Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

SaZzE

Re: Real Madrid

Indlæg af SaZzE »

anolacrabcf skrev:morten bruun fremstår for mig som værende pro real og det synes jeg han lader skinne igennem engang imellem. han er jo ikke ligefrem den skarpeste kniv i skuffen.
han er helt sikker pro puta.. derfor han lukker så meget lort ud...

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af benjamin »

anolacrabcf skrev:morten bruun fremstår for mig som værende pro real og det synes jeg han lader skinne igennem engang imellem. han er jo ikke ligefrem den skarpeste kniv i skuffen.
Hehe, og det gør du måske ikke? :)

Ham den anden ekspert fra Verdens bedste fodbold (hvad er det nu, han hedder?) troede at El Clasico skulle spilles på Camp Nou, og mente derfor at vi var favoritter. Kunne dog godt lide, at han nærmest protesterede, da Bruun udnævnte Madrid, sammen med Barca, som de to bedste klubber i verden.
Stick to your guns.

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

hvis jeg var madrid fan hvorfor ville jeg så bruge så meget tid herinde. det gør mig nu ikke noget at i tror jeg holder med real, for det ved jeg med mig selv at jeg ikke gør.
selvom det betød jeg skulle ud og købe en ny kanal(canal9) så synes jeg det har været rart at slippe for de klap hatte på 5 og 6. desværre er det dem der viser clasico, men så må jeg jo i det mindste håbe på at det bliver claus thomsen som er med kommentator, for jeg kan ikke klare at høre på morten bruuns real bræk og jyske accent.

SaZzE

Re: Real Madrid

Indlæg af SaZzE »

anolacrabcf skrev:hvis jeg var madrid fan hvorfor ville jeg så bruge så meget tid herinde. det gør mig nu ikke noget at i tror jeg holder med real, for det ved jeg med mig selv at jeg ikke gør.
selvom det betød jeg skulle ud og købe en ny kanal(canal9) så synes jeg det har været rart at slippe for de klap hatte på 5 og 6. desværre er det dem der viser clasico, men så må jeg jo i det mindste håbe på at det bliver claus thomsen som er med kommentator, for jeg kan ikke klare at høre på morten bruuns real bræk og jyske accent.
Fuldstændig enig!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

anolacrabcf skrev:for jeg kan ikke klare at høre på morten bruuns ... jyske accent.
Bare rolig, vi kan heller ikke klare at høre på københavnske dialekter, så følelsen er gensidig.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

det er nu ikke jyske accenter generalt men specielt morten bruuns langsomme og fuldstændige blanke analyser som pisser mig af. at det er jysk er nu bare en lille del af det store billede. jeg tror nu heller ikke han kunne få job på tv avisen med den accent, og at gøre en mand med så dårlig en udtale til fast speaker forstår jeg simpelthen ikke. det er der iøvrigt slet ikke noget i vejen med at have jeg kunne heller ikke med min accent, men jeg ydmyger så heller ikke mig selv hver weekend foran hele landet.
hvis han ikke allerede var madrid fan så må han da være det nu.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

anolacrabcf skrev:det er nu ikke jyske accenter generalt men specielt morten bruuns langsomme og fuldstændige blanke analyser som pisser mig af. at det er jysk er nu bare en lille del af det store billede. jeg tror nu heller ikke han kunne få job på tv avisen med den accent, og at gøre en mand med så dårlig en udtale til fast speaker forstår jeg simpelthen ikke. det er der iøvrigt slet ikke noget i vejen med at have jeg kunne heller ikke med min accent, men jeg ydmyger så heller ikke mig selv hver weekend foran hele landet.
hvis han ikke allerede var madrid fan så må han da være det nu.
nej, du slår så dine folder herinde, og det takker det danske land dig sikker ubevidst for.

Morten besidder nu ikke nogen synderlig jysk accent. Han taler bare ekstremt langsomt!
Forumlegende

Hardgrove

Re: Real Madrid

Indlæg af Hardgrove »

Jeg synes M Bruun er én af de medkommentatorer på dansk tv der er skarpest og mest direkte i sine analyser. Derudover lukker han ikke så meget intetsigende ævl ud som flere andre. Og finder det i øvrigt grinagtigt, at folk affejer ham pga dialekten...

Ift trådens topic, så vurderer jeg desværre madrid til at være snævre favoritter på lørdag. Modsat vurderede jeg dog også ManU til at være snævre favoritter op til CL-finalen sidste år ;)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Hardgrove skrev:Ift trådens topic, så vurderer jeg desværre madrid til at være snævre favoritter på lørdag. Modsat vurderede jeg dog også ManU til at være snævre favoritter op til CL-finalen sidste år ;)
Tjah, er man ikke altid svag favorit, når man er på hjemmebane? På trods af vores gode spil sidste år, så havde vi vel alle regnet med, at kampen blev bare en smule tættere på Bernabeu end det rent faktisk endte med. :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Hardgrove

Re: Real Madrid

Indlæg af Hardgrove »

Mander skrev: Tjah, er man ikke altid svag favorit, når man er på hjemmebane? På trods af vores gode spil sidste år, så havde vi vel alle regnet med, at kampen blev bare en smule tættere på Bernabeu end det rent faktisk endte med. :)
Hehe, yea - vil dog sige, at jeg havde en bedre følelse sidste år, end jeg har i år.

madrid har været rigtigt godt kørende på det seneste. De har ikke altid været sprudlende, men hver gang der har været fare på færde, har de været i stand til at gå i et højere gear og alligevel hive sejren i land. Når jeg har set dem spille, har jeg næsten følt, at de har været tæt på at score, hver gang de har haft bolden, fordi angrebsspillet har været så direkte, men stadig kontrolleret. Kombinerer man det med, at Barcas forsvar har haft en del halvsløje indsatser på det sidste, ser det ikke super godt ud.

Modsat har deres defensive spil dog heller ikke ligefrem imponeret, og det er dér jeg håber Messi og co vil være i stand til at vinde slaget!

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

jeg har sagt det før og siger det nu igen. alt andet end real som mestrer ville undre mig meget. ikke nok med de har hjemmebane fordel mod os, så har de også det klart nemmeste slut program desværre. jeg tror også at de desværre hiver maksimum point ind i resten af deres kampe medmindre de afgører ligaen inden og lader reserverne få de sidste kampe.

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

anolacrabcf skrev:jeg har sagt det før og siger det nu igen. alt andet end real som mestrer ville undre mig meget. ikke nok med de har hjemmebane fordel mod os, så har de også det klart nemmeste slut program desværre. jeg tror også at de desværre hiver maksimum point ind i resten af deres kampe medmindre de afgører ligaen inden og lader reserverne få de sidste kampe.
Anolacrabcf - den evige optimist :)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Hardgrove skrev:
Mander skrev: Tjah, er man ikke altid svag favorit, når man er på hjemmebane? På trods af vores gode spil sidste år, så havde vi vel alle regnet med, at kampen blev bare en smule tættere på Bernabeu end det rent faktisk endte med. :)
Hehe, yea - vil dog sige, at jeg havde en bedre følelse sidste år, end jeg har i år.

madrid har været rigtigt godt kørende på det seneste. De har ikke altid været sprudlende, men hver gang der har været fare på færde, har de været i stand til at gå i et højere gear og alligevel hive sejren i land. Når jeg har set dem spille, har jeg næsten følt, at de har været tæt på at score, hver gang de har haft bolden, fordi angrebsspillet har været så direkte, men stadig kontrolleret. Kombinerer man det med, at Barcas forsvar har haft en del halvsløje indsatser på det sidste, ser det ikke super godt ud.

Modsat har deres defensive spil dog heller ikke ligefrem imponeret, og det er dér jeg håber Messi og co vil være i stand til at vinde slaget!
Tjaaah, i ligaen har de måske nok hevet den hjem, når den har været farlig, men alligevel... hver gang de har mødt et bare nogenlunde klassemandskab har de haft det svært (os, Milan, Sevilla, Lyon, Alcorcon). Jeg satser stærkt på, at de (meget lig Arsenal) choker når det virkelig gælder.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

ja det kan man ikke kalde mig. men jeg frygter min profeti bliver til virkelighed :cry:
det er selvfølgelig ikke umuligt. men jeg ser dem som værende klare favoritter. jeg ser chanserne for at være lige så store som uniteds håb om at genvinde ligaen. ved ikke hvorfor jeg laver den sammenligning. men hvis united vinder pl så vinder vi også la liga. vinder chelsea derimod pl så vinder real også ligaen. det er min nye profeti. :)

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

det er rigtigt at de ikke er blevet sat ordentligt på prøve i år, og exiten i chl må have været en kæmpe skuffelse. men det giver dem også en fordel i ligaen(ikke at de sikker meget gerne stadig havde spillet chl) nu skal de vinde ligaen og gør de ikke det vil deres sæson være en total katasroffe.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster