FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg synes nu ikke at han er ude med riven overfor Tito. Det er jo ganske reelt, det han siger om Tito. Han har noget at bevise og vi får først Tito's sande ansigt som træner at se, når han står overfor de helt store opgaver.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Jeg synes nu ikke at han er ude med riven overfor Tito. Det er jo ganske reelt, det han siger om Tito. Han har noget at bevise og vi får først Tito's sande ansigt som træner at se, når han står overfor de helt store opgaver.
Ja det har du nok ret i, jeg tolkede bare hans udtalelser om indkøb, som en af kritik af både Rosell og Tito, men det kan godt være at han kun kritiserer Rosell på det punkt.

Jeg er enig med både dig og Cruyff i, at vi først kommer til at se hvilket stof Tito er gjort af, når sæsonen spidser til, og vi skal ud i opgør, hvor der er virkelig pres på.

Jeg har lagt mærke til, at der sporadisk har været snak om, at forholdet mellem Rosell og Pep ikke var det bedste. Jeg ved at begge har afvist det, men engang imellem kommer der artikler om, at den rigtige grund til at Pep sagde stop var, at han var uenig med Rosell og hans bestyrelse. De fleste af disse rygter står Laporta og co. for, så selvfølgelig skal man tage det med et gran salt, men jeg må indrømme at jeg nogen gange sidder med en fornemmelse af, at måske var det en af de afgørende grunde til, at han sagde stop. Det er ikke fordi der er nogle episoder som underbygger det (udover at Dyma blev solgt imod Peps vilje, og Rosell engang sagde at Barca ikke var bange for at møde Real, fordi de altid vil vinde 4/5-0, noget som Pep var utilfreds med), men jeg synes de gange de skulle hilse på hinanden, virkede det lidt anstrengt. Jeg synes f.eks. at det var en lidt anstrengt hilsen, da de to hilste på hinanden efter Wembley finalen.

Men det er sikkert mig, Pep sagde jo at det slet ikke havde noget med ledelsen eller andre at gøre, han var bare udbrændt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Vilanova: "Mourinho saying there's no hegemony of Barça because no 2CL in a row? Some teams don't even need titles to be remembered."
Jeg har slet ikke lagt mærke til, at oversætteren åbenbart mener at det taler imod os, at vi ikke har vundet C.L to gange i træk. :roll: :roll: :roll: :roll:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Ros (Real Sociedad): "What impressed me about Barça? The speed of their game. On tv you already see it, but live it goes even faster."
Ros (Real Sociedad): "Before it was already clear to me, but now much more: Barça is the team I've seen play the best football ever."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
Vilanova: "Mourinho saying there's no hegemony of Barça because no 2CL in a row? Some teams don't even need titles to be remembered."
Jeg har slet ikke lagt mærke til, at oversætteren åbenbart mener at det taler imod os, at vi ikke har vundet C.L to gange i træk. :roll: :roll: :roll: :roll:
Han har Barca komplekser. Ikke noget nyt der.

En spansk treble er større, det havde ingen opnået i, hvad, mere end ét århundrede (!!) 2xCL i træk er opnået af flere når det gælder den gamle turnering og den nye er "kun" ca 20 år gammel...

Respekt til Ras!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Jeg synes Cruyff burde holde sig for god til at udtale sig i sådanne vendinger om Mourinho. Jeg forstår heller ikke Cruyffs udtalelse om at Rosell ikke skulle støtte satsningen af hjemmelavede spillere. Vi har trods alt lige hevet fire spillere op fra b-holdet samt Alba hjem, der har en fortid i klubben.

Cruyff har altid haft et stort ego, men disse udtalelser giver ham en endnu mere bitter tone end hidtil. Ingen tvivl om at det ville være bedst for klubben, hvis han kunne droppe disse kontroversielle udtalelser omkring Barca og dens ledelse. Hvorfor kan han ikke bare acceptere en demokratisk valgt ledelse, og ellers arbejde for sine argumenter på en konstruktiv måde i stedet.
Visca el Barca

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Bager skrev:Jeg synes Cruyff burde holde sig for god til at udtale sig i sådanne vendinger om Mourinho. Jeg forstår heller ikke Cruyffs udtalelse om at Rosell ikke skulle støtte satsningen af hjemmelavede spillere. Vi har trods alt lige hevet fire spillere op fra b-holdet samt Alba hjem, der har en fortid i klubben.

Cruyff har altid haft et stort ego, men disse udtalelser giver ham en endnu mere bitter tone end hidtil. Ingen tvivl om at det ville være bedst for klubben, hvis han kunne droppe disse kontroversielle udtalelser omkring Barca og dens ledelse. Hvorfor kan han ikke bare acceptere en demokratisk valgt ledelse, og ellers arbejde for sine argumenter på en konstruktiv måde i stedet.
Cruyff er nu engang Cruyff, det er heller ikke sådan at Rosell holder sig tilbage ( han har også gjort sit for at kritisere Cruyff og udnytte enhver mulighed for at svine Cruyff til, ligesom han også var helt fremme med sin kritik, da Laporta var præsident), det er bare en del af Barca.

Jeg vil heller have, at der er nogle klubfolk som ikke klapper af alt hvad Rosell foretager sig, men i stedet for stiller sig kritiske. Jeg er ret sikker på, at det er med til at Rosell og co. ikke kan tillade sig at hvile på laurbæerne. Det er selvfølgelig en balancegang, alt for meget splid kan skabe negativitet som så kan have dårlig indflydelse på klubben, men så langt er vi heldigvis ikke nået.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Songs førsts træning...bemærk den flotte fyr efter 49 sek. Han ser mere og mere frisk ud!
[youtube]esDdNCNb4sk[/youtube]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Skydefinten skrev:Songs førsts træning...bemærk den flotte fyr efter 49 sek. Han ser mere og mere frisk ud!
...
F***me dejlige billeder. Det ku ligne at Rey Abi er ved at køre sig ind i en coachingstilling (??) hvis hans fysik ikke er til at komme tilbage på eliteniveau.

Ren personlighedsmæssigt ser Song ud til at passe perfekt ind. Good lad!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Skydefinten skrev:Songs førsts træning...bemærk den flotte fyr efter 49 sek. Han ser mere og mere frisk ud!
[youtube]esDdNCNb4sk[/youtube]
1:35 Hvem har ikke prøvet at række fuck på den snedige måde!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Hvem har stået på mål i S.C tidligere?. Har det ikke været Pinto der har taget sig af S.C og CDR kampe, eller husker jeg forkert?.

Jeg mener Pep plejede at slå det fast, at det var Pinto der skulle stå, hver gang han blev spurht før disse kampe. Tito sagde på pressemødet, at det endnu ikke er bestemt, hvem der skal stå, både Valdes og Pinto er i spil. Betyder det så, at Valdes kommer til at få kampe i CDR også (hvis han skal stå i aften), altså måske de kampe hvor vi møder Real og evt. finalen? Eller har det altid været Valdes på mål under S.C og jeg husker forkert?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Sidste år var det Valdes til SC, så vidt jeg husker.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Aha, jeg takker.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

iStokholm

Re: FC Barcelona

Indlæg af iStokholm »

rummenigge skrev: Ren personlighedsmæssigt ser Song ud til at passe perfekt ind. Good lad!
Hvilke sprog snakker han egentlig? Og snakker vores spillere egentlig specielt godt engelsk?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster