parkeringsplads" situation med ham.

Lige, ik?

That's your point oder hur?

Jeg fatter nada af din pointe med det her.

Abeloa var et decideret SVIN i kampen, ham og Xabi klapper provokerende Messi på kinden (efter Messi har verbalt svinet dem self, men det har de jo også) - og så er det fuldstændig uhørt at den pæne unge argentiner siger et par sandheder til Abeloa?

Messi er ikke fuldkommen - so what. Hvis han har gjort det her er det dårligt.

Messi er jo ikke vores træner. Og han begår fejl.

Abeloa er REAL spiller, og stort set altid et svin på banen (selv Morten Bruun synes det) - tænk lidt på jeres egne spilleres ry før du angriber Messi for at sige sandheden om Abeloas spillestil i en parkeringskælder.

Prøv at påvirke jeres spillere til at spille mindre svinsk og så skal du bare se løjer... måske blir Messi lidt mindre sur på jeres spillere.

Nå, jeg skal have kaffe nu...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

SpillerSomMESSI skrev:Hello Michael

Nu har jeg læst lidt af det du og andre skriver her omkring Messi.. lad os antage at det er sandt sådan som det er udlagt af dig.

Din konklusion, din pointe?

Messi er et svin og så skal vi bare lige klappe i mht. Mou fordi der var jo også en "parkeringsplads" situation med ham.

Lige, ik?

That's your point oder hur?

Jeg fatter nada af din pointe med det her.

Abeloa var et decideret SVIN i kampen, ham og Xabi klapper provokerende Messi på kinden (efter Messi har verbalt svinet dem self, men det har de jo også) - og så er det fuldstændig uhørt at den pæne unge argentiner siger et par sandheder til Abeloa?

Messi er ikke fuldkommen - so what. Hvis han har gjort det her er det dårligt.

Messi er jo ikke vores træner. Og han begår fejl.

Abeloa er REAL spiller, og stort set altid et svin på banen (selv Morten Bruun synes det) - tænk lidt på jeres egne spilleres ry før du angriber Messi for at sige sandheden om Abeloas spillestil i en parkeringskælder.

Prøv at påvirke jeres spillere til at spille mindre svinsk og så skal du bare se løjer... måske blir Messi lidt mindre sur på jeres spillere.

Nå, jeg skal have kaffe nu...
Hey du.

Som du selv siger, så er Messi langt fra perfekt, og dette er jo en uheldig episode fra Messi. Når man er på fcbarcelona.dks forum, så fokuserer man selvfølgelig mere på Real Madrids fejl fremfor ens egne. Det er også fair og Real har, som du også selv siger, begået langt flere brølere.

Derfor kan man jo bare indrømme med det samme at dette var en fejl fra Messis side, i stedet for at køre det tilbage på Real Madrid, som jo har nok fejl i sig selv, eller prøve at forsvare Messi.

Der er egentlig ikke en sådan pointe, men når man i stedet bliver ved med at sætte spørgsmålstegn ved historien, som nu har vist sig at være sand, så fortsætter diskussionen jo.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

michaelk94 skrev:Derfor kan man jo bare indrømme med det samme at dette var en fejl fra Messis side, i stedet for at køre det tilbage på Real Madrid, som jo har nok fejl i sig selv, eller prøve at forsvare Messi.
Altså, hvis det rent faktisk viser sig at være en løgnhistorie, med sit udspring hos Real Madrid med det formål at fjerne fokus fra de racistiske tilråb der angiveligt var mod Dani Alves under kampen, er det vel alt andet lige på sin plads at kritisere Real Madrid.

Men jeg bliver altså nødt til at påpege, at denne historie ikke er 'bekræftet' som værende sand eller som værende noget der rent faktisk er sket. Heller ikke efter at Marca har bragt historien. At Marca bringer den er ikke i sig selv nogen som helst form for verificering.

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

Blaugrana92 skrev:
michaelk94 skrev:Derfor kan man jo bare indrømme med det samme at dette var en fejl fra Messis side, i stedet for at køre det tilbage på Real Madrid, som jo har nok fejl i sig selv, eller prøve at forsvare Messi.
Altså, hvis det rent faktisk viser sig at være en løgnhistorie, med sit udspring hos Real Madrid med det formål at fjerne fokus fra de racistiske tilråb der angiveligt var mod Dani Alves under kampen, er det vel alt andet lige på sin plads at kritisere Real Madrid.

Men jeg bliver altså nødt til at påpege, at denne historie ikke er 'bekræftet' som værende sand eller som værende noget der rent faktisk er sket. Heller ikke efter at Marca har bragt historien. At Marca bringer den er ikke i sig selv nogen som helst form for verificering.
Marca har bekræftet det, det samme har El Sexta.
Desuden Alba har jo selv udtalt at der skete noget i parkeringskælderen, men at Messi blot var meget irriteret.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

michaelk94 skrev:Men Alba har jo selv udtalt at der skete noget i parkeringskælderen, men at Messi blot var meget irriteret.
Noget? Noget kan for så vidt ligeså godt betyde at Marcelo kaldte Busquets for en abe. I øvrigt vil jeg gerne lige have en kilde på den udtalelse der. Jeg har læst artikler med udtalelser fra Alba både på EMD og Marca, og der nævner han i hvert fald ikke noget om episoden.

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

Blaugrana92 skrev:
michaelk94 skrev:Men Alba har jo selv udtalt at der skete noget i parkeringskælderen, men at Messi blot var meget irriteret.
Noget? Noget kan for så vidt ligeså godt betyde at Marcelo kaldte Busquets for en abe. I øvrigt vil jeg gerne lige have en kilde på den udtalelse der. Jeg har læst artikler med udtalelser fra Alba både på EMD og Marca, og der nævner han i hvert fald ikke noget om episoden.
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... jordi-alba

For mig viser dette, at der altså skete noget i parkeringskælderen, og Messi har tydeligvis været irriteret.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

michaelk94 skrev:http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... jordi-alba

For mig viser dette, at der altså skete noget i parkeringskælderen, og Messi har tydeligvis været irriteret.
Okay, men hvis Alba siger at han ikke gjorde noget forkert, så gjorde han vel ikke noget forkert (for lige at bruge din logik med at hvis én fyrer en påstand af, og 'bekræfter' den, må det jo passe).

Det der nok gør mig mest vred med hensyn til denne sag, er at den nu er blevet blæst tilstrækkeligt op til at de egentlig problemer bliver overset. Nu bliver der brugt tid og kræfter på at diskutere at Messi har sagt til Arbeloa at han er idiot. Angiveligt. Fuck det. Fuck at han har sagt noget til nogen som helst. Det er ikke et problem. Overhovedet. Jeg siger også ting til folk jeg ikke kan lide på daglig basis. Det er noget pis at bruge tid på det. Racisme er til gengæld et problem. Et stort problem. Et problem vi skal tage hånd om, men nu bruger vi i stedet kræfterne på at læse artikler om at Messi kaldte en spade for en spade, hvilket selvfølgelig er beklageligt og ikke videre sympatisk, men et problem er det bare overhovedet ikke.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

michaelk94 skrev:
Blaugrana92 skrev:
michaelk94 skrev:Men Alba har jo selv udtalt at der skete noget i parkeringskælderen, men at Messi blot var meget irriteret.
Noget? Noget kan for så vidt ligeså godt betyde at Marcelo kaldte Busquets for en abe. I øvrigt vil jeg gerne lige have en kilde på den udtalelse der. Jeg har læst artikler med udtalelser fra Alba både på EMD og Marca, og der nævner han i hvert fald ikke noget om episoden.
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... jordi-alba

For mig viser dette, at der altså skete noget i parkeringskælderen, og Messi har tydeligvis været irriteret.
Det eneste jeg kan se når jeg trykker på linket er Megan Fox's Total-Body Workout. ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

michaelk94 skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Hello Michael

Nu har jeg læst lidt af det du og andre skriver her omkring Messi.. lad os antage at det er sandt sådan som det er udlagt af dig.

Din konklusion, din pointe?

Messi er et svin og så skal vi bare lige klappe i mht. Mou fordi der var jo også en "parkeringsplads" situation med ham.

Lige, ik?

That's your point oder hur?

Jeg fatter nada af din pointe med det her.

Abeloa var et decideret SVIN i kampen, ham og Xabi klapper provokerende Messi på kinden (efter Messi har verbalt svinet dem self, men det har de jo også) - og så er det fuldstændig uhørt at den pæne unge argentiner siger et par sandheder til Abeloa?

Messi er ikke fuldkommen - so what. Hvis han har gjort det her er det dårligt.

Messi er jo ikke vores træner. Og han begår fejl.

Abeloa er REAL spiller, og stort set altid et svin på banen (selv Morten Bruun synes det) - tænk lidt på jeres egne spilleres ry før du angriber Messi for at sige sandheden om Abeloas spillestil i en parkeringskælder.

Prøv at påvirke jeres spillere til at spille mindre svinsk og så skal du bare se løjer... måske blir Messi lidt mindre sur på jeres spillere.

Nå, jeg skal have kaffe nu...
Hey du.

Som du selv siger, så er Messi langt fra perfekt, og dette er jo en uheldig episode fra Messi. Når man er på fcbarcelona.dks forum, så fokuserer man selvfølgelig mere på Real Madrids fejl fremfor ens egne. Det er også fair og Real har, som du også selv siger, begået langt flere brølere.

Derfor kan man jo bare indrømme med det samme at dette var en fejl fra Messis side, i stedet for at køre det tilbage på Real Madrid, som jo har nok fejl i sig selv, eller prøve at forsvare Messi.

Der er egentlig ikke en sådan pointe, men når man i stedet bliver ved med at sætte spørgsmålstegn ved historien, som nu har vist sig at være sand, så fortsætter diskussionen jo.
Hej Michael

Prøv at læse min post igen og forklar min helt nøgtern og eksakt HVAD din pointe med den her Messi historie er? Jeg fatter nada... Vi siger jo selv allesammen at Messi ikke er fuldkommen og begår fejl - han er dog ikke vores træner.
Han blev provokeret (mere end blot verbalt) i kampen af Arbeloa og Xavi - med provokrende klap på kinden. Han blev udsat for svinsk spil fra Arbeloa som arrogant klapper ham på kinden.

At Messi netop (angiveligt) har kaldt jeres REAL svinske spiller for en det han er i en parkeringskælder er måske ikke fint, men så er der vel ikke mere at sige om det.

Igen... what dælen is your point?

Michael?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Han vil bekræftes i, at Messi kan fejle, ingen engel er, så det ikke kun er CR der fremstår negativ og kold i medierne.

Men igen, Marca Radio udtalte at det var Real spin. Så ingen ved det.
Allez...

michaelk94

Re: FC Barcelona

Indlæg af michaelk94 »

SpillerSomMESSI skrev:
michaelk94 skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Hello Michael

Nu har jeg læst lidt af det du og andre skriver her omkring Messi.. lad os antage at det er sandt sådan som det er udlagt af dig.

Din konklusion, din pointe?

Messi er et svin og så skal vi bare lige klappe i mht. Mou fordi der var jo også en "parkeringsplads" situation med ham.

Lige, ik?

That's your point oder hur?

Jeg fatter nada af din pointe med det her.

Abeloa var et decideret SVIN i kampen, ham og Xabi klapper provokerende Messi på kinden (efter Messi har verbalt svinet dem self, men det har de jo også) - og så er det fuldstændig uhørt at den pæne unge argentiner siger et par sandheder til Abeloa?

Messi er ikke fuldkommen - so what. Hvis han har gjort det her er det dårligt.

Messi er jo ikke vores træner. Og han begår fejl.

Abeloa er REAL spiller, og stort set altid et svin på banen (selv Morten Bruun synes det) - tænk lidt på jeres egne spilleres ry før du angriber Messi for at sige sandheden om Abeloas spillestil i en parkeringskælder.

Prøv at påvirke jeres spillere til at spille mindre svinsk og så skal du bare se løjer... måske blir Messi lidt mindre sur på jeres spillere.

Nå, jeg skal have kaffe nu...
Hey du.

Som du selv siger, så er Messi langt fra perfekt, og dette er jo en uheldig episode fra Messi. Når man er på fcbarcelona.dks forum, så fokuserer man selvfølgelig mere på Real Madrids fejl fremfor ens egne. Det er også fair og Real har, som du også selv siger, begået langt flere brølere.

Derfor kan man jo bare indrømme med det samme at dette var en fejl fra Messis side, i stedet for at køre det tilbage på Real Madrid, som jo har nok fejl i sig selv, eller prøve at forsvare Messi.

Der er egentlig ikke en sådan pointe, men når man i stedet bliver ved med at sætte spørgsmålstegn ved historien, som nu har vist sig at være sand, så fortsætter diskussionen jo.
Hej Michael

Prøv at læse min post igen og forklar min helt nøgtern og eksakt HVAD din pointe med den her Messi historie er? Jeg fatter nada... Vi siger jo selv allesammen at Messi ikke er fuldkommen og begår fejl - han er dog ikke vores træner.
Han blev provokeret (mere end blot verbalt) i kampen af Arbeloa og Xavi - med provokrende klap på kinden. Han blev udsat for svinsk spil fra Arbeloa som arrogant klapper ham på kinden.

At Messi netop (angiveligt) har kaldt jeres REAL svinske spiller for en det han er i en parkeringskælder er måske ikke fint, men så er der vel ikke mere at sige om det.

Igen... what dælen is your point?

Michael?
Men så læs lige igen det jeg skriver, for jeg forklarer jo netop at der ikke er en reel pointe.

Jeg vil blot se om man også kunne se kritisk på Messi, når man nu har så nemt ved at se kritisk på en lignende situation med Mourinho, selvom jeg tydeligt medgiver at Mourinhos situation er værre, fordi han er træner og gør det mod dommeren.

Så nej, der er ikke så meget mere at sige andet end at det var forkert af Messi uanset de grunde man kan finde for det. Mourinho ville ligeledes ikke kunne forsvares, selvom dommeren havde lavet 143 fejl i kampen.
Desuden synes jeg da også de fleste har medgivet dette inklusiv dig selv, men der er jo andre, der mener at det Messi gør er helt i orden, mens andre slet ikke vil tage stilling til det, fordi de ikke tror på kilden, selvom det nu er bekræftet flere steder.

Om det er Madrid-spin kan der selvfølgelig godt argumenteres for, men der er flere der bekræfter, at der er sket noget i parkeringskælderen inklusiv en Barcaspiller.

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af drømmefodbold »

Holdkæft hvor er jeg træt af al den ballade og virak omkring Classicos der er kommet siden en hvis herre overtog diregentstokken for Real Madrid.

Jeg sidder med følelse af at jeg efterhånden er ligeglad med resultatet, menbare håber at vi ikke får en langtidssakde på en vores spillere. Tidligere kunne jeg glæde mig langtid i forvejen til kampen og sidde med min kammerat der tilhører den hvide lejr og se kampen med ham, og der var altid respekt og glæde omkring kampen.

Nu sidder vi begge med hjertet oppe i halsen. Han for er bange for at nu begår en af Real spillerne en dumhed eller svinestreg igen, og jeg som tidligere nævnt i frygt for skader. Det tager fuldstændig glansen af fodboldoplevelsen, og glæden er fuldstændig væk ved disse opgør.

Jeg fatter simpelthen ikke at der findes Real fans der ikke kan se eller vil indrømme at oversætteren har fået en ondskab banket ind i hans hold som ikke er set før. Gu ve er alle Barca spillere ikke engle, men selvf. bliver de frustreret og alle de svinestreger diverse Real spillere foretager sig. Fatter ikke disse spillere kan se sig selv i øjnene da de selv lever af deres bentøj og førlighed.

Fuck om vi ryger ud af cuppen og jeg håber at forspringet er så stort i ligaen at man kan stille reserver mod real, så alle mand er klar til CL. Ellers frygter jeg at Real spekulerer i skader til vitale spillere med hensyn til CL.

I det mindste græmmes min kammerat over udviklingen og er enig på trods af hans tilhørsforhold kan han i det mindste se den er gal.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster