Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Tolquhon »

B-Freak skrev:Men jeg tænker også, jaloux på hvad?

Er det resultaterne? Nej?
Er det harmonien? Nej?
Er det træneren? Nej?
Er det brugen af ulovlige spillere? Nej?

Er det fordi Ronaldo synes hvid er en pæn farve? Måske?
Det er fordi, man i Real Madrid får æren af at spille sammen med Cristiano Ronaldo. Duh! :roll:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Fritte skrev:Så trættende at kigge på mit Facebook feed med venner der liker alt muligt lort om ubrugelige rekorder! [emoji317]
For eksempel rekorden for at have flest marokkansk-hollandske venner med adskillige voldsdomme?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Jeg må give Arbeloa ret i, at Pique virker lige lovligt besat af Real Madrid. Derudover kunne jeg faktisk godt se Pique lave komedier :-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Det skulle heller ikke undre mig, hvis vi ser Piqué lave komedier når han stopper som fodboldspiller. Han er rent faktisk sjov og klog. Det er skægt at Arbeloa forsøger at give Piqué en stikpille, men hvis vi kender Piqué bare sådan nogenlunde ret, så vil han tage den sidste sætning som en kompliment.

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1281 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Fritte skrev:
Álvaro Arbeloa svarer tilbage på Gerard Piqué's tweet, som han lavede vedrørende Cádiz-sagen. "Pique virker besat af Real Madrid. Selv i Barca's gode periode, så er hans fokus på os. De opnår aldrig Real Madrid's storhed. Det skulle ikke undre mig, at vi ser Pique lave komedier efter sin karriere."
Hold nu kæft
Billede
Billede
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Til billede nummer 2 vil jeg bare lige sige ... "European Football Clubs" er nok lige at tage munden for fuld. Prøv med "European Football Clubs except for clubs like Celtic, Ajax and Benfica". Man kunne nok med fordel have påpeget at det kun var hold fra de 4 traditionelt store ligaer man så på, for Celtic slår dem alle sammen og Ajax og Benfica slår alle med undtagelse af os og Real.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:Til billede nummer 2 vil jeg bare lige sige ... "European Football Clubs" er nok lige at tage munden for fuld. Prøv med "European Football Clubs except for clubs like Celtic, Ajax and Benfica". Man kunne nok med fordel have påpeget at det kun var hold fra de 4 traditionelt store ligaer man så på, for Celtic slår dem alle sammen og Ajax og Benfica slår alle med undtagelse af os og Real.
Men så passer det jo ikke ind i agendaen!

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Nidzo7 »

Kom igen Villarreal. ViIle være et smukt mål!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Real bagud 1-0, mål af tukanen.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Marca:

• Real Madrid is of the mindset that the match against Villarreal was more down to the players than the manager.
Marca:

• But Real Madrid does believe that the bad relationship with the manager could have influenced the players' showing.
Marca:

• The club does not trust Rafa Benítez and the manager is aware of the fact. He feels ever more isolated.
El Chiringuito | Cristiano was angered by Benitez's suggestion that he should improve his free kicks. Their relationship has worsened.
El Chiringuito | Isco is also one of the players that don't get along with Benitez. Isco is getting more and more fed up.
El Chiringuito | Isco only talks to Benitez when it's really necessary. The two basically have no relationship.
Sport:

• Toni Kroos argues with Rafa Benitez. He does not want to play center midfield.
Toni Kroos has only played 208 minutes out of a possible 450 in Real Madrid's last 5 matches.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Æhm ... hvor fuck vil Toni Kroos så spille? Han har vitterligt ikke andre kompetencer end at aflevere og skyde til bolden.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Måske de mener, at han ikke ikke vil spille og have samme rolle som Casemiro har på holdet, en typisk Benitez cdm. Måske vil han længere op på banen, som cam, hvem ved.

phpBB [video]


Han varmede overhovedet ikke op mod Villarreal, hvilket jeg finder meget underligt da de jo er bagud i 80 minutter af kampen, og ikke rigtig skaber noget i første halveg. Han ville da om nogen kunne komme ind og skabe noget. Han går også tidligt ned i omklædningsrummet, og nu ved jeg ikke hvor meget man skal ligge i det, men der er også et klip hvor han griner, midt i kampen.

Jeg kan godt lide hvad der sker derovre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ok det er alligevel ret vildt at han forlader bænken inden kampen er færdig. Cirkus Real ser heldigvis ud til at fortsætte!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Hvad er det lige der foregår i Madrid? Er det nu vi skal presse på og lokke Isco til Barca?

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Brombi skrev:Hvad er det lige der foregår i Madrid? Er det nu vi skal presse på og lokke Isco til Barca?
Dooooo iiiiit!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster