Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9351
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 952 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Er også 100% på at han bliver. Med mindre, meget mærkelige ting skulle ske!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

Hvis der er en klub der som minimum har samme ambitioner som Barca så er det Real Madrid. Jeg tror slet ikke på at ledelsen er tilfreds. Dertil er deres selvforståelse helt anderledes. Det lyder fint med det antal trofæer men de fleste er jo ligegyldige.

Faktum er at han har vundet ligaen 1 gang og at Real Madrid i alle årene under ham har spillet ringe i Ligaen. At han er ved at vinde CHL 3x i træk er jo også absurd når man tænker på hvor mange dårlige kampe de har spillet i CHL. Men måske I har ret. Ville passe mig fint at han blev. Så mangler vi bare at udenlandske hold får luret hvordan man slår dem i CHL og så tager de nok 0 trofæer næste år.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Får de Ney, så bliver de sgu farlige næste sæson. Men ja, lad os nu se, hvad der sker.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

Kubala skrev:Får de Ney, så bliver de sgu farlige næste sæson. Men ja, lad os nu se, hvad der sker.
Ja det er rigtigt. Der er lidt en joker liggende i hvad de får købt ind til sommer.. Ikke meget de har spenderet de sidste par sæsoner.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »



:cool: :cool: :cool:
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Rygterne siger at Zidane stopper. Det må være enden på heldet ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Uden at have tabt en kamp i CL knock-out. Ret stærkt :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Hvem pokker henter de ind? Conte? Poch?

Det er virkelig svært at regne ud om det er godt eller skidt for real hvilket er helt åndssvagt at skrive når manden har vundet 3 cl'er på stribe. Men taktisk er de ikke noget specielt. Hvis de får en træner ind der kan det så kan de virkelig blive farlige. Samtidig havde Zidane godt tjek på ego'erne og det er ikke sikkert at den nye træner vil have det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Oh no. Nu er det langt fra sikkert, at vi vinder ligaen næste sæson jo ...

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Har han ikke lige meldt, at han stopper? Officielt sagt op? Og hvem skal de ansætte? Hvem er ledige?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Hør lige Zidanes udtalelser. Hvor er det bare tydeligt, at han er klar over, hvor heldig han har været, og hvor dårlig han har været i ligaen. Han snakker om highs & lows, om at være usikker på, hvor længe han kunne fortsætte med at vinde (læs: jeg var heldig, og det fortsætter ikke). Klogt af Zidane at stoppe nu, men jeg tror ærligt talt, at det er skidt for os.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Conte eller Wenger bliver der skrevet lidt rundt, bliver spændende at se hvem de henter ind. Wenger ville være det bedste valg for dem, vi har før set hvad han kan, når materiallet bare er nogenlunde.

Der skal stille og roligt til at ske et generationsskifte i Real Madrid, for det er svært at få mere ud af den nuværende trup, det ved Zidane også godt.
Senest rettet af LeoMessi tors maj 31, 2018 1:29 pm, rettet i alt 1 gang.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

Mit bedste gæt på den kommende RM-træner må være Guti?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Conte ville skræmme mig langt mere end Wenger.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Conte og Sarri. Rygterne siger at de godt kan lide low og poch men det bliver meget svært at hente dem (nye kontrakter osv).

Jeg ved virkelig ikke om det er godt eller skidt. Som jeg skrev tidligere så er Zidane ikke god taktisk men han har tjek på omklædningsrummet. Måske kunne det være at real sagde farvel til et par profiler og lod den nye træner bygge noget op. Det kunne f.eks. være at Ronaldo og bale blev sendt videre og man hentede hazard og lewan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster