Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Conte er vel stadig Chelsea træner? Tænk hvis Sarri er den, de henter?

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Hvis det er Sarri, så får de sig en kontroversiel type. El Clasicoerne skal nok blive spændende.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Er det ikke Vicente Del Bosque-fyringen om igen?

Zidane har formået at skabe en ro om Real Madrid, der ikke har været set i over et årti. Selv med hans ufattelige ringe resultater i denne sæson i ligaen, har der slet ikke været ligeså meget ragnarok, som der kunne have været, hvis det var en anden træner. SPillerne havde massiv respekt for ham. Det kan godt bide dem i røven, for Zidanes personlighed skabte ro.

Wenger i Real ville være en gave for os. Han er helt færdig på topplan, og han har det ikke i sig mere. Han vil slet, slet ikke kunne håndtere de kolossale egoer, der er i Real.

Sarri derimod? Vi ved jo selvfølgelig ikke, hvordan hans håndtering af superstjerner ville være, men han er en faglig meget dygtig og spændende træner. Han kunne blive en gevinst for dem.

Jeg tror, de vil gå efter Allegri eller Sarri. Poch er nok deres ønksetræner, men han har lige forlænget med Tottenham til 2023, og det vil koste dem så mange penge at købe ham fri fra Tottenhams nærige ejer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Måske en nikkedukke fra egne rækker i et par sæsoner og så poch med kane?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Kom så igang med de Laudrup-rygter!!!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

En ting er i hvert fald sikkert - real siger farvel til deres klart mest succesfulde træner over de sidste mange år. Han stikker ud i blandt alle de andre. Så ja det kan da godt være at de måske fortsætter med at vinde men hvis man ser på deres historie så er dette skidt for dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Shit en bombe at læse. En ting er hvem der skal træne real. En anden ting er hvad skal Zidane nu?? Læser lidt spekulationer omkring Frankrig efter VM

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9346
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 952 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Hvad med de Ronaldo udmeldinger..? Var det som ventet blot en storm i et varmt glas øl..?

Zidane gik selv ik?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Antimadridista skrev:Hvad med de Ronaldo udmeldinger..? Var det som ventet blot en storm i et varmt glas øl..?

Zidane gik selv ik?
Er ret sikker på, at spillerne har vidst det inden finalen skulle spilles, og måske er Ronaldo derhenne hvor han blandt andet også er træt af en konstant udskiftning på trænerposten. Han har før luftet sin utilfredshed omkring dette.

Men Ronaldo har sagt, at han vil give en forklaring på sine udmeldinger i næste uge, når han er sammen med det portugisiske landshold, om det holder, tvivler jeg på.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2827
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Norbit »

Tror at, Zidane stoppede af flere grunde. Blandt andet det med, at han ikke kommer til at vinde på samme måde (heldet vender nok på et tidspunkt, så hellere stoppe mens festen toppper).

På den ene side, har han altid vist at han bakker spillerne 100% og sagt at han har de bedste i verden. Nu har han indset, at der kommer til at ske en del ændringer på spillerfronten - dermed er det ikke ham der skal stå for skud når de nye spillere ikke kan levere.
På den anden side, har det godt nok kørt for dem i CHL, men ser man Ligaen og CdR så har det været pivringe (vi var nok gået mere amok end Madridistas), + flere spillere er muligvis begyndt at blive utilfredse (Ronaldo?, Bale?, Asensio?, Isco?).

Zidane virker som en træner, der blot skal have materialet og så skal han nok sætte sig i respekt pga. sin historie, men han er ikke en Pep type, der tager et hold og på 2 år revolutionere hele holdet, inkl. de største stjerner. Han ligner ikke en der vil tage de konflikter.

Nu tror jeg de får en eller anden total random træner, lidt ligesom da de ansatte Benitez - tror næppe det bliver Poch, Sarri, Wenger.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Jeg havde på fornemmelsen for lang tid siden at deres klub var på vej mod endnu en krise.
17 point efter Barcelona i ligaen og ud af CDR i kvartfinalen mod Leganes er dybt pinligt.
I CL var de også pinlige og millimeter fra at ryge ud (Juve og Bayern). De vandt kun pga held og dommerhjælp.
Derfor er det også forståeligt at Zidane stopper og forhåbentlig vil Penaldo gøre det samme.

Alt værst herfra :)
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

LeoMessi skrev:Er ret sikker på, at spillerne har vidst det inden finalen skulle spilles
Det gjorde de ikke. Zidane gav først Florentino meddelsen i går, og gav efterfølgende Sergio Ramos besked, så han kunne kommunikere det videre til resten af holdet, der selvfølgelig er godt og grundigt spredt lige nu med landsholdssamlinger til højre og venstre. Jeg skal være ærlig at sige, at jeg er lidt usikker på kronologien, nu jeg lige skriver det ned. Måske fik Ramos det endda at vide før Florentino, men det tvivler jeg dog på. Under alle omstændigheder har man i hvert fald ikke vidst det før finalen. I øvrigt er jeg temmelig sikker på, at Zidane var blevet fyret, hvis de ikke havde vundet mod Liverpool. Zidane er den første træner til selv at gå i hele Florentinos præsidentperiode.

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af TheFynbo »

Zidanes formåen i ligaen bliver vel egentlig også overdrevet tænker jeg? I 15/16 kommer han jo ind halvvejs, og i 16/17 vinder de flot, dog på et hængende hår forfulgt af os. Det er vel ret beset kun i år at Zidane har skuffet i ligaen. Jeg tænker ikke at vi skal fokusere på deres bedrifter i Copa Del Rey, eftersom det er en turnering de tydeligvis har nedprioriteret - ligeså vel som nogle Barca fans også ønsker det samme.
Men generelt er jeg meget imponeret over hvad han har formået i hans tid. Held og ustabilt spil kan man godt kalde det. Men de endte med at vinde de fleste turneringer de deltog i. Det er vel også meget rammende for Zidanes spillerkarriere. Held og ustabilt spil fyldt med mange trofæer.
Men en sand verdensmand og en værdig konkurrent. En skam det stopper nu.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

TheFynbo skrev:.Jeg tænker ikke at vi skal fokusere på deres bedrifter i Copa Del Rey, eftersom det er en turnering de tydeligvis har nedprioriteret - ligeså vel som nogle Barca fans også ønsker det samme.
At deres reserver tabte 2:1 på hjemmebanen i CDR kvartfinalen mod Leganes er chokerende. Ingen madridista havde forventet det
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster