Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Real submit transfer ban appeal with verdict due in six weeks
If Real’s FIFA appeal is unsuccessful, the club will go to the Court of Arbitration for Sport. As it is unlikely that the CAS would come to a resolution before this summer’s transfer window starts, Madrid would in this case ask for the interim suspension of their ban.
Hvis FIFA har behandlet appellen inden for 6 uger, så virker det da sandsynligt, at CAS kan behandle en evt. appel inden sommerens transfervindue (ved dog ikke lige hvor lang tid de vente med at appellere FIFA's afgørelse).

(Atletico har i øvrigt også appelleret:
http://as.com/diarioas/2016/01/25/engli ... 71044.html)
Giv mig min sko tilbage, røv!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Fint hvis de får det udsat, så de kan kompensere til sommer. Latterligt hård straf i forhold til skaden, der er gjort.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Det er sgu lidt sjovt at se en fra medisteren pladre løs om real. Jeg fatter f.eks. ikke hvordan man seriøst kan mene at man kan klare sig uden en defensiv midt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

"Jeg ved ikke, om dette var vores bedste kamp, men jeg er meget glad for vores performance. Jeg ved ikke, hvad der har ændret sig, men jeg kan sige, at der er sket forandringer, og at vi er kommet tilbage. Heldigvis har jeg bragt forandringer med mig."
Zidane... Han ved ikke lige hvad han har gjort, men han forsikrer at han må have gjort et eller andet :lol: Kæft en tegning af en manager de har fået! Vor herre bevares!
Forumlegende

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af drømmefodbold »

Daluigi skrev:
"Jeg ved ikke, om dette var vores bedste kamp, men jeg er meget glad for vores performance. Jeg ved ikke, hvad der har ændret sig, men jeg kan sige, at der er sket forandringer, og at vi er kommet tilbage. Heldigvis har jeg bragt forandringer med mig."
Zidane... Han ved ikke lige hvad han har gjort, men han forsikrer at han må have gjort et eller andet :lol: Kæft en tegning af en manager de har fået! Vor herre bevares!
Bliver spændende at se dem når de svære kampe rammer og der måske kommer noget modstand.
Ronaldo der er ude at sige, at de er væsentlig bedre nu grundet preseason der ikke var odentligt planlagt....
Well Zidane har fået mere tid at arbejde med om ugen grundet cup exit end Benitez, men spillere burde da være professionelle nok til at holde sig i form.

Nej igen så glæder jeg mig til at se Zidanes taktiske evner når han ikke bare kan smide gallaopstilling mod chanceløse hold uden deres få profiler. Benitez skulle arbejde med en del skader osv. samt tættere program.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Toni Kroos' kontrakt er blevet lækket.

Her er en hurtig oversættelse lavet af en eller anden dude:
  • - The player will receive, during the first season, a salary of 11,320,755€ gross in two equal installments (10/Jan/15 and 10/Jul/15). Calculated with a personal income tax of 47% (6,004,770€ net)

    - From 2015/2016 to 2019/2020, the player will receive 10,909,091€ gross each season. Calculated with a personal income tax of 45% (6,000,000.05€ net)

    - The first time the player is nominated for the FIFA WORLD PLAYER award, he'll receive 1,887,792.40€ gross (999,999.72€ net). In case the player wins this bonus, it'll be added to his contract in the following years.

    - The first time the player wins the FIFA WORLD PLAYER award, he'll receive 1,887,792.40€ gross. In case the player wins this bonus, it'll be added to his contract in the following years.

    - The player accepts an insurance whose sole beneficiary in the event of disability or death will be Real Madrid

    - If the player breaches the contract unilaterally, he'll have to pay 300,000,000€

    - During the term of this agreement, the player gives Real Madrid 50% of his image rights at a global level and without geographical limitation of any kind. The Player agrees to collaborate with Real Madrid in the exploitation of these rights.

    - If the player creates or is involved in the creation of any online product or service, related with him and with his image, he'll give Real Madrid a series of rights (space for the club in his web sites and social networks, upload videos in his Youtube account...)

    - Both parties agree that the following activities are incompatible with this agreement:
    1. - Sports or recreational activities that involve risk of injury
      - Activities that restrict or reduce rest periods
      - Risk activities such as use of vehicles (except automobile, train or airplane), specially every kind of motorcycle, including water scooters
      - Ski, paragliding, climbing.
45 millioner kroner om året efter skat. Han får løn to gange om året. I tilfælde af en Ballon d'Or nominering får han 7,5 millioner kroner og samme beløb får han, hvis han vinder Ballon d'Or. Begge klausuler gælder dog kun for den første nominering og første Ballon d'Or.

Jeg gad godt vide om vi har de samme klausuler. Her tænker jeg især på Ballon d'Or klausulerne og klausulen der siger at Madrid ejer 50% af spillerens image rights. Umiddelbart virker kontraktens klausuler jo langt mere kommercielt tilsigtet end de virker sportsligt tilsigtet.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Toni Kroos' kontrakt er blevet lækket.

Her er en hurtig oversættelse lavet af en eller anden dude:
- Both parties agree that the following activities are incompatible with this agreement:
  1. - Sports or recreational activities that involve risk of injury
    - Activities that restrict or reduce rest periods
    - Risk activities such as use of vehicles (except automobile, train or airplane), specially every kind of motorcycle, including water scooters
    - Ski, paragliding, climbing.
Jeg er faktisk glad for at se, at spillerne ikke må stå på ski. Jeg mindes, at du (Blaugrana) havde en anden holdning til det, da vi på et tidspunkt diskuterede spillernes fritidsaktiviteter. Jeg forstår dog godt, at klubberne ikke vil tage unødvendige risicis med lemmer til flere hundrede millioner kroner. Det er rettidig omhu at få de her ting aftalt på forhånd.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »


Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:Toni Kroos' kontrakt er blevet lækket.

Her er en hurtig oversættelse lavet af en eller anden dude:
- Both parties agree that the following activities are incompatible with this agreement:
  1. - Sports or recreational activities that involve risk of injury
    - Activities that restrict or reduce rest periods
    - Risk activities such as use of vehicles (except automobile, train or airplane), specially every kind of motorcycle, including water scooters
    - Ski, paragliding, climbing.
Jeg er faktisk glad for at se, at spillerne ikke må stå på ski. Jeg mindes, at du (Blaugrana) havde en anden holdning til det, da vi på et tidspunkt diskuterede spillernes fritidsaktiviteter. Jeg forstår dog godt, at klubberne ikke vil tage unødvendige risicis med lemmer til flere hundrede millioner kroner. Det er rettidig omhu at få de her ting aftalt på forhånd.
Nej, overhovedet ikke. Hvad jeg skrev dengang var at der i forvejen er rigtig, rigtig mange ting man som fodboldspiller ikke må foretage sig, hvorfor jeg finder det helt i orden at de en sjælden gang i mellem drikker sig en ordentlig kæp i øret. Jeg har aldrig skrevet at det ikke var i orden at deres kontrakter forbyder dem at lave fritidsaktiviteter, der på den ene eller den anden måde sætter deres helbred på spil.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:
Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:Toni Kroos' kontrakt er blevet lækket.

Her er en hurtig oversættelse lavet af en eller anden dude:
- Both parties agree that the following activities are incompatible with this agreement:
  1. - Sports or recreational activities that involve risk of injury
    - Activities that restrict or reduce rest periods
    - Risk activities such as use of vehicles (except automobile, train or airplane), specially every kind of motorcycle, including water scooters
    - Ski, paragliding, climbing.
Jeg er faktisk glad for at se, at spillerne ikke må stå på ski. Jeg mindes, at du (Blaugrana) havde en anden holdning til det, da vi på et tidspunkt diskuterede spillernes fritidsaktiviteter. Jeg forstår dog godt, at klubberne ikke vil tage unødvendige risicis med lemmer til flere hundrede millioner kroner. Det er rettidig omhu at få de her ting aftalt på forhånd.
Nej, overhovedet ikke. Hvad jeg skrev dengang var at der i forvejen er rigtig, rigtig mange ting man som fodboldspiller ikke må foretage sig, hvorfor jeg finder det helt i orden at de en sjælden gang i mellem drikker sig en ordentlig kæp i øret. Jeg har aldrig skrevet at det ikke var i orden at deres kontrakter forbyder dem at lave fritidsaktiviteter, der på den ene eller den anden måde sætter deres helbred på spil.
Okay. Jeg må have misforstået dig i sin tid. Det var det her indlæg jeg tænkte på. Jeg antog bare, at du var uenig med mig, når du oplistede de forskellige ting (byture, skiture etc).

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:
Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:Toni Kroos' kontrakt er blevet lækket.

Her er en hurtig oversættelse lavet af en eller anden dude:
- Both parties agree that the following activities are incompatible with this agreement:
  1. - Sports or recreational activities that involve risk of injury
    - Activities that restrict or reduce rest periods
    - Risk activities such as use of vehicles (except automobile, train or airplane), specially every kind of motorcycle, including water scooters
    - Ski, paragliding, climbing.
Jeg er faktisk glad for at se, at spillerne ikke må stå på ski. Jeg mindes, at du (Blaugrana) havde en anden holdning til det, da vi på et tidspunkt diskuterede spillernes fritidsaktiviteter. Jeg forstår dog godt, at klubberne ikke vil tage unødvendige risicis med lemmer til flere hundrede millioner kroner. Det er rettidig omhu at få de her ting aftalt på forhånd.
Nej, overhovedet ikke. Hvad jeg skrev dengang var at der i forvejen er rigtig, rigtig mange ting man som fodboldspiller ikke må foretage sig, hvorfor jeg finder det helt i orden at de en sjælden gang i mellem drikker sig en ordentlig kæp i øret. Jeg har aldrig skrevet at det ikke var i orden at deres kontrakter forbyder dem at lave fritidsaktiviteter, der på den ene eller den anden måde sætter deres helbred på spil.
Okay. Jeg må have misforstået dig i sin tid. Det var det her indlæg jeg tænkte på. Jeg antog bare, at du var uenig med mig, når du oplistede de forskellige ting (byture, skiture etc).
Nej, nej. Bare fordi jeg oplister alle de synspunkter du har givet udtryk for, er det jo ikke nødvendigvis ensbetydende med at jeg er eksponent for det modsatte. Det var mere bare et (tydeligvis mislykket) forsøg på at få dig til at indse, at man ikke kan smide fodboldspillere fuldstændig i lænker. Det var mest af alt for at få dit synspunkt til at se mere ekstremt ud. ;-)

At fodboldspillere ikke må stå på ski, springe i faldskærm, sejle jetski eller udøve tyrfægtning uden klubbens tilladelse er jeg slet ikke modstander af. Sådan er vilkårene vist for samtlige professionelle idrætsudøvere. Altså, selvfølgelig må skiløbere gerne stå på ski og faldskærmsudspringere gerne springe i faldskærm, men du ved nok godt hvad jeg mener.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

@Blau

Min fejl. Jeg må bare huske de vise ord:
Billede

:glad:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Blaugrana92 skrev:Toni Kroos' kontrakt er blevet lækket.

Her er en hurtig oversættelse lavet af en eller anden dude:

- Both parties agree that the following activities are incompatible with this agreement:
  1. - Sports or recreational activities that involve risk of injury
    - Activities that restrict or reduce rest periods
    - Risk activities such as use of vehicles (except automobile, train or airplane), specially every kind of motorcycle, including water scooters
    - Ski, paragliding, climbing.
they don't want you to jetski. ride with me.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

En røver-historie eller breaking news?
Real Madrid set to be fined €20-25m for being illegally helped by Spain.
http://www.superdeporte.es/futbol/2016/ ... 86040.html
BOMBAZO: Bruselas multará al Real Madrid con más de 20 millones de euros http://www.superdeporte.es/futbol/2016/ ... 86040.html … A ver qué dice la caverna de esto.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Men en bøde i den størrelsesorden må hele fundamentet vælte jo...

Men altså, hvis det er sandt, er det selvfølgelig heller ikke bødens størrelse, som er det "værste" for dem.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster